Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا آذربایجان غربی، جلیل جباری، مدیرکل میراث فرهنگی آذربایجان غربی، صبح امروز در اولین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز 97 گفت: این ستاد از بهمن ماه سال جاری آغاز به کار کرده و با آماده سازی هتل های در سطح استان، برنامه ریزی های لازم را نیز با سمن های فعال انجام داده است.

وی با بیان این که برای برگزاری مراسم نوروزگاه نیز برنامه ریزی شده است افزود: در این مراسم سی هزار تن از افزاد نیروی انتظامی، هلال احمر و دیگر ارگان های مربوطه همکاری خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جباری ادامه داد: از جمله سیاست هایی که در این ستاد مطرح است، تعریف مسیرهای گردشگری، تسکیل کمیته های تخصصی ذیل ستاد و همکاری امداد و نجات هلال احمر است.

این مسئول با اشاره به این که اسکان و رفاه، تبلیغات و اطلاع رسانی زیر نظر میراث فرهنگی صورت می پذیرد تصریح کرد: خدمات انتظانی امنیتی و ترافیکی شهری با نیروی انتظامی، امور شهرداری ها و دهیاری ها با شهرداری ها شهرستان های استان و حمل و نقل و ترافیک با راه و شهرسازی است.

وی در پایان اظهار کرد: همچنین نظارت و تنظیم بازار با صنعت معدن و تجارت بوده و خدمات بهداشتی، سلامت و محیط زیست به عهده علوم پزشکی آذربایجان غربی خواهد بود.

 

خبرنگار: فرخنده امیری

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۲۳۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت سه تن در سانحه رانندگی محور ارومیه - سلماس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت : در محور ارومیه _ سلماس  ( روبروی سیلو روستای کریم آباد) دو دستگاه سواری پژو پارس و پژو SLX باهم برخورد و از جاده منحرف و واژگون شدند.

 محبوبی  افزود: نجاتگران پایگاه امداد و نجات چند منظوره واکنش سریع هلال احمر استان بلافاصله با خودروی نجات و آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی در پایان گفت :این حادثه ۳ مصدوم داشت که مصدومین بعد از رهاسازی و انجام اقدامات پیش بیمارستانی، به مرکز درمانی انتقال داده شدند.

 

دیگر خبرها

  • ابلاغ احکام مسئولین کمیته ها و دبیران ستاد یادواره شهدای ارومیه
  • مصدومیت سه تن در سانحه رانندگی محور ارومیه - سلماس
  • نجات جان چهار مفقودی در ارتفاعات اوچ دره شاهین دژ
  • همکاری ۲۰۰داوطلب هلال احمر زنجان در نذر سلامت
  • همکاری ۲۰۰داوطلب هلال زنجان در نذر سلامت با قرارگاه جهادی الکفیل
  • امدادرسانی به ۲۳۰۰ نفر در سیل ۲۰ استان
  • امداد رسانی به متاثرین از آبگرفتی در خوی
  • امدادرسانی به متاثرین از آبگرفتی در خوی
  • تقدیر معاون استاندار زنجان از گروه‌های جهادی
  • خدمات دندانپزشکی با استفاده حداکثری از ظرفیت گروه‌های جهادی ارائه می‌شود