Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@11:53:21 GMT

نتایچ چند رشته از شنای قهرمانی کشور در شیراز مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۲۷۹۹۰

نتایچ چند رشته از شنای قهرمانی کشور در شیراز مشخص شد

شیراز- ایرنا- رقابت های شنای مسافت بلند پسران کشور در شیراز برگزار و نتایج چند ماده از آن مشخص شد.

به گزارش ایرنا در این رقابت ها که چهارشنبه در استخر انقلاب شیراز برگزارشد، در رشته 100متر پروانه و در رده سنی 11-12سال، دانیال شفیعی از تیم هیات شنای رودهن تهران به مقام اول را کسب کرد، امیرکیان حقیقت خواه و سید علیرضا ذوالنوری به ترتیب از تیم های شهید شوشتری خراسان رضوی و هتل آپارتمان کوروش کرمانشاه به عناوین دوم و سوم دست یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین در رشته 200متر آزاد، امیرکیان حقیقت خواه از تیم شهید شوشتری خراسان رضوی بر سکوی قهرمانی ایستاد، محمد صالح عباسی از تیم استان مرکزی و ابوالفضل نوربخش از تیم مازندران به ترتیب دوم و سوم شدند.
در رشته 200مترمختلط انفرادی، سید علیرضا ذوالنوری از هتل آپارتمان کوروش کرمانشاه، علی رشیدپور از هتل آپارتمان کوروش کرمانشاه و معین داوودی مقدم از هیات شنای کرمان به ترتیب مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند.
در رشته 400متر آزاد رده سنی 13 تا 14 سال، علی جعفری از استان مرکزی نشان طلا گرفت، کیارش معتمدی از اصفهان الف مدال نقره کسب کرد و امیرحسن بابایی از بازرگانی مدنی زنجان هم صاحب نشان برنز شد.
در رشته 100متر قورباغه، محمدمظاهری از اصفهان الف مقام نخست را کسب کرد، عرفان مقدم از ایدکو پرس کرج نایب قهرمان شد و معراج نوروه از شهید شوشتری خراسان رضوی سوم شد.
همچنین در رشته 200متر پروانه، معراج نوروه از شهید شوشتری کرمانشاه، رضا صادقی از تیم گلستان و ارشیا پور رضا از اصفهان الف به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند.
در رقابت های شنای مسافت بلند کشور، 400 شناگر در قالب 33 تیم از سراسر کشور در شیراز حضور دارند.
این رقابت ها پنجم اسفند ماه جاری با تعیین تیم ها و نفرات برتر در شیراز پایان می یابد.
7368 /6118

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۲۷۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هویت ۷ شهید گمنام مدفون در فارس مشخص شد

رئیس امور ایثارگران سپاه فجر استان فارس گفت: با انجام آزمایش دی. ان.‌ای و نمونه گیری از پیکر شهدا و تطبیق با دی. ان.‌ای خانواده‌های آنها، هویت ۷ شهید گمنام که در سال‌های قبل از ۱۳۸۴ در نقاط مختلف این استان به خاک سپرده شده بودند، مشخص شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، سرهنگ دوم پاسدار سهراب مظلوم رضایی اظهارداشت: بر این اساس، شهید مدفون شده در گلزار شهدای مرودشت مربوط به کرمان، سه شهید مدفون شده در گلزار شهدای دارالرحمه شیراز مربوط به شهر‌های تهران، کرمان و زنجان، شهید مدفون شده در سپیدان متعلق به شهر قم و پیکر شهید مدفون شده در جهرم نیز مربوط به تهران است.

وی ادامه داد: همچنین در میان شهدای تازه تفحص شده، هویت شهید سیدعلاالدین اسدپور که 23 خردادماه سال 1367 در تک شلمچه به شهادت رسیده بود نیز پس از تطبیق با دی. ان.‌ای خانواده این شهید بزرگوار مشخص شد.

رئیس امور ایثارگران سپاه فجر استان فارس اظهار کرد: پیکر مطهر این شهید بزرگوار هم اینک در معراج شهدای تهران است که می‌کوشیم در ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) در استان تشییع شود.

سرهنگ رضایی گفت: سال گذشته (1402) از پیکر مطهر 113 شهید گمنام مدفون در استان فارس نمونه دی. ان.‌ای گرفته شد و کار تطبیق نمونه گیری انجام شده با نمونه‌های خانواده‌های معظم شهدای مفقودالاثر ادامه دارد.

انتهای پیام/424/.

دیگر خبرها

  • ۵۵۰ وزنه‌بردار در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا می‌کنند
  • هویت ۷ شهید گمنام مدفون در فارس مشخص شد
  • طرح‌های یادگار امام و آزاد راه شهید شوشتری زیر ذره بین شورا
  • تکلیف شمسایی برای ادامه فعالیتش در تیم ملی مشخص شد
  • تکلیف شمسایی برای ادامه فعالیتش تیم ملی مشخص شد
  • استقلال سرنوشت قهرمانی و سقوط را مشخص می‌کند!
  • آغاز پیگیری‌ها برای راه اندازی رشته گردشگری و میراث فرهنگی در دانشگاه رازی
  • فرج‌الله شوشتری به‌عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان منصوب شد
  • برگزاری ماراتن کنکور در کرمانشاه با پیشتازی بانوان
  • شنای مرگ در استخر‌های کشاورزی یزد