Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از شکست دیشب مقابل استقلال ایران، باشگاه الهلال عربستان بامداد امروز رامون دیاز، سرمربی آرژانتینی خود را از کار برکنار کرد. این اتفاق پس از بالا گرفتن اختلافات بین دیاز و مدیران باشگاه و همچنین هواداران این تیم رخ داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، برکناری دیاز در بحبوحه رقابت های آسیایی باعث شده مدیران الهلال فرصت کمی برای انتخاب جانشین وی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر رسانه های عربستانی از کازمین اولاریوی رومانیایی، سرمربی پیشین الهلال، به عنوان اصلی ترین گزینه هدایت الهلال نام می برند و او را نزدیک ترین فرد به نیمکت آبی های ریاض قلمداد می کنند.

اولاریو که همین چندماه پیش از هدایت الاهلی امارات کنار رفت، در حال حاضر روزهای خاصی را می گذراند و با توجه به احتمال برکناری سرگئی ربروف از الاهلی عربستان، گزینه هدایت این تیم نیز به شمار می رود و گزینه های جذابی را پیش روی خود می بیند.

نکته جالبی که در خصوص اولاریو در صورت پیوستن به الهلال وجود دارد، این است که او فرصت رویارویی با استقلال در دومین فصل پیاپی را به دست می آورد. سرمربی رومانیایی فصل پیش با الاهلی امارات در لیگ قهرمانان آسیا با استقلال ایران همگروه بود و با این تیم یک پیروزی و یک تساوی مقابل نماینده ایران کسب کرد. بدین ترتیب اگر کازمین دوباره هدایت الهلال را به عهده بگیرد، در روز بیست و هفتم فروردین ماه 97 یک بار دیگر مقابل استقلال قرار می گیرد و ماموریت جبران شکست دیدار شب گذشته را به عهده خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۱۹۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سورپرایز مورایس مقابل پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رضا اسدی هافبک اسبق پرسپولیس که اکنون طی دو فصل اخیر به‌عنوان مهاجم در ترکیب تیم‌های تراکتور و سپاهان خوش درخشیده است، با توجه به گلزنی در دیدار رفت مقابل پرسپولیس اکنون نیز با انگیزه زیادی خود را آماده جدال در استادیوم آزادی می‌کند.

به نقل از ورزش سه مهاجم سپاهانی‌ها که به واسطه مصدومیت و دوری از ترکیب و درخشش و گلزنی این روزهای شهریار مغانلو بار دیگر از کورس آقای گلی دور مانده است، امیدوار است شرایط بازی مقابل پرسپولیس برای او فراهم شود.

اسدی قرار است در تمرین امروز سپاهان آخرین تست‌های پزشکی را زیر نظر کادر این تیم دنبال کند و با اعلام وضعیتش به ژوزه مورایس، در موردش برای حضور فیکس یا نیمکت‌نشین در جدال با پرسپولیس تصمیم‌گیری شود.

در شرایط کنونی گمانه‌زنی در خصوص نیمکت‌نشینی و حضور او در جریان بازی به واسطه مصدومیت تازه بهبود یافته‌اش، زیاد است و اکنون باید دید پاسخ تست‌ها شرایط او را برای این بازی تغییر خواهد داد یا خیر.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901053

دیگر خبرها

  • بازگشت مصدومان بایرن مونیخ در آستانه دیدار با رئال مادرید / عکس
  • سورپرایز مورایس مقابل پرسپولیس
  • گالئونه: الگری در حال رسیدن به تمام اهداف تعیین‌شده است؛ چرا باید یوونتوس را ترک کند؟!
  • بازگشت سیاوش به استقلال ملاثانی
  • جشن در پرایدپارک: دربی کانتی به چمپیونشیپ بازگشت!
  • پیروزی شباب الاهلی مقابل العین در حضور 82 دقیقه‌ای عزت اللهی
  • ناکامی تکراری سرمربی پرسپولیسی مقابل استقلال؟
  • افزایش شانس خولین لوپتگی برای هدایت میلان
  • جواب منفی مجیدی به زنوزی؛فرهاد فقط به نیمکت استقلال فکر می‌کند
  • الهلال، قهرمان هشتاد امتیازی لیگ عربستان