Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-05@14:18:50 GMT

راننده ارابه شیطانی در دام پلیس!

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۳۱۶۷۰

راننده ارابه شیطانی در دام پلیس!

پرونده این ماجرا ازچندی قبل و در پی شکایت زن جوانی در دستور کار پلیس آگاهی تهران قرارگرفت. این زن به مأموران گفت: «در یکی از محله‌های غرب تهران سوار خودرو تیبا شده بودم، اما پس‌ از طی مسافتی راننده ناگهان در محلی خلوت نگه داشت. او گفت ماشین خراب شده ،ولی ناگهان تمام درهای ماشین را قفل کرد و بدون توجه به التماس‌هایم، بی رحمانه مرا مورد آزار و اذیت قرار داد، بعد هم رهایم کرد و گریخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

با مشخصاتی که قربانی ماجرا در اختیارکارآگاهان قرارداده بود، ردیابی‌های تخصصی دراین باره آغازشد. این درحالی بود که در پی شروع تحقیقات، دو زن دیگر نیز با مراجعه به پلیس از راننده تیبا شکایت کردند. سومین قربانی هم موفق شده بود با پرتاب کردن خود از ارابه شیطانی فرار کند.

به‌ دنبال شکایت سه زن جوان، کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی پایتخت به دستور بازپرس سهرابی، به تحقیق دراین باره ادامه دادند تا اینکه پس از بررسی تصاویر دوربین‌های مداربسته، موفق به شناسایی متهم شده و او را درعملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند.

متهم که ابتدا منکرتمامی اتهاماتش بود، بلافاصله راهی اداره آگاهی شد، اما پس از روبه‌روشدن با قربانیانش از سوی آنها شناسایی شد و به ناچار لب به اعتراف گشود و گفت: «من متأهل هستم و کارم مسافرکشی است، اما متأسفانه گرفتار وسوسه‌های شیطانی شدم. وقتی هم می‌دیدم زنان و دختران جوان التماس می‌کنند و با گریه از من می‌خواهند که با آنها کاری نداشته باشم لذت می‌بردم و بدون توجه به حرف هایشان، فقط به خواسته‌های خودم فکرمی کردم و...»

درحال حاضر با دستور بازپرس شعبه نهم دادسرای امور جنایی تهران، متهم در اختیار کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی قرار دارد و بازجویی‌های تخصصی برای شناسایی سایرقربانیانش ادامه دارد.

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۳۱۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴متهم اصلی در پی مفقود شدن یسنا دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدجواد میردوستی اظهار کرد: درپی مفقودی دختر بچه چهارساله کلاله‌ای کار جست وجو در دستور کار پلیس و دستگاه قضا قرار گرفت که تا کنون توانستیم چهار نفر را به عنوان متهم اصلی دستگیر کنیم.

وی با اشاره به اینکه یکی از متهمان پس از بازجویی با صدور قرار بازداشت موقت، راهی زندان شد، افزود: سه متهم دیگر این پرونده فعلاً در پلیس آگاهی برای بازجویی تحت نظر هستند و پس از تکمیل تحقیقات در مورد آنها تصمیم قانونی اتخاذ خواهد شد.

دادستان کلاله‌ای گفت: بعضی از افراد بازداشتی جز افرادی هستند که پیش از پیدا شدن یسنا، با دستور بازپرس پرونده به عنوان مظنون به پلیس آگاهی احضار شده بودند.

وی یادآور شد: انگیزه متهمان از ربودن این کودک پس از تکمیل تحقیقات اطلاع رسانی خواهد شد.

یسنا کودک کلاله‌ای بود که یکشنبه هفته گذشته مفقود شد و پس از ۵ روز جست و جو روز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت در سلامت کامل پیدا شد.

کد خبر 6096528

دیگر خبرها

  • پسر جوان دایی و خاله‌اش را به‌خاطر ارثیه با ضربات سنگ به قتل رساند
  • گروگانگیری ۱۰۰ میلیاردی دختر نوجوان در تهران / متهم دستگیر شد
  • شناسایی و دستگیری رباینده دختر ۱۶ ساله | عکس
  • ربایش دختر نوجوان و درخواست ۱۰۰ میلیارد ریال در جنوب تهران
  • بازداشت 4 متهم اصلی پرونده گم شدن یسنا
  • دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی «یسنا»
  • ۴متهم اصلی در پی مفقود شدن یسنا دستگیر شدند
  • دستبند پلیس آگاهی آذربایجان غربی بر دستان کلاهبردار میلیاردی
  • دستبند پلیس آگاهی آذربایجان غربی بردستان کلاهبردار میلیاردی
  • قاتل ۴۱ ساله در رشت دستگیر شد