Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-29@10:18:49 GMT

انتخاب ۶ واحد صنعتی ایلام بعنوان واحد سبز کشور

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۱۷۶۰۰

انتخاب ۶ واحد صنعتی ایلام بعنوان واحد سبز کشور

ایلام- مدیرکل حفاظت محیط زیست استان ایلام گفت: شش واحد صنعتی و خدماتی استان ایلام به‌عنوان واحدهای سبز کشور انتخاب شدند.

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی محیط زیست استان ایلام، مازیار سلیمان نژاد با بیان اینکه همایش «واحدهای سبز کشور» به منظور ترغیب واحدهای صنعتی و خدماتی فعال در حوزه محیط زیست و همچنین ترویج فرهنگ محیط زیستی در بین واحدهای صنعتی و خدماتی کشور و انتقال تجارب مدیران موفق در زمینه کنترل و کاهش آلاینده های زیست محیطی در سازمان حفاظت محیط زیست برگزار شد، اظهارداشت: در این همایش مجتمع پتروشیمی ایلام، شرکت سیمان ایلام، شرکت نفت و خطوط انتقال نفت شهید کوگانی دره شهر، شرکت آرین تجارت مانا، شرکت گاز ایلام و شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ایلام به عنوان واحدهای  سبز مورد تجلیل قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه این همایش با حضور معاون رئیس جمهور و ریاست سازمان حفاظت محیط زیست کشور، وزیر صنعت معدن و تجارت و نماینده سازمان توسعه صنعتی ملل متحد در تهران برگزار شد، افزود: در این همایش ۳۱۲ واحد صنعتی و خدماتی شرکت کردند که از این تعداد ۶۷ واحد صنعتی سبز و ۲۲ واحد خدماتی سبز مورد قدردانی قرار گرفتند.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۱۷۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب کارخانه فرآوری کشمش در ملایر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ در این مراسم سیده مریم محمدی، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان گفت: پارسال بیش از ۳۰ تصفیه‌خانه در واحد‌های صنعتی و تولیدی استان ساخته شد و یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد که از این شمار ۲۱ تصفیه‌خانه تکمیل شد و به بهره‌برداری رسید.
دیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان هم با اشاره به اینکه این تصفیه‌خانه با ۲۰ میلیارد تومان اعتبار ساخته شده است، گفت: ملایر قطب تولید انگور و کشمش و دارای واحد‌های فرآوری کشمش متعددی است که برای پیشگیری از آسیب به محیط زیست از سوی این واحد‌ها نیازمند ایجاد تصفیه خانه در آنها هستیم.

دیگر خبرها

  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال
  • دودی که از سیانور خطرناک تر است
  • سالانه یک میلیون تن پسماند صنعتی در استان مرکزی تولید می شود
  • جایزه ملی محیط زیست برای دانشجوی دانشگاه صنعتی بهبهان
  • افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب کارخانه فرآوری کشمش در ملایر
  • بهره برداری از ۲۱ تصفیه خانه در واحد‌های تولیدی استان همدان
  • فقط نیمی از پسماند پزشکی هرمزگان اصولی دفع می‌شود
  • اشتغال ۳۴۱ مددجوی بهزیستی در واحد‌های صنعتی و خدماتی نیشابور
  • شناسایی و مستندسازی ۲۰ نیاز فناورانه واحدهای صنعتی در خوزستان
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده