Web Analytics Made Easy - Statcounter

 بگزارش خبر گزاری صداوسیما آیت الله سید احمدخاتمی در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)در جمع عزاداران فاطمیه شهر باغین ،فاطمیه و ولایت را شناسنامه شیعه برشمرد وگفت:چراغی که حضرت زهرا ء  در مسیر حق وولایت برای شیعیان روشن کرده ، چراغ ابدیت است وبیعت با فاطمیه بیعت با ولایت است .
ایت الله خاتمی افزود طلاب علوم دینی باید حدیث غدیر را برای جوانان بازگو کنند که حدیث غدیر شناسنامه مکتب شیعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی به آثار وبرکات ولایت فقیه درطول 40سال در کشور اشاره کرد وگفت:اصل انقلاب و تداوم انقلاب و اداره کشور ودرزمان بحرانها وامنیت حاکم برکشور برعهده ولی فقیه  است و فتنه گران واغتشاشگران اصل ولایت فقیه را هدف قرار می دهند چون می دانند که تداوم و استواری این انقلاب در طول این چهل سال از برکات ولایت فقیه بوده وخواهد بود‌.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به حضور با بصیرت ملت بزرگ ایران در برخورد با اغتشاشگران اخیر گفت:ملت ایران به خوبی می دانند که فتنه گران واغتشاشگران وصل به منافقین ،سلطنت طلبان وموردحمایت استکبار جهانی آمریکا و اسرائیل و به ویژه عربستان سعودی هستندو با حضور با بصیرت وآگاهانه خود در میدان جواب قاطع و محکومی به آشوبگران دادند و حمایت خودشان را  ازولایت فقیه و ارزشهای مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران اعلام کردند.

امام جمعه تهران به تحرکات اخیر فرقه دارویش گنابادی و در گیری با نیروی انتظامی اشاره کرد وگفت: این اقدامات وتحرکات فرقه ضاله دارویش گنابادی بازی بچه گانه وتلاشی مذبوحانه است که ملت ایران این اقدامات را به شدت محکوم می کند.
در ابتدای این مراسم حجت الاسلام دشت آبادی امام جمعه شهر باغین  هم گفت:در راهپیمایی یوم الله 22بهمن امسال مردم  باغین  همگام با دیگر هموطنان با حضوری گسترده وحماسی حمایت  خودرا از آرمانهای انقلاب اسلامی ،و پایبندی به اصل ولایت فقیه را بار دیگر اعلام کردند

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۱۹۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت‌الله علم‌الهدی‌: حجاب ‌از مدارس در دل دختران نهادینه شود

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: باید فضایی ایجاد شود تا بتوان مسئله حجاب و فرهنگ عفاف را از سطح مدارس و دبیرستان‌ها در دل و ذهن دختران عزیز دبیرستانی نهادینه شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی در دیدار با شورای معاونین و رؤسای نواحی آموزش و پرورش استان که به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و روز معلم، به میزبانی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی برگزار شد، اظهارداشت: یکی از تکالیف بزرگ آموزش و پرورش در استان این است که جریان تعلیم و تربیت به صورت همزمان مدیریت شود. امروزه اگرچه برنامه‌هایی با اهمیت و مؤثر در دستورکار قرار می‌گیرد اما هنوز هم این ظرفیت وجود دارد که به‌موازات رویکردهای آموزشی، در عرصه پرورش و تربیت نیز اقداماتی انجام شود که جامعه مخاطب آن به طور مستقیم، متوجه فرزندان دلبند ما در مدارس باشد.

وی افزود: این یک حقیقت است که تربیت باید از سطح مدرسه آغاز شود. بر همین اساس، توجه کنید در فرآیند گزینش آموزش و پرورش عناصری برگزیده شوند که جوان، متدین، توانمند و دلسوز نسل آینده ساز این کشور باشند زیرا اینها عهده‎دار تربیت فرزندان مردم هستند. علاوه بر این، در فرآیند گزینش باید به موضوع بازنشستگی دبیران و فرهنگیان نیز توجه ویژه صورت بگیرد تا چالش‌هایی همچون کمبود معلم در مدارس، دوباره تکرار نشود.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی خاطرنشان کرد: یکی از عرصه‌هایی که باید از سطح آموزش و پرورش موردتوجه قرار بگیرد، مسئله حجاب است. باید فضایی ایجاد شود تا بتوان مسئله حجاب و فرهنگ عفاف را از سطح مدارس و دبیرستان‌ها در دل و ذهن دختران عزیز دبیرستانی نهادینه شود. این‌ها آینده‌ساز کشور و امانت مردم هستند بنابراین با مزج اجتماعی و منطق تبیین، می‌توان حجاب را به صورت ایجابی از سطح دبیرستان‌ها فرهنگ‌سازی کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شهید مطهری فرقان انقلاب بود
  • نیم قرن مجاهدت «فقیه مجاهد»/ از تاسیس شبکه ماهواره ای تا دانشگاه
  • آیت‌الله علم‌الهدی‌: حجاب ‌از مدارس در دل دختران نهادینه شود
  • حرکت دسته عزاداری در روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در تهران برگزار می شود
  • آیت‌الله رمضانی: دشمنان می‌خواهند شریعت اسلام را تعطیل کنند
  • الگوی مکتب دانشگاهی انقلاب اسلامی را استخراج کردیم
  • آیت الله علم‌الهدی: بهبود معیشت مردم در دستور کار دولت باشد
  • ورزشکار جوانمرد هرگز زیر بار زور نمی رود
  • حرکت جبهه جهانی انقلاب، مستحکم‌تر و نیرومندتر از پیش
  • وعده صادق نمایشی از قدرت مکتب کربلا بود