Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-07@11:31:28 GMT

جهانبخش: بوندس لیگا، لیگ رویایی من است

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۲۵۱۹۴

جهانبخش: بوندس لیگا، لیگ رویایی من است

رکنا: لژیونر موفق تیم ملی ابراز امیدواری کرد تا مسیر دایی و کریمی و هاشمیان را ادامه دهد.

علیرضا جهانبخش ستاره تیم ملی ایران و آلکمار هلند از جمله بازیکنانی است که شایعات زیادی پیرامون انتقال او به لیگ های معتبر اروپایی به گوش می رسد. با 12 گل و 12 پاس گل در 27 بازی این بازیکن یکی از موثرترین چهره های تیم فوتبال آلکمار است و قرارداد او تا سال 2020 ادامه دارد اما این احتمال وجود دارد که او به تیم های دیگری انتقال داده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جهانبخش در گفت و گو با سایت فوتبال زون، درباره آینده کاری خود گفت: مانند علی دایی، علی کریمی و وحید هاشمیان که در بایرن مونیخ بازی کردند، من نیز علاقه دارم که در این لیگ بازی کنم. بوندس لیگا، لیگ رویایی من است.
بازیکنان زیادی از فوتبال ایران در آلمان حضور داشتند و روزهای موفقی را سپری کردند و به نظر می رسد ستاره این فصل لیگ هلند نیز تمایل زیادی دارد تا حضور در بوندس لیگا را تجربه کند و شاید با این صحبت ها باید منتظر انتقال او در تابستان به لیگ معتبر آلمان و تیم های سرشناس این لیگ از جمله بایرن مونیخ یا بروسیا دورتموند باشیم.
جهانبخش در ادامه صحبت های خود پیرامون روزهای موفقی که در فوتبال هلند دارد، افزود: من همیشه تلاش می کنم که هر فصل نسبت به گذشته بهتر شوم.
هافبک مهاجم ایرانی درباره تفاوت های فرهنگی و حضور در کشور هلند، اضافه کرد: به طور منظم با هم تیمی های خودم ارتباط دارم و با یکدیگر به رستوران ایرانی رفتیم و آنها باز هم می خواهند که با هم به این رستوران برویم. این موضوع یک فرهنگ متداول در ایران است و من می خواهم به دفعات میزبان هم بازیان خودم باشم.
نکته جالب درباره نظر سنجی این سایت، رای بالای مخاطبان سایت فوتبال زون به ادامه پیشرفت این بازیکن ایرانی بود و 88 درصد مخاطبان این سایت، در پاسخ به این سوال که آیا موافق ادامه مسیر پیشرفت این بازیکن و انتقال او هستید، گزینه بله را انتخاب کردند.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۲۵۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز سه‌شنبه ۱۸‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات

ساعت پخش زنده دیدار تیم‌های پاری سن ژرمن و دورتموند در لیگ‌های اروپا از شبکه سه و ورزش، سایت آنتن و آپارات مورد توجه کاربران فضای مجازی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دیدارهای مهم فوتبال امروز دنبال می‌شود که ساعت و لینک پخش همه این دیدارها در ادامه آمده است:

ساعت پخش زنده فوتبال امروز سه‌شنبه

لیگ حرفه‌ای امارات (الوحده - النصر) ساعت ۲۰:۱۵؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

جام حذفی ترکیه (بشیکتاش - آنکاراگوچو) ساعت ۲۱:۰۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

لیگ قهرمانان اروپا (پاری‌سن‌ژرمن - دورتموند) ساعت ۲۲:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه سه

کد خبر 751379

دیگر خبرها

  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز سه‌شنبه ۱۸‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • بازی دوستانه تیم فوتبال جوانان با هوادار تهران
  • جهانبخش در باشگاه صدتایی‌های فاینورد
  • آه و افسوس جهانبخش: توپ لعنتی کجا رفت!
  • پیروزی پرگل فاینورد در حضور یک نیمه‌ای جهانبخش
  • برتری پرگل فاینورد در حضور علیرضا جهانبخش
  • جشنواره گل بایرلورکوزن در فرانکفورت
  • قهرمان فوتبال هلند مشخص شد
  • آیندهوون قهرمان فوتبال هلند شد/ یاران جهانبهش در رده دوم ایستادند
  • خلاصه بازی اشتوتگارت 3-1 بایرن مونیخ (بوندس لیگا آلمان 2023/24)