Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش تسنیم، ساعتی پیش خبر پیدا شدن لاشه هواپیمای مسافربری تهران- یاسوج اعلام شد و اکنون بالگردی که توانسته بود لاشه هواپیما را رویت کند در محل حادثه مشرف بر مکان دقیق سقوط هواپیما مستقر است.

کاپیتان نوری در ارتباط با لحظه دیده شدن لاشه هواپیما اظهار داشت: باتوجه به هماهنگی که با مرکز فرماندهی وزارت دفاع و هوافضای سپاه شده بود، با یک فروند هلی کوپتر از دیروز به منطقه اعزام شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از ساعت 7 صبح امروز از اصفهان پرواز کرده و در این منطقه بودیم و در مسیر پروازی که قبلاً اعلام شده بود و تیم عملیات امداد و نجات هوافضا این کار انجام شد.

کاپیتان بالگردی که موفق به یافتن لاشه هواپیما شده بود، گفت: بعد از یک ساعت جست‌وجو در سمت چپ یکی از قله‌ها 30 متر پایین‌تر، هواپیما به ارتفاعات برخورد کرده است.

وی خاطرنشان کرد: قطعات بزرگ لاشه هواپیما که آرم شرکت هواپیمایی روی آن است کاملاً دیده می‌شود.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۰۳۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت و بازسازی ۲۵۶ قطعه توسط متخصصان نیروگاه رامین در فروردین

سعید پرشی سرپرست معاونت نگهداری و تعمیرات نیروگاه رامین گفت: ساخت و بازسازی قطعات در چند ساله اخیر روند رو به رشدی را داشته است و متخصصین این امور ضمن کسب آموزش‌های لازم و نیز بدست آوردن تجربیات جدید توانمندی خوبی را در زمینه ساخت و بازسازی قطعات مورد استفاده این نیروگاه بدست آورده اند.  

او  تعداد تفکیکی قطعات ساخته شده را ۱۷۵ قطعه و تعداد بازسازی شده را ۸۱ قطعه ذکر نمود که در مجموع این نیروگاه ۲۵۶ قطعه را در یک ماه گذشته مورد ساخت و بازسازی قرار داده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • ماه صورتی در آسمان امشب را ببینید
  • رنگ ماه چهارشنبه شب صورتی خواهد شد
  • ساخت و بازسازی بیش از ۲۰۰ قطعه توسط متخصصان نیروگاه رامین اهواز
  • ساخت و بازسازی ۲۵۶ قطعه توسط متخصصان نیروگاه رامین در فروردین
  • امشب رنگ ماه عوض می شود!
  • امشب پنجم اردیبهشت، ماه صورتی می‌شود
  • امشب ماه صورتی می‌شود
  • امشب ماه کامل صورتی را رصد کنید
  • ضبط ۷۰۰ کیلوگرم لاشه گوشت مرغ در کرمانشاه
  • چرا لپ تاپ‌های گیمینگ از سیستم‌های گیمینگ جذاب‌تر هستند