Web Analytics Made Easy - Statcounter

تبریز- ایرنا- مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان شرقی گفت: سانحه رانندگی در محور تبریز- میانه یک نفر کشته و سه نفر دیگر مصدوم شدند.

وحید شادی نیا روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این سانحه بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی سواری پراید با یک دستگاه خودروی سواری پژو رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: با گزارش حادثه به مرکز اورژانس 115 کارشناسان مرکز به محل اعزام و مرگ زن 33 ساله در محل را تایید و سه مصدوم سانحه را به بیمارستان برکت امام میانه منتقل کردند.
مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان شرقی تاکید کرد: هیجان تماشاگران حوادث گاها منجر به دخالت در امر امدادرسانی می شود که این دخالت شدت صدمات وارده به مصدومان را بالا می برد.
محور پرترافیک تبریز - میانه از محورهای ارتباطی حادثه خیز استان آذربایجان شرقی به شمار می رود.
6120/518

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۲۵۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستورات لازم برای رفع مشکلات آزادراه تبریز- زنجان صادر شده است

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد بذرپاش روز جمعه در جلسه راهبری کاهش تصادفات رانندگی آذربایجان شرقی، با اشاره به بازدیدهای خود از محورهای ارتباطی استان، اظهار کرد: باید هرچه سریع‌تر برای تکمیل این منابع عظیمی که در پروژه‌ها انبار شده و روز به روز قیمت تمام شده آن بالا می‌رود، اقدام کنیم.

وی در پاسخ به خواسته امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی قول داد رام‌های جدیدی به شبکه ریلی استان اضافه شود.

وی با اشاره به پروژه‌های جاده‌ای ایران با کشورهای همسایه در قالب پروژه ایران راه، ادامه داد: باید تمام تلاش خود را برای کاهش نقاط حادثه خیز و سوانح رانندگی بکار گیریم.

بذرپاش با بیان اینکه برای رفع مشکلات آزادراه تبریز- زنجان دستور لازم داده شده است، گفت: شریک کار این آزادراه، یکی از بانک‌های کشور است که به خاطر دلایلی، اهتمام روکش و بهسازی آن را نداشته و ما نیز بر اساس قانون، اختیار ورود و رفع نواقص این مسیر را داریم.

وزیر راه و شهرسازی بر لزوم حضور مدیران بر سر پروژه‌ها تاکید کرد و افزود: حضور بر سر پروژه‌ها، بازدارنده است.

کد خبر 6089359

دیگر خبرها

  • وقوع ۱۳ حادثه رانندگی در استان سمنان/ واژگونی خودرو صدر حوادث است
  • چهار فوتی در دو حادثه رانندگی در محور‌های خوزستان
  • نخستین دلیل تصادفات آذربایجان شرقی عدم توجه به جلو است
  • دستورات لازم برای رفع مشکلات آزادراه تبریز- زنجان صادر شده است
  • رفع ۱۰ نقطه حادثه‌خیز آذربایجان شرقی تا پایان سال‌جاری
  • ۴ کشته و مصدوم در تصادف محور مرگنلر-چایپاره
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی‌های تصادفات آذربایجان شرقی
  • سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی های تصادفات آذربایجان شرقی
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی‌های ناشی از تصادفات در آذربایجان شرقی