Web Analytics Made Easy - Statcounter

اجتماع > اجتماعی - همشهری آنلاین:
یکی از دراویش با تکذیب عاملیت به شهادت رسیدن ماموران نیروی انتظامی در اغتشاشات شب گذشته خیابان پاسداران تهران، اظهار کرد: این اتفاق باعث ناراحتی دراویش نیز شده است، در مسلک و مرام دراویش انجام چنین حرکت‌هایی جایی ندارد.

فرهاد نوری در گفت‌وگو با ایسنا با تاکید بر اینکه هیچگاه خشونت در مسلک دراویش نبوده است، به اتفاقات شب گذشته ( دوشنبه 30 بهمن) خیابان پاسداران تهران و به شهادت رسیدن 5 تن که 3 نفر از آنها ماموران انتظامی بودند، اشاره کرد و با بیان اینکه دراویش هیچگاه آغازکننده خشونت نبودند، اظهار کرد: دراویش هیچگاه نمی‌خواستند که این اتفاقات بیفتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها همواره تجمعاتی مسالمت‌آمیز داشته‌اند، اما درباره اتفاقات دیشب باید دید که چه کسانی می‌خواهند از این اغتشاشات سود ببرند و تقصیر را بر گردن دراویش بیندازند.

وی افزود: هیچ کسی موافق خشونت نیست و حتی یک مورد پیدا نمی‌شود که دراویش آغازکننده خشونت، اغتشاش و ضرب و شتم بوده باشند.

وی ادامه داد: فرمانده انتظامی تهران در گفت‌وگویی که با دراویش داشتند، تضمین دادند که هیچ اتفاقی برای دراویش نمی‌افتد و امنیت منطقه را بر عهده گرفتند .

وی تاکید کرد که آغازکننده ماجرای دیشب نه نیروی انتظامی و نه دراویش بودند.

نوری با تکذیب هرگونه عاملیت به شهادت رسیدن ماموران نیروی انتظامی توسط دراویش در تهران، اظهار کرد: اتفاقی که شب گذشته افتاد باعث ناراحتی ما شد ، در مسلک و مرام درویش‌ها انجام چنین حرکت‌هایی وجود ندارد. دراویش هیچگاه خشونت‌طلب و عامل آغازکننده درگیری نبودند.

در همین زمینه: فرمانده انتظامی پایتخت: منطقه پاسداران کاملا آرام است ببینید | جزئیات حمله اخلالگران به ماموران ناجا در خیابان پاسداران ۳۰۰ نفر از آشوبگران خیابان پاسداران دستگیر شدند | بازداشت رانندگان خودروهای مرگ

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۰۷۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف یک و نیم تن بادام قاچاق در امیدیه

فرمانده انتظامی شهرستان امیدیه گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز فرماندهی انتظامی شهرستان امیدیه در پی کسب خبری مبنی بر دپوی انواع کالا‌های خارجی قاچاق در منزل یکی از قاچاقچیان موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات میدانی و کسب اطمینان از درستی موضوع طی هماهنگی با مرجع قضائی از محل مذکور بازدید کردند که در نتیجه این عملیات مقدار یک و نیم تن بادام که فاقد اسناد و مدارک معتبر گمرکی بودند را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان امیدیه گفت:  ارزش کالای مکشوفه توسط کارشناسان مربوطه ۱۲ میلیارد ریال برآورد شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • سردار رادان: حجاب هیچگاه مسئله امنیتی نیست
  • اجرای عملیات ساماندهی ضلع شمالی اتوبان پاسداران تبریز
  • کشف و ضبط ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد
  • توضیحات پلیس درباره طرح نور/ ۹۰ درصد تذکر گیرندگان حجاب، پوشش خود را اصلاح کردند
  • قاچاقچی حشیش در جنوب تهران بازداشت شد
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • کشف یک و نیم تن بادام قاچاق در امیدیه
  • کشف ماینر‌های قاچاق در یزد
  • (ویدیو) توضیحات شهردار تهران در مورد خدمات میادین میوه و تره‌بار
  • کشف ۶۶ کیلوگرم تریاک در اندیمشک