Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،سید ناصر میرمرسلی، رئیس اداره ورزش و جوانان خلخال در جلسه شورای ورزش های همگانی خلخال گفت: ششمین دوره از جشنواره ورزش ها و بازی های زمستانی خلخال جمعه چهارم اسفند در تفرجگاه میرعادل بولاغی اندبیل این شهرستان برگزار خواهد شد.

وی افزود: این جشنواره با هدف ایجاد نشاط اجتماعی در بین مردم، ترویج ورزش های همگانی، معرفی ظرفیت های و قابلیت های گردشگری، ورزشی زمستانی و فراهم کردن نشاط جمعی و خانوادگی در محیطی زیبا و با شعار ورزش عاری، اعتیاد هرگز با حضور میهمانانی از مناطق مختلف کشور برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره ورزش و جوانان خلخال اجرای مسابقات تیراندازی به اهداف پروازی، ساخت تندیس های برفی و یخی، اسکی، کوهپیمایی سریع و پرواز باد بادک ها در آسمان را از جمله برنامه ورزشی پیش بینی شده در کنار سایر برنامه های شاد از جمله اجرای موسیقی زنده محلی در ششمین جشنواره ورزش های زمستانی خلخال ذکر کرد.

میرمرسلی گفت: با توجه به تجریبات کسب شده از برگزاری پنج دوره جشنواره در سال های گذشته برگزاری چنین برنامه های ورزشی شاد در شهرستان زمینه را برای سرمایه گذاری بخش خصوصی و ایجاد امکانات رفاهی و گردشگری در منطقه نمونه گردشگری اندبیل فراهم کرده است.

وی از احداث و راه اندازی تله کابین تفرجگاه اندبیل توسط سازمان همیاری شهرداری های استان اردبیل خبرداد و اغفزود: این طرح با توجه ویژه استاندار اردبیل به زودی اجرا شده و در اختیار بخش خصوصی برای نگهداری و استفاده بهینه قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/ح

جشنواره ورزش های زمستانی در خلخال

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۱۵۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جعفرآباد مغان میزبان دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر از فردا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل اصغری فرماندار بیله سوار گفت: نمایش نمادین کوچ عشایر، زندگی روزمره عشایری، مراسم عروسی عشایری، برپایی آلاچیق اقوام مختلف و برگزاری مسابقات متنوع و ورزش‌های بومی از جمله برنامه‌هایی است که برای این جشنواره در نظر گرفته شده است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مهاباد میزبان دو رویداد مهم ورزشی کشور در ماه جاری
  • اسدآباد میزبان جشنواره مینی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال غرب کشور
  • اختتامیه جشنواره قهرمان ایران/ بهترین‌های ورزش ایران معرفی شدند
  • اسدآباد فردا میزبان اردوی استعدادهای برتر تیم ملی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال
  • جعفرآباد مغان میزبان دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر از فردا
  • میدان امام (ره) اصفهان جمعه میزبان همایش بزرگ «پهلوان ایرانی»
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»
  • آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان
  • بندر انزلی، میزبان کشتی ساحلی کارگران قهرمانی کشور
  • ایجاد نشاط اجتماعی در جوامع محلی با برگزاری مسابقات ورزشی