Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- ۵ نامزدی اسکار و دریافت ۳ جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد نقش اول در سال‌های ۱۹۹۰؛ ۲۰۰۸ و ۲۰۱۳ از جمله جوایزی هستند که دنیل دی لوئیس در این سال‌ها به دست آورده است.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، ۵ نامزدی اسکار و دریافت ۳ جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد نقش اول در سال‌های ۱۹۹۰؛ ۲۰۰۸ و ۲۰۱۳ از جمله جوایزی هستند که دنیل دی لوئیس در این سال‌ها به دست آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال بار دیگر و یا بهتر می توان گفت برای آخرین بار دی لوئیس با فیلمی تازه از بهترین همکار خود یعنی پل توماس اندرسون با نام "موضوع فانتوم" راهی اسکار 2018 شده تا بار دیگر شانس خود برای کسب بهترین بازیگر نقش اول مرد را امتحان کند. اتفاقی که در نخستین گام در گلدن گلوب آن را به "گری اولدمن" باخت.

بازیگر فیلم "لینکولن" در پروژه ای با موضوع تاریخچه مد در سال های 1950 لندن همکاری دوباره ای با "پل توماس اندرسون" را تجربه کرده و انتظار می‌رود آخرین اسکار را برایش به همراه داشته باشد.

"دنیل دی لوئیس" پر افتخار ترین بازیگر مرد سینمای هالیوود بعد از پنج سال به سینما بازگشته و در آخرین فیلم خود به ایفای نقش پرداخته است.

"خون به پا می شود" نام فیلمی بود که در سال 2007 با همکاری مشترک دی لوئیس و اندرسون ساخته و جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد را برای دی لوئیس به همراه آورد.

"دنیل دی لوئیس" تاکنون پنج بار نامزد بهترین بازیگر مرد اسکار شده و سه بار برای فیلم های "لینکولن"، "خون به پا می شود" و "پای چپ من" موفق به دریافت مجسمه زرین شده تا به رکورد دار این جایزه مبدل شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۲۳۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش توهین‌آمیز چیلاورت به مرگ منوتی

به گزارش "ورزش سه"، سزار لوئیس منوتی، سرمربی پیشین تیم ملی آرژانتین، در 85 سالگی درگذشت و جهان فوتبال برای همدردی با این اتفاق پیام‌های گوناگونی را منتشر کردند.

خوزه لوئیس چیلاورت، ملی‌پوش سابق پاراگوئه، نه تنها با این پیام‌های تسلیت همراهی نکرد، بلکه از کنایه به سرمربی سابق آرژانتینی به دلیل درگیری‌ای که در گذشته با هم داشتند، غافل نشد.

چیلاورت در اکس (توییتر سابق) نوشت: "ما میمون‌ها هنوز زنده‌ایم و به بچه‌ها مواد مخدر نمی‌دهیم. در دهه 90 همه ما آن را با وِلِز نابود کردیم."

چیلاورت به یک درگیری قدیمی اشاره دارد. این درگیری به زمانی مربوط می‌شود که او بازیکن تیم ولز سارسفیلد و منوتی هم سرمربی ایندیپندنته بود.

پس از بازی بین دو تیم، منوتی درمورد چیلاورت گفته بود: "فکر می‌کنم کاری که باید با چیلاورت انجام شود این بود که او را به مدارس و دانشگاه‌ها ببریم تا بچه‌ها بدانند که انسان 40 میلیون سال پیش چگونه بوده است! اول چیلاورت بوده، بعد میمون‌ها و بعد انسان‌ها."

دیگر خبرها

  • استایل هانده ارچل بازیگر زن فیلم مست عشق در یک مهمانی استانبول (عکس)
  • روایت بازیگر زن سینما از پشت صحنه سریال اسکار | آقای مدیری آدم را بد عادت می کند
  • منتظر فیلم برنده بهترین جلوه‌های ویژه اسکار باشید
  • همیلتون: هدف من همیشه برنده شدن است
  • واکنش توهین‌آمیز چیلاورت به مرگ منوتی
  • انتشار شایعات عجیب درباره ریحانه پارسـا به دلیل یک کلیپ! | تصویر
  • تصاویر کمتر دیده شده از مصطفی زمانی و خانم بازیگر در یک فیلم سینمایی |‌ زمان اکران اعلام شد
  • بازیگر ارباب حلقه‌ها درگذشت
  • آزارهای جنسی در هالیوود + موشن گرافیک
  • «سزار لوئیس منوتی» اسطوره فوتبال آرژانتین در سن 85 سالگی درگذشت