Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: کاپیتان بالگردی که لاشه هواپیمای تهران-یاسوج را پیدا کرد توضیحاتی در خصوص محل سقوط این هواپیما ارائه کرد.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، کاپیتان بالگرد پیدا کننده لاشه هواپیما گفت: هواپیما در مسیر پروازی خود به حدودا ۳۰ متر پایین تر از نوک قله برخورد کرده است.
وی ادامه داد: هواپیما دقیقا در مسیر پروازی خود بوده و به نوک قله برخورد کرده و قطعه قطعه شده است و تنها بخشی از بدنه که آرم شرکت آسمان بود مشاهده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: شیب این قسمت از کوه بسیار زیاد است و امکان نشست بالگرد به هیچ وجه وجود ندارد و تنها کوهنوردان می توانند اجساد را منتقل کنند. از صبح جستجو را آغاز کردیم و پس از ۱.۵ ساعت پرواز در مسیر پروازی هواپیما لاشه مشاهده شد.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۰۳۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت دو نفر در باشت به علت برخورد خودرو با پایه شبکه برق

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سروان روح الله قنبری افزود: بامداد امروز و در پی برخورد یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ با پایه شبکه برق در فلکه ورودی شهر باشت به سمت چرام، بلافاصله ماموران گشت راهور و انتظامی به محل اعزام شدند. وی با بیان اینکه این حادثه ۴۴ دقیقه بامداد امروز(شنبه) اتفاق افتاد بیان کرد: در این سانحه رانندگی راننده و سرنشین خودرو سواری ۴۰۵ جان باخت. قنبری ابراز کرد: علت این حادثه از سوی کارشناسان راهور و در حال بررسی است. وی تصریح کرد: به رانندگان توصیه کرد که با سرعت مجاز و مطمئنه و توجه کامل به جلو رانندگی کنید تا شاهد وقوع حوادث تلخ جاده ای نباشیم. سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: طی تماسی با مرکز ارتباطات‌ اورژانس پیش بیمارستانی ۱۱۵ مبنی بر برخورد یک دستگاه پژو۴۰۵ با پایه شبکه برق بلافاصله نیروهای اورژانس۱۱۵ جهت امدادرسانی از نزدیک‌ترین پایگاه‌ های اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شدند. محمد امین نیکویی نژاد ابراز کرد: در این حادثه متأسّفانه قبل از رسیدن نیروهای اورژانس به محل، سرنشینان خودروی پژو ۲ جوان ۲۰ و ۲۲ ساله به علت شدت حادثه در صحنه جان باخته بودند. شهرستان ۲۶ هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

دیگر خبرها

  • ۸ اردیبهشت ، سالروز عروج خلبان تیز پرواز آسمان ایران
  • رکورددار بالاترین پرواز با بالگرد در جهان به روایت آسمان غرب
  • فوت دو نفر در باشت به علت برخورد خودرو با پایه شبکه برق
  • رکوردار بالاترین پرواز با بالگرد در جهان به روایت آسمان غرب
  • فناوری‌های وارسی پروازی در فرودگاه گرگان انجام شد
  • حماسه باشکوهی که شهید شیرودی رقم زد/در حد امکان وامدار تاریخ بودم
  • انتظار ۹ ساله تمام شد/ پرواز حجاج استان سمنان در آسمان سرزمین وحی
  • پرواز پاراگلایدرها بر فراز ساحل بندرعباس
  • قطعه پنج باند دوم مسیر خاش به زاهدان در حال اجرا است
  • تخصیص٢ هزار میلیارد ریال اعتباربرای بهسازی سطوح پروازی فرودگاه بم