Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

به نقل از سایت سازمان لیگ، حجت اله بهمنی تاکید کرد: سازمان لیگ فوتبال ‏ به مناسبت بزرگداشت شهدای چوار و تکریم خانواده های این عزیزان هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ برتر را به این رویداد مهم ورزشی دفاع مقدس که به شهادت گروهی از بازیکنان،مربیان داور و تماشاگران این منطقه در ایلام منجر شد، اختصاص داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین مناسبت برنامه های ویژه در ورزشگاه های مختلف کشور همچنین درورزشگاه آزادی پیش از دیدار تیم های پرسپولیس و استقلال خوزستان در نظر گرفته شده است.
این مقام مسئول افزود:فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ فوتبال ایران درنظر دارد بارایزنی های بین المللی این رویداد را در تقویم فیفا قراردهد تا یاد و خاطره شهدای این روز در دنیا ماندگار شود.

‏۲۳ بهمن ۱۳۶۵ غم انگیزترین و خونبارترین حادثه در تاریخ فوتبال جهان در منطقه چوار ایلام رقم خورد و هواپیماهای رژیم ‏بعثی  عراق زمین فوتبالی را در دقیقه ۵۵ مسابقه  دو تیم منتخب چوار و منتخب جوانان ایلام بمباران کردند و در این فاجعه ‏تاریخ ورزش دنیا ۹ بازیکن، یک داور و ۵ تماشاگر شهید شدند  و ده ها نفر از تماشاگران نیز مجروح شدند.‏

انتهای پیام/ک

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۳۰۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تشییع شهدای تازه تفحص شده در اصفهان آغاز شد

تقویم شنبه پانزدهم اردیبهشت ساعت حوالی ۹ را نشان می‌دهد؛ مردم دیار شهیدپرور اصفهان باز هم مثل همیشه، پرشور به استقبال سه تن از شهدای تازه تفحص شده دفاع مقدس و یک شهید گمنام آمده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تقویم شنبه پانزدهم اردیبهشت ساعت حوالی ۹ را نشان می‌دهد؛ مردم دیار شهیدپرور اصفهان باز هم مثل همیشه، پرشور به استقبال سه تن از شهدای تازه تفحص شده دفاع مقدس و یک شهید گمنام آمده‌اند.

دقایقی پیش از شروع برنامه و رسیدن به ساعت موعد و قرارمان در میدان فیض، صدای مداحی خیابان را پر کرده، پلیس‌ها، مأموران، خبرنگاران، عکاسان، گروه سرود و… در حال آماده شدن هستند تا صحنه‌ای پر از امنیت و شورآفرینی مردم را به تصویر بکشند.

آری چنین مردمانی هستند مردم اصفهان؛ برای همین است که به مهمان‌نوازی معروف‌اند، چون بلدند در هر کاری سنگ تمام بگذارند؛ مردم شهرمان از پیر و جوان، کودک و نوجوان همه لباس‌های سیاه خود را بر تن کردند و با پرچم‌های یازهرا، یا حسین ایران، فلسطین و… به میدان آمده‌اند و منتظر شروع برنامه هستند.

بگذارید این‌طور بگویم که مصادف شدن این تشیع با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) برای ما شیعیان امروز حال و هوای دیگری را هم دارد و بر غم‌مان افزوده است.

این خبر در حال تکمیل است...

کد خبر 750426

دیگر خبرها

  • کمیته انضباطی جریمه ۲ میلیاردی عبدالله ویسی را گردن نمی‌گیرد!+ عکس
  • ثبت تقویم مسابقات کشوری دوومیدانی ایران در فدراسیون جهانی 
  • ثبت تقویم مسابقات کشوری دوومیدانی ایران در فدراسیون جهانی
  • تزریق خون جدید در فدراسیون دوومیدانی/کار خوب کاربلدها
  • بررسی کردیم: ابهامات حکم جنجالی عبدالله!
  • سنگین‌ترین تنبیه مالی لیگ برتر؛ عبدالله ویسی ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • رونمایی از سنگین‌ترین حکم تاریخ فوتبال ایران!
  • رونمایی از سنگین‌ترین حکم در تاریخ فوتبال ایران!
  • کارگران پیمانکاریِ پتروشیمی چوار ایلام همچنان در انتظارِ مزد عادلانه/ آیتم‌های مزدی حذف شد!
  • مراسم تشییع شهدای تازه تفحص شده در اصفهان آغاز شد