Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید حمید موسوی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: مزاحمان تلفنی خط 125 آتش نشانی شهر زنجان را گروههای سنی جوانان، نوجوانان به ویژه کودکان تشکیل می دهند و لزوم آگاهسازی و ارائه آموزشهای لازم برای این قشرها امری ضروری است.
وی اظهار کرد: این در حالی سازمان آتش نشانی با توجه به رویکرد و وظایف تعیین شده خود در مواقع بروز حادثه و سانحه امداد رسانی و در مواقعی نیز مزاحمت های تلفنی امکان اعزام تیم های عملیاتی به محل مورد نظر را با اختلال مواجه می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


موسوی افزود: برخی از گروههای هدف یادشده نیز بدلیل آشنا نبودن با فعالیت این سازمان به اشتباه با اورژانس و مراکز دیگر تماس برقرار می کنند که توسط عوامل مستقر مرکز پیام اطلاع رسانی لازم انجام می گیرد.
وی بیان کرد: تا کنون و طبق آمار 15 هزار مورد مزاحمت تماس با خط 125 مرکز پیام سازمان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان ثبت شده که بیشتر گروههای هدف را تشکیل می دهد.
سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان ادامه داد:تا کنون از مجموع عملیات های انجام گرفته 62 درصد عملیات ها با 619 مورد مربوط به اطفای حریق و 38.8 درصدمعادل 379 مورد مربوط به امداد و نجات بوده است.
وی ، افراد محبوس و گرفتار در آسانسور و منزل، تصادفات جاده ای و شهری، سقوط از ارتفاع ، چاه و رها سازی حیوانات را از جمله موارد امداد و نجات ذکر کرد.
موسوی خاطر نشان کرد: اطفا حریق انجام گرفته در اماکن مسکونی، تجاری و صنعتی و وطفای آتش سوزی وسائط نقلیه ، ضایعات و از عملکرد این سازمان در بخش اطقای حریق بوده است.
به گزارش ایرنا، هم اکنون 6 ایستگاه آتش نشانی در سطح شهر زنجان فعال است که 123 نیروی این سازمان آماده خدمات رسانی در هنگام بروز حوادث و سوانح احتمالی هستند.
شهر زنجان به عنوان مرکز استان با سه منطقه شهرداری 430 هزار نفر جمعیت دارد.
7320/8068
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۱۲۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق شدن ۲ نفر در رودخانه نازلو ارومیه/جسد یکی‌ از غرق شدگان پیدا شد+فیلم

رییس سازمان آتش نشانی ارومیه از غرق شدن ۲ نفر حین شنا در رودخانه نازلو خبر داد و افزود: پس از دریافت خبری مبنی بر غرق شدن ۲ نفر در رودخانه نازلو، ستاد فرماندهی آتش نشانی ارومیه بلافاصله گروه امداد و نجات ایستگاه شماره ۶ را به همراه تیم غواصی این سازمان جهت جست‌وجوی مفقودین به محل حادثه اعزام کرد.

حسین سرباز رشید اظهار کرد: این عملیات از حوالی ساعت ۱۶:۳۰ روز جمعه هفتم اردیبهشت آغاز شده و امدادگران در پی یافتن مفقودان هستند که جنازه یکی از ۲ نفر غرق شده در رودخانه نازلو پیدا شده است.

وی بیان کرد: تیم‌های تخصصی غواصی و امداد و نجات اعزامی آتش نشانی تا پیدا شدن یکی دیگر از غرق شدگان محل حادثه حضور خواهند داشت.

رییس سازمان آتش نشانی ارومیه ادامه داد: همچنان هویت این ‌۲ نفر غرق شده مشخص نشده است اما به گفته برخی رسانه‌های محلی، یکی از جانباختگان از اهالی روستای ماستک آباد صومای است.

هلال احمر آذربایجان غربی نیز اعلام کرد: هر چند که حجم زیاد آب و پوشش گیاهی منطقه عملیات جستجو را دشوار کرده است اما عملیات جستجو پیکر فرد غرق شده در نازلو چای ارومیه کماکان ادامه دارد و امدادگران در تلاش هستند با یافتن پیکر فرد غرق شده او را هرچه سریعتر به خانواده اش تحویل دهند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • جابه‌جایی تعدادی از ساکنان کوی فلسطین زنجان درحال انجام است
  • ۳۴۴ عملیات موفق برای نجات شهروندان زاهدانی از سیلاب انجام شد
  • مشاغل بدون آسیب شناختی کدامند؟
  • انجام ۲۷۲ عملیات امداد و نجات توسط آتش نشانی شیراز
  • صادرات استان زنجان صعودی شد
  • میانگین سن والدین در اولین فرزندآوری در استان زنجان ‌چقدر بود؟
  • غرق شدن ۲ نفر در رودخانه نازلو ارومیه/جسد یکی‌ از غرق شدگان پیدا شد+فیلم
  • ۲ نفر در رودخانه نازلو ارومیه غرق شدند
  • زمان انتشار کلید اولیه نوبت اول کنکور۱۴۰۳ اعلام شد
  • کلید اولیه کنکور ۱۴۰۳ سه شنبه منتشر می شود