Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-02@13:30:54 GMT

مصاف رزمی کاران 13 استان برای قهرمانی

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۲۶۳۵۸

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،مرکز اصفهان؛ رئیس کمیته هیانگ هیات تکواندو استان اصفهان گفت: دومین دوره مسابقات تکواندو آزاد قهرمانی سبك «هيانگ (ITF)» جمعه چهارم اسفند به میزبانی هیات تکواندو استان  و در سالن کوثر شهرداری برگزار می‌شود.
علی معینی بابیان اینکه مسابقات در 2 راند 2 دقیقه‌‌ای با یک دقیقه استراحت و در صورت تساوی راند سوم باشرایط برابرقوانین رسمی هیانگ پیگیری می‌شود، افزود: تکواندوکاران پسر 13 استان در این مسابقات به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه تیم اصفهان با 15 شرکت کننده به مصاف حریفان خود می رود، گفت: نمایندگان استان اصفهان در اولین دوره این رقابتها که به میزبانی تهران برگزار شد نایب قهرمان شدند.
رئیس کمیته هیانگ هیات تکواندو استان اصفهان در پایان گفت: در حال حاضر حسین فضل الهی از استان اصفهان هدایت تیم‌ ملی هیانگ کشورمان را برعهده دارد و تلاش می‌کنیم همچنان قدرت هیانگ استان حفظ شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۲۶۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصفهان برخوردار از تفکر پایداری است/ کلنگ دفتر شورای استان را به زمین خواهیم زد

رئیس شورای اسلامی استان اصفهان گفت: در شرایطی که همه شهرها اصفهان را برخوردار می‌دانند، باید بگوییم که ما برخوردار از غیرت، شهادت، ولایت‌مداری هستیم و تفکر ما تفکر پایداری در حوزه توسعه است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، جواد توحیدی‌راد امروز_ پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت_ در همایش رؤسای شوراهای اسلامی شهرستان‌های استان اصفهان اظهار کرد: شوراها در کشور ما نمادی از دموکراسی است و همیشه ثابت کرده‌ایم نظام در دست مردم قرار دارد و مردم و شوراها همواره پشتیبان نظام و شهدا در فتنه‌های همه ساله بوده‌اند.

وی از همراهی اعضای شوراها برای رفع مشکلات استان قدردانی کرد و افزود: جمع شورای استان در این دوره جمع بسیار خوبی بوده است، امروز نگاه ما نگاه استانی است از آب و ریزگردها گرفته تا آلودگی هوا نگاه ما نگاه محیط زیستی در استان است و همیشه تلاش کرده‌ایم برای رفع مشکلات مردم تلاش کنیم.

رئیس شورای اسلامی استان اصفهان با اشاره به حمایت استاندار از جلسات شورایی تصریح کرد: طی این دو سال و پنج ماهی که از عمر شورا گذشته است، در بسیاری از مسائل از جمله زیست‌محیطی سطح کشور پیشگام بوده است و برای همین در سطح کشور از اصفهان تقدیر شده است.

توحیدی‌راد ادامه داد: کمیسیونی به عنوان محیط زیست در شورای استان ایجاد کردیم و تفاهم‌نامه‌ای را در این خصوص با مدیرکل محیط زیست استان ایجاد کردیم و همین امر موجب شد تهران به تبعیت از آن تفاهم نامه‌ای را رئیس شورای عالی استان‌ها با رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست بسته شود.

وی ادامه داد: ما همواره مهمان استانداری بوده‌ایم، اما باید شورای استان دفتری را برای خود داشته باشد و بنابراین به دنبال زمینی هستیم که کلنگ آن را در این دوره به زمین بزنیم.

رئیس شورای اسلامی استان اصفهان گفت: بسیاری از مباحث مطرح شده در کارگروه‌ها و کمیسیون‌های تخصصی شورایی استان اصفهان منتج به ایجاد قانون در مجلس شده است، در همین زمینه پنج طرح را فرستاده‌ایم که آخرین آن در هفته گذشته بود.

وی اضافه کرد: در بند ۹ سازمان همیاری‌ها انتخاب حسابرس با ما است، در دولت قبل رئیس شورا امضا می‌کرد و نظارتی بر عملکرد حسابرس نبود اما در این دوره عملکرد حسابرس را در سازمان شهرداری‌ها نظارت کرده‌ایم و کمیسیونی ویژه آن گذاشتیم و توانستیم عملکرد خوبی را به جای گذاشتیم.

توحیدی‌راد تاکید کرد: ۵ میلیارد تومان اوراق برای اتوبان شرق اصفهان به همت شوراها اختصاص داده شد، در حوزه انتخابات اخیر به مدیرکل سیاسی مسائل شوراها را تبیین کردیم.

وی از اعضای شوراها تقدیر و خاطر نشان کرد: با وجود مسافت طولانی در ۹۷ درصد جلسات استانداری شرکت کرده‌ام و به نظرم اگر شوراها جایگاه خود را بهتر بشناسند می‌توانند مسائل را طبق قانون حل کنند.

رئیس شورای اسلامی استان اصفهان تعاملات شوراها با نماینده عالی دولت، فرماندار، نماینده مجلس و امام جمعه را ضروری دانست و تاکید کرد: این مهم موجب می‌شود مشکلات شهری و روستایی خیلی راحت‌تر رفع شود تا مسیر تسهیل راه‌های روستایی و شهری را فراهم کنیم.

وی با تاکید بر اینکه باید تا پایان دوره شوراها برای اصفهان کاری کنیم، یادآور شد: افتخار ما است که اصفهانی هستیم، در شرایطی که همه شهرها اصفهان را برخوردار می‌دانند باید بگوییم که ما برخوردار از غیرت، شهادت، ولایت مداری هستیم و تفکر ما تفکر پایداری در حوزه توسعه است، ممکن است نگاه کشور به ما برخوردار باشد و برخی اعتبارات را به ما کم می‌دهنداما افتخارمان این است که در استانی شهید پرور زندگی می‌کنیم.

کد خبر 749976

دیگر خبرها

  • اصفهان برخوردار از تفکر پایداری است/ کلنگ دفتر شورای استان را به زمین خواهیم زد
  • احتمال انصراف ریاض از میزبانی مسابقات کشتی
  • مازندران نایب قهرمان مینی گلف بانوان کشور شد
  • همدان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری
  • حضور شناگر سندروم‌داون مهابادی در مسابقات کشوری
  • مبارزه کاراته‌کاران خراسان رضوی در مسابقات آسیای مرکزی
  • بازگشت پاراتکواندو به فدراسیون تکواندو با شروع تمرینات
  • درخشش فرنگی‌کاران نوجوان خوزستانی در مسابقات بین‌المللی
  • شناگر نابغه سندروم داون مهابادی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارد
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور