Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@06:55:15 GMT

برپایی نمایشگاه فروش بهاره با 80 غرفه در ایوان

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۲۲۱۰۴

برپایی نمایشگاه فروش بهاره با 80 غرفه در ایوان

ایلام - ایرنا - رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ایوان گفت: نمایشگاه بهاره ایوان با هدف عرضه مستقیم کالا، کنترل بازار شب عید و توزیع اقلام مورد نیاز مردم در شهرستان ایوان در زمینی به مساحت بیش از یک هزار متر مربع برگزار می شود.

امیدعلی عزتی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: غرفه داران کالاهای خود را 15 تا 20 درصد زیر قیمت بازار در این نمایشگاه عرضه می کنند و شهروندان ایوانی می توانند اقلام مورد نیاز خود را برای عید نوروز با قیمت های مناسب تامین کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عزتی با بیان اینکه این نمایشگاه با توجه به رعایت حال و نگهداری بازار برای تجار و کسبه راه اندازی می شود، گفت: این غرفه ها ارزاق و کالاهای اساسی مردم اعم از پوشاک، کیف و کفش، حبوبات و لبنیات، میوه جات، شیرینی و آجیل را تامین می کنند.
به گفته وی این نمایشگاه از چهارم اسفند ماه جاری بمدت 10 روز در 2 نوبت صبح و عصر در شهرستان ایوان دایر خواهد بود.
عزتی همچنین در خصوص اهمیت نظارت بر عرضه و قیمت ها گفت: در راستای نظارت بر قیمت ها سه گروه بازرسی اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف بر نحوه فعالیت واحدهای صنفی و همچنین غرفه های نمایشگاه نظارت می کنند.
وی از شهروندان خواست هرگونه شکایت و گزارش خود را در ارتباط با تخلف واحدهای صنفی از طریق تماس با شماره تلفن گویای 124 ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت اطلاع دهند تا در کمترین زمان مورد رسیدگی قرار گیرد.
به گزارش ایرنا، ایوان با جمعیت 55 هزار نفر در 35 کیلومتری شمال ایلام قرار دارد و دارای 2 هزار و 500 واحد صنفی فعال در قالب 10 اتحادیه در بخش های تولیدی، توزیعی و خدماتی است.
6119/7180

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۲۲۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه توانمندی دانشجویان فنی و حرفه‌ای در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، محمد مومنی در آیین گرامیداشت ۵۰ سالگرد تاسیس دانشگاه فنی و حرفه ای، گفت: هفتمین نمایشگاه توانمندی دانشجویان و دومین نمایشگاه کار که به صورت ۲ سالانه برپا می‌شد، اما این نمایشگاه در سال ۱۴۰۳ یک ساله اجرا می‌شود.
وی افزود: این نمایشگاه در زمینی به مساحت ۷۰۰ متر با ۳۰ غرفه فعال اجرا می‌شود و برای نخستین بار فروش محصولات دانش بنیان که در سنوات قبل به محصول تبدیل شده است در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت.
مومنی گفت: مراکز صنعتی، خدماتی در این نمایشگاه پس از مصاحبه با افراد، آنانی که برای مجموعه خود نیاز دارند را به کارگیری می‌کنند.
وی افزود: قرار است اولین شهر مشاغل در استان با حمایت شهرداری شهرکرد ویژه دانش آموزان به جهت آشنایی با انواع مشاغل مختلف ایجاد شود.
مومنی گفت: هم اکنون حدود ۳ هزار و ۴۰۰ دانشجوی فعال در ۴۰ رشته محل در ۲ مقطع کاردانی و کارشناسی در ۶ مرکز فنی و حرفه‌ای استان مشغول به تحصیل هستند.

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه توانمندی دانشجویان فنی و حرفه‌ای در چهارمحال و بختیاری
  • سفیراندونزی از غرفه استان فارس بازدید کرد
  • تولید یک میلیون تن چغندرقند در مزارع استان کرمانشاه
  • برپایی نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی مدارس قزوین 
  • برپایی بازارچه کسب‌وکار به همت دانش‌آموزان بندرانزلی
  • برپایی جشنواره بیتا در یزد
  • بازدید وزیر کشور از غرفه هرمزگان در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی
  • برپایی نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی کردستان
  • برپایی نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان کردستان در سنندج
  • آخرین وضعیت پرداخت مطالبات چایکاران/ آغاز چین بهاره از روزهای آینده