Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-05-04@23:29:32 GMT

کیا سراتو هاچبک 2019 رسما آمد!

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۰۶۶۵۴

کیا سراتو هاچبک 2019 رسما آمد!

به گزارش سرویس اقتصادی جام نیـوز، با تایید شرکت خودروسازی کیا، این خودرو در کنار "کیا اسپورتیج" و همچنین خودروی "ونگا"، در کارخانه "زیلینا" واقع در کشور اسلواکی با 12 رنگ مختلف بدنه و همچنین رینگ‌های مختلف 15 اینچی فولادی، 16 اینچی آلیاژی و یا 17 اینچی آلیاژی تولید خواهد شد، هرچند طراحی آن در استودیو اختصاصی کیا واقع در فرانکفورت آلمان توسعه پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

نسل جدید کیا سراتو (سید) هاچ بک بر روی پلتفرم K2 این شرکت توسعه پیدا کرده است که نسبت به نسل قبل خود حدود 20 میلی متر پهن‌تر شده و حالا به 1800 میلی متر رسیده است، حدود 23 میلی متر ارتفاع کمتری نسبت به قبل دارد و حالا برای داشتن آیرودینامیک بهتر و همچنین اسپرت نشان دادن اتومبیل، ارتفاع کلی آن به 1447 میلی متر رسیده است. درحالی که فاصله بین دو محور اتومبیل معادل 2650 میلی متر بوده و همچنین یک فضای بار 395 لیتری در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

 

 

یتری T-GDi با خروجی قدرت 120 اسب بخاری و مجهز به سیستم پاشش سوخت مستقیم و توربوشارژر، پیشرانه جدید 1.4 لیتری T-GDI با خروجی قدرت 140 اسب بخاری و همچنین به دو پیشرانه 1.4 لیتری و 1.6 لیتری دیزلی اشاره داشت که به ترتیب خروجی قدرت 115 اسب بخاری و 136 اسب بخاری خواهد داشت که از یک جعبه دنده 6 سرعته دستی برای انتقال نیروی تمامی آنان استفاده می‌شود.

پرشین خودرو

110

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۰۶۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اذعان بورل به از دست رفتن قدرت آمریکا

جوزپ بورل، کمیسر سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت که نظم بین المللی پس از جنگ سرد دیگر وجود ندارد و آمریکا موقعیت مسلط خود را از دست داده است. 

براساس گزارش المیادین، بورل در جریان سخنرانی در انگلیس گفت: نظم جهانی که پس از سال ۱۹۴۵ پدیدار شد، در حال از دست دادن سرعت خود است، زیرا ما شاهد ظهور چین و تبدیل آن به یک ابرقدرت هستیم.

این مقام اروپایی همچنین معتقد است که این موضوع برای غربخوب نیست و در این زمینه باید نقش اتحادیه اروپا و انگلیس مشخص شود. او اعزود: اما این بستگی به این دارد که ما چگونه به تهدیدات فزاینده پاسخ دهیم و این از اهمیت فوری برخوردار است. همانطور که ما هشدار‌هایی را می‌شنویم که اروپا ممکن است (در یک جنگ) پایین یابد. 

بورل همچنین اعلام کرد که هیچ اتحادی بین کشور‌های اتحادیه اروپا در مورد سیاست در قبال روسیه وجود ندارد و برخی آن را دوست خوبی می‌دانند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • جذاب‌ترین موستانگ‌های شلبی تاریخ، از 1967 تا 2022 (+عکس)
  • از وقتی نکونام رسما اعلام کرد که استقلالی است از او خوشم آمد!
  • اذعان بورل به از دست رفتن قدرت آمریکا
  • (ویدئو) قدرت باورنکردنی یک فیل در کندن یک درخت از ریشه
  • علیرضا بیرانوند رسما وارد صنعت مدلینگ شد + فیلم
  • ایران امنیت انرژی بالایی دارد اگر مصرف‌کننده بگذارد
  • ترکیه رسماً توقف تجارت با اسرائیل را تأیید کرد
  • ایران امنیت بالای انرژی دارد اگر مصرف کننده بگذارد
  • مالک جدید استقلال، رسما پرونده مدیریت این باشگاه را بست | تصمیم نهایی گرفته شد
  • رندرهای گوشی سامسونگ گلکسی F55 5G منتشر شد