Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - سبزوار- ايرنا- مدير صندوق بيمه اجتماعي کشاورزان، روستاييان و عشاير خراسان رضوي گفت: 26 درصد جمعيت روستايي اين استان در قالب 138 هزار خانوار کشاورز روستايي و عشايري زير پوشش اين بيمه قرار دارند.

محمود کاظمي روز چهارشنبه در نشست شوراي توسعه راهبردي بيمه اجتماعي روستاييان سبزوار افزود: تعداد خانوارهاي مشمول بيمه مزبور در اين استان 515 هزار خانوار روستايي و عشايري است که بيشترين جمعيت مشمول کشور را شامل مي شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با اشاره به اينکه بر اساس سرشماري سال گذشته، خراسان رضوي با رشد ساليانه 6 دهم درصد بيشترين جمعيت روستايي کشور را دارد، اظهار کرد: چشم انداز صندوق بيمه اجتماعي کشاورزان، افزايش جمعيت بيمه شده از 26 به 40 درصد است.
مدير صندوق بيمه اجتماعي کشاورزان، روستاييان و عشاير خراسان رضوي گفت: اين صندوق در سه حوزه فوت، ازکارافتادگي و بازنشستگي در مجموع هفت هزار و 247 خانوار مستمري بگير دارد.
کاظمي تصريح کرد: از اين تعداد 2 هزار و 915 خانوار بازنشستگي پيش از موعد، سه هزار و 864 خانوار مستمري بگير فوتي و 468 خانوار مستمري بگير ازکارافتادگي هستند.
وي افزود: در شهرستان سبزوار نيز 9 هزار و 158 خانوار زير پوشش بيمه اجتماعي کشاورزان، روستاييان و عشاير قرار دارند که از اين تعداد چهار هزار و 306 نفر در بخش مرکزي، 2 هزار و 865 نفر در بخش ششتمد و بقيه در بخش روداب بيمه شده اند.
مدير صندوق بيمه اجتماعي کشاورزان، روستاييان و عشاير خراسان رضوي گفت: 97 کارگزاري در سطح استان براي پوشش و ارائه خدمت به روستاييان و عشاير فعال هستند.
از جمعيت 306 هزار نفري شهرستان سبزوار حدود 20 درصد در روستاها زندگي مي کنند.
سبزوار در 230 کيلومتري غرب مشهد مقدس قرار دارد.
8145/7495/5132
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۲۱۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید سیستمی بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، جمشید شایانفر گفت: پوشش بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و عشایر و شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت و دهک‌های یک تا ۵ درآمدی به صورت سیستمی و متمرکز به صورت رایگان به مدت یکسال تمدید می‌شود. مدیر کل بیمه گری و جذب منابع سازمان بیمه سلامت ایران افزود: بیمه شدگان مذکور نیاز به مراجعه به دفاتر پیشخوان جهت تمدید پوشش بیمه‌ای ندارند و در مراجعه به مراکز ارایه دهنده خدمت سلامت صرفا با ارایه کد ملی می‌توانند خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.

دیگر خبرها

  • بیمه ۵ دهک روستاییان به صورت سیستمی تمدید می شود
  • تمدید خودکار بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • تمدید سیستمی بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • تمدید نام نویسی بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری
  • ۳۳ هزار نفر در بوشهر عضو صندوق بیمه روستائیان و عشایر هستند
  • ۱۱۶هزار روستایی و کشاورز در لرستان بیمه شدند
  • ۱۸۰۰ مادر دارای ۳ فرزند بوشهری در لیست بیمه رایگان
  • ۳۳ هزار نفر در استان بوشهر عضو صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان هستند
  • مزایای بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر اطلاع رسانی شود
  • ۵۰۰۰ دانشجوی دستیاری و دکترای تخصصی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفتند