Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان از تقدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان توسط سازمان حفاظت محیط زیست خبر داد و گفت: منطقه زنجان به همراه 4 منطقه اهواز , ایلام , چهار محال بختیاری و گیلان برگزیدگان واحد خدمات سبز کشوری سازمان حفاظت محیط زیست کشور شناخته شده و طی مراسمی مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمود آقا محمدیان با اشاره به منطقه به عنوان واحد خدمات سبز برگزیده از طرف سازمان حفاظت محیط زیست کشور مواردی منجمله استقرار صنعت سبز با اجرای سیستم پایش و کنترل آلودگی , جایگزینی انرژیهای پاک , توسعه و نگهداشت فضای سبز , آموزش و فرهنگ سازی , مدیریت و کنترل آلودگی هوا , مدیریت اصولی پساب و پسماند تولیدی و نهایت مدیریت منابع انرژی را بعنوان شاخصهای اصلی در جهت استقرار این سیستم برشمرد.

وی ضمن تقدیر از زحمات بی دریغ کارکنان منطقه در جهت کسب این موفقیت ضرورت حفظ و صیانت از سرمایه های مادی و طبیعی سرزمین عزیزمان در جهت مدیریت صحیح محیط زیست را مورد تاکید قرار داد.

مدیرمنطقه افزود: کسب این موفقیت کشوری در بین کلیه شرکتهای تابعه وزارت نفت صورت پذیرفته و امید است ضمن مد نظر قراردادن مباحث محیط زیستی در جهت عملیاتی کردن برنامه ها و شاخصهای آن اقدامات اساسی و در خور صورت پذیرد.

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۲۷۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و ضبط یک قبضه اسلحه غیر مجاز در منطقه حفاظت شده سفیدکوه خرم آباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، چنگیز نیازی گفت: نیرو‌های یگان حفاظت محیط زیست در منطقه حفاظت شده سفیدکوه خرم آباد، یک متخلف زیست محیطی را قبل از هر گونه اقدام به شکار دستگیر و از وی یک قبضه اسلحه شکاری تک لول غیر مجاز به همراه ١٨ عدد فشنگ و سایر ادوات شکار را کشف و ضبط کردند.

وی اظهارداشت: پس از تنظیم صورتجلسه اولیه و تشکیل پرونده قضایی، متخلف برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.

مسئول منطقه حفاظت شده سفیدکوه خرم آباد از دوستداران محیط زیست خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف زیست محیطی با سامانه شبانه روزی ۱۵۴۰ تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • اصفهان قطب مدیریت پسماند در کشور است
  • شهرک صنعتی آبندانک نوشهر از محدوده محیط زیست خارج شد
  • عرصه مناسبی برای دفع پسماند در چهارمحال و بختیاری وجود ندارد
  • سازمان محیط زیست عزم خود را برای تحقق شعار سال جزم کرده است
  • توسعه پایدار بر مبنای حفاظت محیط زیست صورت گیرد
  • بلاتکلیفی ۸ ماهه یک مصوبه مهم زیست‌محیطی در استانداری کهگیلویه و بویراحمد
  • مشاهده پلنگ در منطقه سبزکوه چهارمحال‌وبختیاری
  • تصاویری از گشت و گذار پلنگ ایرانی در منطقه حفاظت شده سبزکوه
  • تالاب گرده‌قیت نقده بعد از ۲۵ سال احیا شد
  • کشف و ضبط یک قبضه اسلحه غیر مجاز در منطقه حفاظت شده سفیدکوه خرم آباد