Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@04:49:01 GMT

کرمانشاه| هفتمین همایش ملی غدیرپژوهی برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۱۹۲۶۸

کرمانشاه| هفتمین همایش ملی غدیرپژوهی برگزار می‌شود

دبیر اجرایی بنیاد بین‌المللی غدیر استان کرمانشاه گفت: هفتمین همایش ملی غدیر پژوهی و پنجمین همایش نجات‌بخشی و آینده جهان در استان کرمانشاه برگزار می‌شود. ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰ استانها کرمانشاه نظرات

بهروز همتی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه اظهار داشت: هفتمین همایش ملی غدیرپژوهی و پنجمین همایش نجات‌بخشی و آینده جهان 8 اسفندماه ساعت 9:30 در تالار انتظار کرمانشاه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر اجرایی بنیاد بین‌المللی غدیر استان کرمانشاه با اشاره به اینکه سردار ظریف‌منش و حجت‌الاسلام کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران و دبیرکل بنیاد بین‌المللی غدیر به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت عنوان کرد: این همایش مقاله‌محور است و فراخوان جهت شرکت در این همایش از شهریور امسال آغاز و تا 15 بهمن ادامه داشت.

وی با بیان اینکه تاکنون 88 مقاله به این همایش ارسال شده است بیان کرد: پس از بررسی مقالات طی 3 مرحله و توسط اساتید برجسته 16 مقاله برتر از استانهای همدان، کرمانشاه، شیراز، لرستان، قم، اصفهان انتخاب شده و علاوه بر اهدای هدایا به نفرات برتر مقاله آنها در قالب کتاب به چاپ خواهد رسید.

همتی با اشاره به اینکه در فاصله تاریخ 7 تا 17 اسفندماه بیش از 15 کارگاه تخصصی غدیرشناسی با حضور اساتید و کارشناشان برجسته قم از جمله استاد شهبازیان، نصوری، دهقانی ارانی و کفیل برگزار می‌شود.

انتهای پیام/م

R41380/P1486/S6,68/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۱۹۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما معرفی شد

 به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، با حکم مهدی مجتهد قائم مقام اجرایی سازمان صداوسیما، نجم الدین عبادتی به سمت رئیس مرکز همایش‌های بین المللی صداو سیما منصوب شد.

در این حکم آمده است: «نظر به تعهد، تجارب و توانمندی جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «رئیس مرکز همایش‌های بین المللی صدا و سیما» منصوب می‌شوید. افزایش و گسترش همکاری و تعامل با سازمانها، نهاد‌ها و بخش خصوصی در راستای برگزاری نشست‌ها و همایش‌های مختلف، ارتقای ظرفیت‌های مرکز در برپایی جشنواره‌ها، همایش‌های ملی و بین المللی و سمینار‌ها و. از مهمترین وظایف شما می‌باشد.»

گفتنی است، نجم‌الدین عبادتی پیش از این به عنوان معاون اماکن ورزشی شهرداری تهران فعالیت داشته و با دو دهه سابقه فعالیت مؤثر و مفید در حوزه‌های مدیریت در سازمان صدا و سیما از وی به عنوان افراد شاخص در حوزه‌ی اجرایی سازمان صداوسیما نام برده می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • همایش آموزشی زایران حج تمتع در کرمانشاه
  • بیست و هفتمین کنگره اورولوژی ایران
  • ارائه ۲۰۰ مقاله در کنفرانس بین المللی برق به میزبانی زنجان
  • بیست و هشتمین همایش ملی مهندسی نقشه برداری و اطلاعات مکانی در ایستگاه آخر
  • برگزاری شش پیش‌همایش و دریافت ۳۰۰ مقاله علمی
  • پایان همایش ملی هویت اصلی زنان در آئینه قرآن و حدیث با معرفی مقالات برتر در گرگان
  • مدیریت مصرف با روش‌های هوشمند امکان‌پذیر است
  • چهارمین همایش بین‌المللی معماری دست‌کند در خرم‌آباد برگزار می شود
  • همایش بین‌المللی معماری دست‌کند کشور در لرستان برگزار می‌شود
  • رئیس مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما معرفی شد