Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرم آباد - ایرنا - سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: برداشت غیرمجاز شن و ماسه توسط کشاورزان از بستر رودخانه ها موجب آسیب رسیدن به چرخه زیست محیطی می شود که باید از این کار جلوگیری شود.

به گزارش ایرنا، رضا آریایی روز چهارشنبه در جلسه شورای امور اراضی کشاورزی استان لرستان در سالن جلسات معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری اظهار کرد: امور آب و سازمان محیط زیست باید از برداشت های غیر مجاز کشاورزان از بستر رودخانه ها جلوگیری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: سخت گیری مجوزها تنها تا قبل از صدور است و پس از آن این سخت گیری ها کنار رفته و برداشت از بستررودخانه بیشتر از حد مجاز می شود.
آریایی بیان کرد: در کمیسیون ماده ٢١ قانون واگذاری اراضی ملی جهت طرح های غیرکشاورزی تعداد ١٠ طرح مورد بررسی قرار گرفت که در قالب ٢طرح مربوط به احداث سردخانه و دانه بلند شن و ماسه به میزان ١٥ هزار متر مربع زمین واگذار شد.
وی همچنین به تمدید چهار طرح دیگر در این کمیسیون اشاره کرد و گفت: توسعه سیلو ذخیره گندم ازنا به میزان ١٥ هزار مترمربع و مجتمع پروازی-تفریحی حاشیه آزادراه خرم-زال در این کمیسیون تصمیم گیری شد.
وی ادامه داد: ١٠طرح مورد بررسی به میزان ٢٢هکتار اراضی ملی جهت توسعه طرح های غیرکشاورزی از اراضی ملی به متقاضیان بصورت اجاره ای واگذار شد.
3210/6060

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۱۴۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی متهم برداشت غیرمجاز یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریالی در تربت حیدریه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی فرمانده انتظامی شهرستان تربت حیدریه گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان در خصوص برداشت غیرمجاز یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال از حسابش بدون اطلاع ، پی گیری موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

 سرهنگ حمیدرضا خوشخو افزود: کارشناسان پلیس فتا با اشراف اطلاعاتی متهم برداشت‌های غیرمجاز را در استان تهران شناسایی و پرونده به صورت نیابتی به دادسرای مربوطه ارسال شد.

سرهنگ خوشخو تصریح کرد: در بررسی‌های انجام شده مشخص شد متهم با راه اندازی یک سایت جعلی و ارسال لینک آن، افراد را به درگاه جعلی هدایت و با در دست داشتن اطلاعات کارت بانکی، وجه را به کارت دیگری منتقل کرده و پس از پی گیری‌های مقام قضایی وجه نقد به صاحب حساب برگشت داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تربت حیدریه در پایان به شهروندان توصیه کرد؛ با مراجعه به بانک یا موسسه‌ای که در آن حساب دارند نسبت به درخواست و فعال‌سازی رمز پویای یک بار مصرف خود اقدام کنند تا از دسترسی مجرمان و هکر‌ها به رمز حساب‌های بانکی جلوگیری کرده و حضوری امن و بی‌خطر در حوزه بانکداری الکترونیک در فضای سایبر داشته باشند.

دیگر خبرها

  • اخذ اسناد ۹۷۶ هکتاری بستر رودخانه حاجی عرب در استان قزوین
  • هشدار وقوع سیلاب در رودخانه‌های کردستان
  • مبارزه با آفت برگخوار ذرت و تمهیدات لازم برای برداشت گندم اُرزوئیه
  • شناسایی متهم برداشت غیرمجاز یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریالی در تربت حیدریه
  • تأکید استاندار لرستان بر جلوگیری از خام‌فروشی معادن
  • ۲۵۷ حلقه چاه غیرمجاز در لرستان پُر شد
  • رفع تصرف ۲۰۰۰ متر از رودخانه‌های استان یزد
  • رفع تصرف ۵۵ هکتار از بستر زرینه‌رود
  • رفع تصرف ۲ هکتار از رودخانه‌های استان یزد
  • مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز به وسعت ۳۰۰ هکتار در چهارباغ