Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-08@18:44:14 GMT

قم| ۴۰ درصد مدارس استان قم خیرساز است

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۲۶۸۸۴

قم| ۴۰ درصد مدارس استان قم خیرساز است

استاندار قم گفت: ۴۰ درصد مدارسی که در استان قم احداث و راه‌اندازی شده توسط خیرین مدرسه‌ساز صورت گرفته است. ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۲ استانها قم نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سید مهدی صادقی عصر امروز در جلسه شورای آموزش‌وپرورش استان  که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: باید تمهیداتی مناسب برای اسکان مسافران در تعطیلات نوروز در استان قم اندیشیده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اهمیت در پیش گرفتن سیاستی منطقی در قبال اسکان زائران نوروزی افزود:در مسئله اسکان در مدارس استان قم در تعطیلات نوروزی نباید رویه‌ای در پیش گرفت که سبب خسارت و ضرر سرمایه‌گذاران عرصه هتل و مجتمع‌های گردشگری باشد.

استاندار قم با تأکید بر اهمیت تکمیل زیرساخت‌های گردشگری و هتل‌سازی در شهر مقدس قم گفت: اداره کل میراث فرهنگی استان قم باید ظرفیت‌ها و امکانات خود را برای اسکان زائران و مسافران نوروزی  در هتل و مسافرخانه‌ها را بر اساس نیازهای روزافزون استان افزایش دهد.

صادقی اسکانٰ بخش قابل‌توجهی از زائران نوروزی در سطح مدارس استان را موردتوجه قرار داد و عنوان کرد: باید شرایط رقابتی بین مدارس و سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در اسکان مسافران  و زائران نوروزی در شهر قم حفظ شود.

وی با تأکید بر ضرورت اسکانٰ بخشی از مسافران و زائران ورودی به شهر قم در تعطیلات نوروزی ادامه داد: حجم مسافران و زائران شهر قم در ایام نوروز و روزهای خاص دیگر  بسیار بیشتر از ظرفیت تخت‌های موجود است و در این زمینه چاره‌ای جز اسکان در مدارس و اماکنی از این قبیل نیست.

استاندار قم بابیان اهمیت پیگیری طرح‌های سهل‌الوصول برای اسکان مسافران در مکان‌های از پیش در نظر گرفته‌شده ابراز کرد: باید طرحی درزمینهٔ اسکان مسافر در شهر قم اجرایی کرد که سبب نارضایتی و سرخوردگی مسافران نوروزی نشود، همچنین باید تمهیداتی نیز همزمان اندیشید که دراین‌بین کمترین نارضایتی‌ها در بین بخش خصوصی رخ دهد.

صادقی خاطرنشان کرد: درزمینهٔ ترویج و آموزش قرآن کریم،  آموزش‌وپرورش استان قم باید تعاملات و همکاری‌های لازم را با اداره کل  اوقاف و امور خیریه داشته باشد.

وی با تمجید از اقدامات مؤثر خیرین مدرسه‌ساز در استان قم تأکید کرد: باید از خیرین مدرسه‌ساز که کمک‌های شایان و بزرگی در عرصه تأمین فضاهای آموزشی کردند تشکر کرد، 40 درصد مدارسی که در استان قم احداث می‌شود توسط خیرین مدرسه‌ساز صورت می‌گیرد.

استاندار با اشاره به روند قابل‌قبول فعالیت‌های قرآنی اداره کل آموزش‌وپرورش استان قم افزود: آموزش‌وپرورش درزمینهٔ توسعه فعالیت‌های قرآنی اقدامات مناسبی انجام داده که امری مبارک بوده چراکه دانش آموزان آینده‌سازان این کشور هستند که الفت و انس آن‌ها با معارف قرآنی در این عرصه بسیار ارزشمند می‌تواند باشد.

استاندار قم تصریح کرد: در مسئله اسکان مسافر در عید نوروز چاره‌ای جز استفاده از ظرفیت آموزش‌وپرورش نیست، چراکه تعداد ورودی‌ها به استان بسیار بیشتر از ظرفیت تخت‌های موجود در قم استٰ همچنین  تولیدکنندگانی که درزمینهٔ لباس مدارس در سال قبل  دچار تخلفاتی بودند امسال  باید حذف شوند.

انتهای پیام/ش

R7854/P1377/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۲۶۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجليل از معلمان بازنشسته و نمونه آموزش و پرورش کيش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، صالح بهرام پور گفت: در حدود ۴۰۰ کلاس درس در جزیره کیش دایر است.

وی افزود: نزدیک به ۵۵۰ در مدارس دولتی و در حدود ۳۰۰ نفر از معلمان و کارکنان آموزش و پرورش در مدارس غیر دولتی مشغول فعالیت هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سفر بدون ویزا به چین تمدید شد
  • جذب ۱۵۰۵ معلم جدید در کردستان
  • پیگیری نارضایتی شهروندان همدانی از خدمات راه آهن
  • قطار پنج ستاره به شبکه ریلی همدان اضافه می‌شود
  • دبستان ۶ کلاسه خیرساز مرحوم محب‌الله شاویسی در سنندج افتتاح شد
  • ۵۷ درصد شعب اخذ رای دور دوم انتخابات مشهد در مدارس مستقر است
  • اعزام ۱۲۱۰ زائر لرستانی به حج تمتع
  • ۱۲۱۰ زائر لرستانی به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • تجليل از معلمان بازنشسته و نمونه آموزش و پرورش کيش
  • همایش آموزش متمرکز زائران حج تمتع در خرم آباد