Web Analytics Made Easy - Statcounter

روز چهارم عملیات انتقال اجساد هواپیمای سانحه دیده آغاز شده است. هم اینک هوا در منطقه روستای بیده نزدیک‌ترین محل به منطقه سانحه هوایی هواپیمای مسیر تهران - یاسوج ابری است و محل سانحه هوایی پوشیده از مه است.به گزارش بلاغ، روز چهارم عملیات انتقال اجساد هواپیمای سانحه دیده آغاز شده است. هم اینک هوا در منطقه روستای بیده نزدیک‌ترین محل به منطقه سانحه هوایی هواپیمای مسیر تهران - یاسوج ابری است و محل سانحه هوایی پوشیده از مه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امداد و نجات هلال احمر استان اصفهان گفت: اگر امکان داشته باشد نیرو‌ها کارگاهی را ایجاد کنند و اجساد به بالای قله انتقال داده شوند. تیم‌هایی که از استان‌های اصفهان، چهارمحال و بختیاری، فارس، لرستان و کهگیلویه و بویر احمد حضور دارند از منطقه سی سخت یاسوج اقدام به صعود کنند و اجساد را به صورت نفر به نفر به پایین و به یاسوج انتقال دهند.

داریوش کریمی درباره ادامه عملیات امداد رسانی در چهارمین روز جستجو و انتقال پیکر مسافرین سانحه هوایی تهران- یاسوج اظهار کرد: روز گذشته تیم‌ها موفق شدند به محل سقوط هواپیما صعود کنند. محل سقوط برای عملیات جستجو بسیار صعب العبور است.

وی ادامه داد: با برنامه ریزی‌هایی که شد عملیات هلی بورن انجام شد. تعداد ۲۰ نفر از کوهنوردان حرفه ایی و تیم‌های امداد و نجات کوهستان هلال احمر در منطقه حضور دارند و شب گذشت موفق شدند تعدادی از پیکر‌های هموطنانمان را جمع آوری کنند و در کمپ نگهداری کنند.

معاون امداد و نجات هلال احمر استان اصفهان تصریح کرد: متاسفانه پیش بینی این است که در منطقه بارندگی داشته باشیم و قله در حال حاضر پوشیده از ابر است و در قسمت غربی کوه بارندگی شروع شده است.

کریمی با اشاره به شرایط سخت قله افزود: قرار شد از جبهه شمالی از سمت سمیرم و از جبهه جنوبی از سم سی سخت عملیات ادامه داشته باشد. در تلاش هستیم نیرو‌های که در منطقه سقوط هستند اجساد را از زیر برف بیرون بیاورند. البته امکان انتقال آن‌ها از جبهه شمالی بسیار سخت است و این احتمال وجود دارد که نتوانیم از این جبهه خارج کنیم. شرایط هوا اصلا مناسب نیست و بارندگی و برف را در منطقه شاهد هستیم.

وی اظهار کرد: اگر امکان داشته باشد نیرو‌ها کارگاهی را ایجاد کنند و اجساد به بالای قله انتقال داده شوند و تیم‌هایی که از استان‌های اصفهان، چهارمحال و بختیاری، فارس، لرستان و کهگیلویه و بویر احمد حضور دارند از منطقه سی سخت یاسوج اقدام به صعود کنند و اجساد را به صورت نفر به نفر به پایین و به یاسوج انتقال دهند.

معاون امداد و نجات هلال احمر استان اصفهان اضافه کرد: اگر آب و هوا اجازه دهد و شرایط سخت نشود امیدواریم عملیات را با موفقیت به جلو ببریم. البته در نظر داریم تیم‌های بیشتری را برای جایگزینی و تقویت تیم‌های روز گذشته به قله بفرستیم، زیرا این تیم‌ها مجبور شدند شب گذشته در قله اسکان پیدا کنند. کد مطلب: 350626  

فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، تیغه دولبه برای کودکان/ نظارت دقیق به‌جای ممانعت مطلق

فاطمه(س)؛ الگوی تمام عیار انسانیت در اعصار تاریخ

صادرات پیشکش، واردات را دریابید/ مازندران در چنبره بی‌تدبیری‌ها می‌سوزد

چرایی ادامه‌دار بودن فروش اسلحه با وجود کشتار دانش‌آموزان در آمریکا  

لوازم بهداشتی قاچاق بلای جان مردم/ افزایش ارز ؛ عامل اصلی گرانی کالاها

داستان بی‌کفایتی وزیر راه کی تمام می‌شود؟

    آغاز بارش برف در محل سقوط هواپیمای تهران - یاسوج آخرین وضعیت انتقال اجساد هواپیمای سانحه دیده ابهام جدید سقوط ATR آسمان فعالیت امدادگران در دمای منفی ۴۰ درجه آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌ها هیچ جسدی به پایین کوه دنا منتقل نشده است همه چیز درباره گلی که روی مژگان می‌روید! شمشاد ژاپنی یک گیاه زینتی محبوب آقایان به ست کردن کفش با لباستان دقت کنید ۷ گزینه غذایی ممنوع زمان یبوست درمان کارساز غذایی انگل گوارشی باسلوق شیرینی سنتی ایرانی در خانه درست کنید با ۵ ترفند خوش عکس باشید چگونه شام بخوریم تا لاغر باشیم؟ روشی به سادگی ۱-۲-۳ برای تغییر سبک زندگی ساز و کار عمل متفورمین در بدن ماجرای زمین خوردن سفیر هند در تهران زلزله تهران را لرزاند سربازان چینی چگونه با آلودگی هوا مبارزه می‌کنند؟ کلاهبرداری با لاک طلای ۱۸ عیار! +عکس  

جزئیات حوادث خیابان پاسداران از زبان سخنگوی ناجا

شهادت سه مأمور پلیس در منطقه پاسداران تهران

4 غایب قطعی الهلال برای بازی با استقلال

دانش آموز تهرانی معلم خود را مجروح کرد

اعزام تکاوران تیپ ۶۵ به جست‌و جوی هواپیمای مفقودی

عوامل اختلال در پرواز کرمان–تهران دستگیر شدند

تایید تیراندازی در تجمع دراویش در تهران

چتر سبز جاسوسی

کشف لوازم آرایشی فاسد قبل از توزیع در اشتهارد

ادامه عملیات کوهنوردان حرفه‌ای در محل سقوط هواپیما

      صفحه نخست شهرستان‌ها سیاسی فرهنگ اقتصادی مذهبی اجتماعی ورزشی آرشیو تمام حقوق محفوظ بوده و استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.   توليد شده توسط نرم افزار جامع ”استوديو خبر“

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۱۵۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه تلاش‌های سه روزه آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل آتش نشانی یاسوج از ادامه تلاش‌های سه روزه آتش نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله در رودخانه خرسان خبر داد.

محمد رستمی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: یک تیم ۶ نفره غواصی آتش نشانی یاسوج به فرمانده مدیرعامل آتش نشانی پس از حدود ۱۰ کیلومتر پیاده روی در منطقه کوهستانی و سخت گذر، جستجوها را از سمت منطقه «دره شور» شروع کردند.

وی اظهار کرد: این کودک ۵ ساله در منطقه «نارمه» پشت کوه شهرستان فلارد استان چهارمحال و بختیاری غرق شد که آب رودخانه خرسان جسد این کودک به حوزه استحفاضی استان کهگیلویه و بویراحمد انتقال داد و نیروهای امدادی با حس انسان دوستانه سه روز است که در تلاش برای پیدا کردن جسد این کودک هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وزیر تندرو صهیونیستی پس از واژگونی خودرویش به بیمارستان انتقال یافت
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • احداث و راه اندازی ۳۹۰۰ مترمکعب تصفیه خانه پساب در غرب تهران
  • بازدید وزیر کشور از آخرین وضعیت پروژه شهید بروجردی در تهران
  • بازدید وزیر کشور از پروژه بزرگراه شهید بروجردی در جنوب تهران
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • ادامه تلاش‌های سه روزه آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • ادامه تلاش‌های سه روز آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • وضعیت آلودگی هوای تهران در خنک ترین روز بهاری | نقشه میزان آلاینده ها در هر منطقه را ببینید
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق