Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@22:41:31 GMT

خلخال میزبان شهید گمنام شد

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۱۲۵۰۱

خلخال میزبان شهید گمنام شد

به گزارش ایرنا ، این شهید گمنام نوجوان 16 ساله ای از بین 300 شهید تازه تفحص شده در مناطق جنگی جنوب کشور است که به پیشنهاد حوزه علمیه جعفریه خلخال به این شهرستان تعلق گرفته است.
کاروان حامل این شهید روز دوشنبه پس از استقبال در شهر گیوی مرکز شهرستان کوثر در ورودی شهر خلخال مورد استقبال شهروندان قرار گرفته و پس از انجام تشریفات نظامی تا مصلای آیت الله خامنه ای توسط مردم همراهی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین آئین شبی با شهدا با حضور پرشور مردم در مصلا برگزار شد.
پیکر این شهید گمنام ساعت 10 صبح فردا از مقابل سپاه ناحیه خلخال تا حوزه علمیه جعفریه این شهر تشییع و در محوطه این حوزه در جوار مرقد مطهر آیت الله یکتایی امام جمعه فقید این شهرستان به خاک سپرده خواهد شد.
7119/6016
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۱۲۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفسنجانی‌ها رسم مهمان‌نوازی را به جا آوردند + فیلم

مردم ولایتمدار و شهیدپرور رفسنجان هم‌زمان با سالروز شهادت حضرت امام صادق (ع) با به جا آوردن رسم میهمان‌نوازی، به استقبال شهید گمنام ۲۴ ساله رفتند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، ۲۴ ساله بود، پیش از ورودش به فرودگاه کرمان مقدمات حضورش را در محلی مقابل حسینیه نخل که وعده‌گاه هیئت کربلا و عاشقان امام حسین (ع) بود، فراهم کرده بودند. طاق و گنبد هم حاضر شده بود تا مرکزی‌ترین نقطه شهر طلای سبز پذیرای میهمان شود.

در وصف میهمان‌نوازی رفسنجانی‌ها همین بس که با ورود شهید به کرمان، به پیشوازش در فرودگاه رفتند تا پس از حضور در مراسم قرائت دعای کمیل کوهبنان و انار، به رسم میزبانی در شهرهای کشکوئیه، شهربابک و روستای نوق پذیرایش باشند و در سالروز شهادت امام ششم (ع) رسم میهمان‌نوازی را با حضور پرشورشان به جا آورند.

اکنون از خاک‌سپاری شهید گمنام در رفسنجان سه روز می‌گذرد و آرامگاه شهید در خیابان امام خمینی (ره) در نزدیکی میدان حضرت ابراهیم (ع) مأمن هر رهگذری است که برای تمدید رسالت خود در زندگی به آرامش نیاز دارد؛ در ادامه گوشه‌ای از حضور باشکوه مردم رفسنجان در استقبال از شهید گمنام ۲۴ ساله را می‌بینید:

کد خبر 751364

دیگر خبرها

  • رفسنجانی‌ها رسم مهمان‌نوازی را به جا آوردند + فیلم
  • طلابی که اقدام به تشخیص نیازهای جامعه و حل مسئله می کنند حمایت می شوند
  • پیکر یک شهید گمنام در فاتب آرام گرفت
  • فضیلت‌های شهید مطهری باید در بین طلاب و روحانیون نهادینه شود
  • تشییع و خاکسپاری شهید گمنام در سازمان زندان‌‎ها
  • تشییع شهید گمنام دفاع مقدس در سازمان زندان‌‎ها
  • تشییع پیکر شهید گمنام در شهر نرجه
  • فیلم/ تشییع پیکر شهید گمنام در فرماندهی انتظامی تهران
  • تشییع پیکر مطهر شهید گمنام در اشکذر - یزد
  • پیام قدردانی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام