Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@18:54:29 GMT

مشهد|گروهی از روشندلان قزوینی به حرم رضوی مشرف شدند

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۰۳۴۴۲

مشهد|گروهی از روشندلان قزوینی به حرم رضوی مشرف شدند

سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان قزوین گفت: در ایام دهه فاطمیه گروهی از زائران محروم و روشندل قزوینی به حرم مطهر حضرت شمس الشموس(ع) مشرف شدند. ۰۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۲ استانها خراسان رضوی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، به‌نقل از آستان‌نیوز، علی نبیئی اظهار داشت: نمایندگی آستان قدس رضوی در استان قزوین با همکاری و مشارکت موسسه نابینایان این استان شرایط زیارت 35 نفر از محرومین و روشندلان را به مشهدالرضا(ع) فراهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این گروه از زائران به مدت 3 روز میهمان امام مهربانی‌ها هستد، گفت: کلیه پذیرایی و تغذیه این گروه را معاونت امداد مستضعفان آستان قدس رضوی برعهده دارد.

نبیئی به خدمت‌رسانی و حمایت این گروه از اقشار آسیب‌پذیر جامعه اشاره کرد و افزود: معلولان نیازهای متعددی دارند که یکی از آنها مشکل مسافرت و زیارت اماکن مذهبی است. نمایندگی آستان قدس رضوی در استان قزوین به منظور خدمت‌رسانی بهتر و بیشتر به این عزیزان کانون خادمیاری معلولان را در این استان راه‌اندازی کرده است.

سرپرست نمایندگی آستان قدس رضوی در استان قزوین افزود: امید است تا با راه‌اندازی این کانون خادمیاری علاوه بر فراهم کردن شرایط زیارت آسان برای معلولان بتوانیم در تمامی مشکلات زندگی این عزیزان راه‌گشا و اثربخش باشیم.

انتهای پیام/ ز
 

R41347/P41362/S6,1188/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۰۳۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک فوتی دیگر در پی حادثه تصادف نوجوانان بسکتبالیست قزوینی

ایسنا/قزوین یکی دیگر از بازیکنان تیم نوجوانان خانه بسکتبال استان قزوین که بهمن‌ سال گذشته دچار سانحه رانندگی شده بود، درگذشت.

به گزارش ایسنا،«محمدامین کاظمی» و «امیرمحمد اردکانی» ورزشکارانی بودند که پیش از این به دلیل مرگ مغزی جان خود را از دست دادند و حالا پس از گذشت بیش از ۲ ماه،‌ امروز، هشتم اردیبهشت خبر درگذشت «رهام یزدی» سومین بازیکن این تیم هم اعلام شد.

به گزارش ایسنا، ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ بود که اعضای نوجوان یک تیم بسکتبال که به نمایندگی از استان قزوین در رقابت‌های لیگ نوجوانان کشور در قم شرکت کرده بودند، در مسیر بازگشت دچار سانحه رانندگی شدند.

این حادثه زمانی اتفاق افتاد که چهار بسکتبالیست درحالی‌که به‌دلیل خرابی خودرو در حاشیه جاده ایستاده بودند، بر اثر برخورد یک خودروی ۲۰۶، دچار حادثه شدند.

خوشبختانه «طاها فلاح»، دیگر بازیکن آسیب‌دیده این سانحه از بیمارستان مرخص شده و بهبود پیدا کرده است.

خبرگزاری ایسنا درگذشت این بسکتبالیست نوجوان را به خانواده وی، جامعه ورزش و خانواده بسکتبال تسلیت می‌گوید.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • تجمع دانشجویان قزوینی در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • اعزام ۱۴ هزار خوزستانی زائر اولی به مشهد در دولت سیزدهم
  • خدمات مشاوره‌ای در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد ارایه شد
  • برپایی نمایشگاه «در آستان بقیع»/ تصاویری از حرم‌های مطهر ائمه(ع) قبل و بعد از تخریب
  • یک فوتی دیگر در پی حادثه تصادف نوجوانان بسکتبالیست قزوینی
  • تجمع دانشجویان قزوینی در حمایت از مردم مظلوم غزه
  • تجمع دانشجویان قزوینی در حمایت از دانشجویان آمریکایی
  • از حضور رکابزنان قزوینی در تیم ملی تا نقل و انتقالات در کراپ الوند
  • ۱۰۵۵ قزوینی به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • زائران قزوینی راهی مدینه النبی شدند