Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-30@22:48:09 GMT

مشتاقی: وضعیت حادی بر کشتی کشور حاکم است

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۱۹۶۸۱

مشتاقی: وضعیت حادی بر کشتی کشور حاکم است

پیشکسوت کشتی فرنگی ایران گفت: امیدوارم مسئولین مربوطه چاره اندیشی کنند، در غیر اینصورت کشتی به عنوان ورزش ملی کشور و از سوی دیگر کل کاروان ورزش ایران را خطرهای جدی تهدید می‌کند.

به گزارش ایران آنلاین به نقل از تسنیم، بهرام مشتاقی، پیشکسوت کشتی فرنگی در مورد تهدید اتحادیه جهانی کشتی در مورد تعلیق کشتی ایران اظهار داشت: کمیته بین‌المللی المپیک به عنوان بالاترین مرجع ورزشی در جهان، به حضور نیافتن نمایندگان کشورمان مقابل کشتی گیران رژیم اشغالگرد قدس حساس شده است و در حال حاضر وضعیت حادی بر کشتی کشور حاکم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به حضور گسترده کشتی گیران روسی الاصل و گرجستانی الاصل در ترکیب تیم‌های رژیم اشغالگر قدس در تمامی رده‌های سنی، درصد برخورد کشتی گیران کشورمان با آنها در هشت رقابت جهانی سال جاری میلادی بسیار بالا رفته و در صورتی که کشتی گیران ما مقابل آن ها حضور نیابند، محرومیت کشتی ایران از رقابت‌های بین المللی قطعی است.

مشتاقی در مورد مصاحبه رسول خادم در این مورد تصریح کرد: صحبت‌های رسول خادم بسیار صریح بود و تمامی ابعاد ماجرا را صادقانه با مسئولین و مردم مطرح کرد. از این پس اگر اتفاقی در این زمینه بیفتد نباید آن را گردن فدراسیون کشتی و مسئولان آن انداخت زیرا به نظر من رسول خادم با همه اتمام حجت کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم مسئولین مربوطه چاره اندیشی کنند، در غیر اینصورت کشتی به عنوان ورزش ملی کشور و از سوی دیگر کل کاروان ورزش ایران را خطرهای جدی تهدید می‌کند.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۱۹۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر ورزش با استقبال سفیر ایران و تاج وارد تایلند شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، صبح امروز به وقت محلی وزیر ورزش و جوانان برای حضور به عنوان مهمان ویژه در دیدار نهایی رقابت های فوتسال جام ملت های آسیا وارد بانکوک تایلند شد.

ناصرالدین حیدری سفیر جمهوری اسلامی ایران در تایلند و مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال در بدو ورود وزیر ورزش و جوانان به بانکوک ضمن حضور در فرودگاه، به هاشمی خوش‌آمد گفتند.

کد خبر 6090520

دیگر خبرها

  • تلاش کشتی‌گیران غول پیکر برای درآوردن گریه نوزادان (عکس)
  • جام بین‌المللی یا آبروریزی ملی! چرا جام تختی با این شکل برگزار می‌شود؟/ شعار بیلبوردهای شهردار را باور کنیم یا میزبانی درجه۳ دبیر را ؟
  • استارت حسن یزدانی برای ثبت رکورد 2 رقمی در تاریخ ورزش ایران
  • کدام کشتی گیران ایرانی با ملیت های خارجی در انتخابی المپیک شرکت می کنند؟
  • (تصاویر) تلاش کشتی‌گیران غول پیکر برای درآوردن گریه نوزادان
  • پیام وزیر ورزش در پی قهرمانی فوتسال در آسیا
  • پیام تبریک وزیر ورزش پس از قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران
  • تکلیف دوئل حسن یزدانی و قاسمپور مشخص شد
  • ورود وزیر ورزش به تایلند با استقبال سفیر ایران و تاج
  • وزیر ورزش با استقبال سفیر ایران و تاج وارد تایلند شد