Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-27@03:41:17 GMT

نشست شوراي استاني بخش خصوصي و دولت

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۲۸۸۹۶

بخشودگي جرايم دير کرد وام بانکي واحد هاي توليدي بدهکار در صورت تسويه حساب و امکان تمديد وام سرمايه در گردش از جمله موضوعات طرح و بررسي شده در جلسه امروز بود .

مشکلات گمرکي صادر کنندگان در واحد هاي گمرکي که به سيستم پنجره واحد گمرکات کشور متصل نيستند از ديگر مسايل مطرح شده بود که مقرر شد حل آن از طريق مکاتبه با گمرک کشور پيگيري شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اين جلسه نوسان و افزايش مستمر قيمت محصولات پتروشيمي عرضه شده در بورس و مشکلات ناشي از آن براي واحد هاي توليدي استان هم مطرح و مقرر شد پيشنهاد هاي عملياتي اعضا پس از تدوين و جمع بندي از طريق دبير خانه ي شورا و استانداري از طريق مبادي ذيربط پيگيري شود .

شوراي استاني گفتگوي بخش خصوصي و دولت در جلسه امروز با صدور ضمانت نامه ي بانکي و دسته چک براي پيمانکاراني که به دليل وصول نشدن مطالباتشان از دولت به بانک ها بدهکار و داراي چک برگشتي هستند پس از تاييد استانداري و کانون کار فرمايان و انجمن پيمانکاران موافقت کرد .

بالا بودن تعرفه هاي جديد آزمايشگاهي استاندارد براي واحد هاي توليد مواد غذايي از ديگر مشکلاتي بود که طرح و مقرر شد پيشنهاد هاي مکتوب شورا به امضاي استاندار به شوراي عالي استانداري کشور ارسال شود

اين شورا همچنين با دادن مهلت يک ساله به صاحبان ماشين آلات فرسوده ي حمل و تزريق بتن که قادر به گرفتن معاينه فني نيستند موافقت کرد .

استاندار در پايان اين جلسه تعامل و درک مشترک بخش خصوصي و دستگاه هاي اجرايي از مسايل و مشکلات موجود با استفاده از کار کارشناس و ارائه راهکار مناسب و الويت بندي آن ها را بسيار مهم خواند و گفت در غير اين صورت تصميم گيري در شورا خيلي سخت خواهد بود و ديرتر به نتيجه ميرسد.

آقاي صادقي از دبيرخانه شوراي استاني گفتگوي بخش خصوصي و دولت هم خواست مسايل بخش کشاورزي و گردشگري را با همکاري دستگاههاي اجرايي ذيربط بررسي تا ظرفيت هاي اين بخش ها در استان فعال تر شود .

 

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۲۸۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی: در حال آماده شدن برای تعامل بیشتر با مجلس آینده هستیم

حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور در حاشیه جلسه هیأت دولت گفت: دیروز مجلس اشکالات شورای نگهبان در خصوص لایحه ساماندهی اجاره بها را مرتفع ساخت و امیدواریم شورای نگهبان هم زودتر این مهم را مصوب کند.

به گفته وی مجلس نیز تحقیق و تفحصی در دستور کار داشت که بیشتر به عملکرد دولت قبل بر می‌گردد.

معاون پارلمانی رییس جمهور در حاشیه جلسه هیأت دولت گفت: وزارتخانه‌های مختلف و ذیربط مکلف شدند که حداقل ۵ هنرستان وابسته و جوار را مبتنی بر ظرفیت‌های خود ایجاد کنند.

وی افزود: همچنین در خصوص کمبود دارو‌ها نیز مصوبه‌ای وجود داشت تا تخلفات به قوه قضاییه ارسال نشود. کمبود‌ها و کم کاری‌هایی در موضوع دارویار وجود دارد که البته جرم نیست.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • کارآفرینان با مشارکت اتاق بازرگانی مشارکت فعالانه مردم در اقتصاد را زمینه سازی کنند
  • تعطیلی پنجشنبه یا شنبه در صحن مجلس پیگیری می‌شود
  • ۴۰ هزار پروژه نیمه تمام استانی در کشور وجود دارد
  • یکی از راه‌های توسعه گیلان همدلی میان دولت و مجلس است
  • جلسه شورای گفتگوی بخش خصوصی با دولت و بانک‌های گیلان
  • شورای گفتگوی بخش خصوص با دولت و بانک‌های گیلان
  • واقعه طبس باید در عرصه‌های ملی جدی دیده شود
  • الجزایر:کمک‌های هوایی ۰.۰۳% نیازهای غزه را برآورده می‌کند
  • حسینی: در حال آماده شدن برای تعامل بیشتر با مجلس آینده هستیم
  • پخش زنده| نشست وزرا و معاونان رئیس‌جمهور در حاشیه جلسه دولت