Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@22:44:37 GMT

توزیع 300 هزار اصله نهال در زنجان

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۳۰۶۰۷

توزیع 300 هزار اصله نهال در زنجان

زنجان - ایرنا - رئیس اداره جنگل کاری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان اعلام کرد: به مناسبت هفته منابع طبیعی 300 هزار اصله نهال در این استان توزیع می شود متقاضیان، درخواست های خود را ثبت کنند.

به گزارش ایرنا، مجید معانی شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: متقاضیان نهال در استان زنجان درخواست‌های خود را از روزجاری/ دوم اسفند/ در ادارات منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ها ارائه و ثبت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی یادآورشد: گونه‌ نهال‌های آماده برای توزیع برای متقاضیان از نوع سرو خمره ای، سرو نقره ای، ون، اقاقیا، عرعر، افرا، بادام ، سنجد، ارغوان و تارون است.
رئیس اداره جنگل کاری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان اعلام کرد: امسال نیز طبق روال سال های گذشته به مناسبت فرا رسیدن فصل کاشت نهال و هفته منابع طبیعی نهال های جنگلی در سطح استان توزیع خواهد شد.
به گزارش ایرنا، هفته منابع طبیعی از 15 تا 22 اسفند است که سالانه برنامه هایی در این باره اجرا می شود.
شعار این هفته در سالجاری عنوان 'منابع طبیعی؛ با مردم، برای مردم' نامگذاری شده است.
7325/8068

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۳۰۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و توقیف چوب جنگلی قاچاق در آمل

روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران ساری اعلام کرد: مأموران یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان آمل و سرجنگلبانی سرخرود در راستای مقابله با قاچاق چوب، از کارگاه‌های چوب‌بری و مراکز دپو و خرید و فروش چوب بازدید کردند.

در جریان این بازدید سرزده، مأموران منابع طبیعی موفق به کشف و توقیف چوب جنگلی قاچاق شدند.

هموطنان می‌توانند در صورت مشاهده وقوع هرگونه تخلف در حوزه منابع طبیعی از قبیل قطع و حمل چوب آلات جنگلی، برداشت و حمل گیاهان مرتعی، برداشت و حمل محمولات فرعی جنگلی (چلم، خزه، سرخس و...) تصرف و تخریب اراضی ملی و حریق در عرصه‌های جنگلی و مرتعی را با شماره‌های ۲۴ ساعته امداد جنگل و مرتع ۱۵۰۴ و ۱۳۹ در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • ۲ تن چوب تاغ قاچاق در شاهرود کشف شد
  • کاشت بیش از ۶۵۰ اصله نهال در ورودی شهر بوشهر
  • کشف و توقیف چوب جنگلی قاچاق در آمل
  • رتبه نخست شهرستان گرمسار در طرح زراعت چوب
  • اهدا بیش از پنج هزار اصله نهال حرا به محیط زیست استان بوشهر
  • طرح «هر مدرسه یک نهالستان» در دماوند اجرا شد
  • توقیف خودروی حامل چوب قاچاق در سوادکوه
  • زندانیان ملایری هزار اصله درخت کاشتند
  • جلوگیری از تخریب اراضی ملی در بم
  • اهدای بیش از ۵ هزار اصله نهال حرا به محیط زیست استان بوشهر