Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-09@14:32:16 GMT

وزیر بهداشت وارد اصفهان شد

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۲۸۷۴۴

وزیر بهداشت وارد اصفهان شد

به گزارش ایرنا، دکتر سیدحسن قاضی زاده هاشمی در بدو ورود به اصفهان مورد استقبال استاندار و رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی این استان قرار گرفت.
وزیر بهداشت قرار است در جریان سفر 2 روزه خود به اصفهان، از چند بیمارستان و مرکز درمانی و بهداشتی و یک شرکت داروسازی بازدید؛ و از 2 قلم دارو محصول شرکت داروسازی رها رونمایی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این 2 دارو شامل قطره چشمی لوتپردنول و قرص پتاسیم سیترات ( 1080 میلی گرم ) است.
قاضی زاده هاشمی امشب از مرکز آموزشی درمانی آیت الله کاشانی اصفهان بازدید می کند و در جریان روند ارائه خدمات بهداشتی و درمانی این مرکز درمانی قرار می گیرد.
مرکز پژوهشی، آموزشی و درمانی آیت‌الله کاشانی در غرب شهر اصفهان دارای تخصص‌های ارتوپدی، جراحی اعصاب، داخلی اعصاب و ام اس، گوش و حلق و بینی، جراحی فک، صورت و جراحی عمومی است.
وزیر بهداشت فردا در سفر خود به استان اصفهان، بیمارستان منظریه خمینی شهر را نیز افتتاح می کند.
بیمارستان منظریه خمینی شهر یکی از طرح های بزرگ درمانی و دولتی استان اصفهان است که در دولت یازدهم، تکمیل و آماده بهره برداری شد.
کلنگ احداث این بیمارستان در سال 72 ( 24 سال قبل ) به زمین خورد اما در طول این سال ها در فراز و نشیب مدیریت ها و تصمیم های مختلف، کار آن نیمه تمام ماند تا به دولت یازدهم رسید.
مقرر بود این بیمارستان در مرداد امسال در سفر وزیر بهداشت به اصفهان بطور رسمی افتتاح شود که این کار به آینده موکول شد با این وجود، کار پذیرش بیمار در این بیمارستان از شهریور امسال آغاز شد.
افتتاح ساختمان جدید معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و مجموعه آزمایشگاه های کنترل غذا و داروی آن نیز از دیگر برنامه های سفر وزیر بهداشت به اصفهان خواهد بود.
این ساختمان در هفت کیلومتری جاده مَرغ در جنوب کلانشهر اصفهان احداث شده است.
دیدار با دانشجویان، شورای مشاوران جوان و تشکل های مختلف دانشجویی نیز از دیگر برنامه های سفر وزیر بهداشت به اصفهان اعلام شده است.
استان اصفهان دارای حدود 6 هزار تخت بیمارستانی، 52 بیمارستان (37 دولتی و 15 خصوصی و خیریه)، 470 پایگاه سلامت شهری، 520 باب خانه بهداشت روستایی و 80 مرکز خدمات جامع سلامت روستایی است.
ت/3011 / 2093
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۲۸۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز شمارش معکوس پایان کار بیمارستان‌ها در جنوب نوار غزه

به گزارش خبرگزاری مهر، وزارت بهداشت فلسطین در مورد تشدید بحران مشتقات سوختی در بیمارستان‌های جنوب نوار غزه هشدار داده و خواستار اقدام و تحرک فوری برای جلوگیری از وخامت هرچه بیشتر اوضاع انسانی در این منطقه شده است.‌

از سوی دیگر، «تدروس آدهانوم گبریسوس» رئیس سازمان جهانی بهداشت در پیامی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت که سوخت بیمارستان‌های جنوب نوار غزه برای ۳ روز دیگر کفایت می‌کند و این یعنی اینکه این بیمارستان‌ها به زودی از خدمت خارج خواهند شد.

گبریسوس اشاره کرد که یکی از ۳ بیمارستان موجود در رفح بیمارستان یوسف النجار است که به سبب عملیات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در رفح از خدمت خارج شده است.

وی هشدار داد که تعطیلی گذرگاه زمینی رفح مانع از ورود سوخت به نوار غزه خواهد شد و در این صورت تمامی عملیات‌های انسانی متوقف خواهد شد.

کد خبر 6100997

دیگر خبرها

  • افتتاح مرکز عملیات بحران و پایگاه اورژانس قم با حضور وزیر بهداشت
  • بازدید وزیر بهداشت از مرکز در حال ساخت جامع سرطان قم
  • آغاز شمارش معکوس پایان کار بیمارستان‌ها در جنوب نوار غزه
  • سازمان بهداشت جهانی : بیمارستان‌های جنوب نوار غزه فقط برای ۳ روز سوخت دارند
  • انتقاد شدید فاطمه هاشمی از وزارت بهداشت
  • ۱۳۰ هزار بیمار در بیمارستان امام کرج خدمات درمانی دریافت کردند
  • ارتقای تخت‌های بیمارستانی هرمزگان در دستور کار دولت
  • همه مطالبات کارکنان بیمارستان امام خمینی (ره) کرج پرداخت شد
  • بازدید رئیس کل دادگستری البرز از بیمارستان امام کرج
  • کمالشهر صاحب بیمارستان جدید می‌شود