Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز روابط عمومی شهرداری منطقه 13، مرتضی رحمان­زاده، شهردارمنطقه توجه به مبانی دینی و معارف اهل بیت(ع)، تعظیم و تکریم شعائر اسلامی با پاسداشت مراسم و مناسبت­های مذهبی، الگو سازی برای نسل جوان از طریق آشنا شدن با سیره زندگانی حضرت فاطمه زهرا(س) از اهداف پاسداشت ایام فاطمیه عنوان کرد و افزود: این برنامه­ها با رعایت اصل صرفه­جویی و پرهیز از اتلاف منابع، خلاقیت و نوآوری با هم­افزایی و هماهنگی مجموعه در ایام فاطمیه اجرایی می ­شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردارمنطقه 13 به برپایی ایستگاه فرهنگی و صلواتی اشاره کرد و افزود: این ایستگاه با موضوع حضرت فاطمه زهرا (س) با استفاده از ظرفیت­های فرهنگی، هنری و محلی در کندراه اتوبان امام علی(ع) و همچنین سراهای محلات و هیئات مذهبی و معابر پر تردد در دهه دوم ایام فاطمیه برپا شد.

وی با اشاره به برگزاری مراسم سوگواری و سخنرانی تصریح کرد: همزمان با فرارسیدن دهه دوم فاطمیه، مراسم سوگواری و سخنرانی در مساجد منطقه و سرای­محلات در طول ایام فاطمیه برگزار می­شود.

مراسم عصر شعر فاطمی با مشارکت خانه­های هنر و ادبیات و هنرمندان محلی ، نشست­های معرفتی با موضوع جایگاه زن در اسلام با محوریت خطبه فدکیه ، تکریم و تجلیل از مادران شهدای مدافع حرم در منزل شهدا به مناسبت دهه دوم فاطمیه از دیگر برنامه­های شهرداری منطقه به مناسبت ایام فاطمیه است.

وی با اشاره به انجام فضاسازی محیطی خاطر نشان کرد: ساختمان­های نواحی و سرای­محلات سیزده­گانه با استفاده از ظرفیت­های تبلیغی و محوریت عفاف و حجاب و سبک زندگی فاطمی فضاسازی شد.

700

شهادت حضرت زهرا (س) شهرداری برپایی ایستگاه های صلواتی سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س مرتضی رحمان­زاده

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۰۱۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیاده‌روهای خیابان ۱۹ دی قم نوسازی می‌شود

مدیر منطقه هفت شهرداری قم گفت: پیاده‌روسازی خیابان ۱۹ دی از محور استاد فقیهی تا چهارراه بازار در حال انجام است.

محمد رمضانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم با اشاره به مسئله پارکینگ در این منطقه، اظهار کرد: در منطقه هفت پارکینگ زائر، پارکینگ شرقی حرم، پارکینگ رودخانه و پارکینگ شهید کاظمی به عنوان پارکینگ‌های عمومی ایجاد شده‌اند.

وی با اشاره به محدودیت فضایی برای احداث پارکینگ‌های جدید در منطقه هفت افزود: در صورت به نتیجه رسیدن پروژه بسط شرقی و تکمیل پارکینگ‌های در دست کار در هسته مرکزی، شرایط پارکینگ‌های این منطقه بهبود خواهد یافت.

مدیر منطقه هفت شهرداری قم با اشاره به اقدامات این منطقه برای رودخانه، خاطرنشان کرد: در بلوار سردار شهید سلیمانی اصلاح کف و بهسازی آسفالت صورت گرفت، همچنین اصلاح هندسی برداشتن نرده‌ها و اصلاح جداول در این بلوار به سمت حرم مطهر نیز انجام شد.

رمضانی اضافه کرد: سال گذشته یک تابلیه روی رودخانه به منظور کاهش ترافیک با هزینه ۱۱ میلیارد تومانی انجام شد که موجب رضایتمندی بسیاری برای مردم و زائران می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پیاده‌روسازی خیابان ۱۹ دی از مخابرات تا چهارراه بازار در حال انجام است، عنوان کرد: این کار به بهبود وضعیت تردد عابر پیاده منجر خواهد شد.

مدیر منطقه هفت شهرداری قم با اشاره به اقدامات انجام شده برای بهسازی بافت تاریخی شهر قم، گفت: جداره‌سازی در بعضی نقاط با همکاری میراث فرهنگی و سازمان بهسازی اطراف حرم در منطقه صورت گرفت که موجب بهبود سیما و منظر در بناهای تاریخی شد، از آن جمله می‌توان به بهسازی گاراژ شمس‌العماره در چهارراه بازار اشاره کرد.

رمضانی با اشاره به بودجه ۳۵۵ میلیارد تومانی منطقه هفت شهرداری قم، افزود: از مهم‌ترین پروژه‌های در دست اقدام در این منطقه زیرگذر امام موسی صدر است.

کد خبر 748145

دیگر خبرها

  • اجرای ۳۵۰ برنامه توسط آستان قدس رضوی در ایام دهه کرامت
  • شهرداری ۳۰۰ میلیارد تومان در حوزه گردشگری همدان هزینه می‌کند
  • پیشرفت ۸۵ درصدی عملیات احداث پل عابر پیاده خیابان آبشار + فیلم
  • فاز دوم خط ۲ مترو ؛ چهارمین بازدید شبانه مدیریت شهری شیراز
  • نوسازی پیاده‌رو‌های خیابان ۱۹ دی قم
  • رضایتمندی مردم از اجرای طرح نور در سطح استان سمنان
  • برپایی جشن «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد
  • نمایشگاه صنایع‌دستی، مشاغل خانگی و صنعت‌کاران سنندج برپا شد
  • پیاده‌روهای خیابان ۱۹ دی قم نوسازی می‌شود
  • اجرای ۴۰ ویژه برنامه دهه کرامت در گیلان