Web Analytics Made Easy - Statcounter

شنیدن خبر پیدا شدن لاشه به حمله قلبی پدر یکی از سرنشینان حادثه منجر شد.به گزارش بلاغ، خانواده قربانیان سقوط هواپیمای تهران - یاسوج که از روز اول حادثه در منطقه پادنای سمیرم حضور یافته اند بعد از شنیدن خبر پیدا شدن لاشه هواپیما حالا پشت در بخشداری پادنا منتظر شنیدن خبرهای موثق در میان انبوه خبرهای درست و نادرستی که به گوششان می رسد، هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیدا شدن لاشه هواپیما یکی از آن دست خبرهایی بود که خانواده های زیادی را در این چند روز چشم انتظار گذاشته بود اما شنیدن خبر پیدا شدن لاشه به حمله قلبی پدر یکی از سرنشینان حادثه منجر شد.

البته این حمله قلبی به خیر گذشت و با انتقال مصدوم به مرکز درمانی حال جسمانی او رو به بهبود است.

فشارهای روانی و دلهره در میان خانواده قربانیان زیاد است و هراز گاهی مسئولان ستا مدیریت بحران با حضور در میان مردم، آخرین وضعیت و اخبار در خصوص سانحه را با آنها در میان می گذارند.

کد مطلب: 350525 مرجع : مهر 

فاطمه(س)؛ الگوی تمام عیار انسانیت در اعصار تاریخ

صادرات پیشکش، واردات را دریابید/ مازندران در چنبره بی‌تدبیری‌ها می‌سوزد

اشرافی‌گری و بی‌توجهی به مستضعفان ارتجاع و حرکات ضدانقلابی است

شهر به احترامتان، تمام قد ایستاد  

شب وداع با ۱۲ شهید گمنام دوران دفاع مقدس در قائم‎شهر  

داستان بی‌کفایتی وزیر راه کی تمام می‌شود؟

    پشت پرده ماجرای تلگرام ویروسی فاش شد حمله قلبی پدر یکی از قربانیان هواپیمای آسمان مسیرهای منتهی به محل سقوط هواپیما مسدود شد بی‌حجابی منشأ مفاسد عظیمی در جامعه است منطقه پاسداران کاملا آرام است امداد رسانی در ارتفاع ۴۵۰۰ متری انجام می‌شود منشور حقوق شهروندی نماد احقاق مطالبات ملت است عصر امروز هوا در دنا ناپایدار می‌شود خانواده‌ها به محل حادثه سقوط هواپیما عزیمت نکنند بارش برف و باران در اکثر مناطق کشور زلزله ۳.۴ ریشتری رازقان زرندیه را لرزاند ماجرای زمین خوردن سفیر هند در تهران بهمن جان امدادگران را به خطر انداخت هیچ‌گاه‌ وزیر راه را شریک آلام مردم ندیدیم توضیحات استاندار اصفهان درباره انتقال اجساد امشب تهران میزبان دو مقام اروپایی احداث کمپ نیروهای امداد در کنار لاشه هواپیما بهانه جویی جدید آمریکا برای لغو قرارداد بوئینگ دستور مسئول عملیات هلال احمر به تیم‌های امداد ۳۰ پیکر در محل سقوط مشاهده شد  

جزئیات حوادث خیابان پاسداران از زبان سخنگوی ناجا

شهادت سه مأمور پلیس در منطقه پاسداران تهران

4 غایب قطعی الهلال برای بازی با استقلال

دانش آموز تهرانی معلم خود را مجروح کرد

اعزام تکاوران تیپ ۶۵ به جست‌و جوی هواپیمای مفقودی

عوامل اختلال در پرواز کرمان–تهران دستگیر شدند

تایید تیراندازی در تجمع دراویش در تهران

کشف لوازم آرایشی فاسد قبل از توزیع در اشتهارد

ادامه عملیات کوهنوردان حرفه‌ای در محل سقوط هواپیما

چتر سبز جاسوسی

      صفحه نخست شهرستان‌ها سیاسی فرهنگ اقتصادی مذهبی اجتماعی ورزشی آرشیو تمام حقوق محفوظ بوده و استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.   توليد شده توسط نرم افزار جامع ”استوديو خبر“

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۱۰۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله قلبی به دو هوادار تراکتور به خاطر استرس شدید

هواداران تراکتور مقابل ذوب آهن، شب پراضطرابی را پشت سر گذاشتند.

طرفداری | دیدار شب گذشته تراکتور و ذوب‌آهن در جام حذفی، صحنه‌هایی نگران‌کننده را برای هواداران تیم تبریزی رقم زد. در جریان این مسابقه، دو هوادار تراکتور به دلیل عارضه قلبی و استرس شدید، توسط آمبولانس به بیمارستان منتقل شدند.

وحید شادی‌نیا، سخنگوی اورژانس استان آذربایجان‌ شرقی در این خصوص گفت:

در جریان دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب‌آهن در جام حذفی، بازیکن گرجستانی ذوب‎‌آهن به‌علت ضربه وارده به سر حین بازی توسط اورژانس به بیمارستان امام رضا (ع) تبریز انتقال یافت.

شادی‌نیا از ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به دو تماشاگر تیم تراکتور نیز خبر داد و افزود:

مرد ۴۷ ساله به‌دلیل عارضه قلبی و مرد ۳۵ ساله به‌دلیل هیجانات تحت مراقبت‌های درمانی اورژانس قرار گرفته و به بیمارستان‌های ارتش و مدنی تبریز منتقل شدند.

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • حمله قلبی به دو هوادار تراکتور به خاطر استرس شدید
  • فرود آمدن هواپیمای اسرائیلی در ریاض
  • یک هواپیمای اسرائیلی در ریاض فرود آمد
  • سقوط هواپیمای سبک ۲ کشته بر جای گذاشت
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی / تلویزیون اسرائیل: احتمالا این مقامات برای گفت‌و‌گو درباره عادی‌سازی روابط رفته باشند
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی | ماموریت صهیونیست ها در سفر به عربستان چیست؟
  • آمادگی ایران برای تعمیر هواپیما و صدور خدمات مهندسی به کوبا
  • آمریکا "هواپیمای روز قیامت" جدید می‌سازد
  • قتلگاه نیروهای آمریکایی در تهران کجا بود؟