Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا؛ یکی از کوهنوردان اعزام شده به محل حادثه بعد از بازگشت در این باره گفت: کسی که چنین شایعاتی را مطرح می‌کند قطعا هیچ درکی از محل حادثه ندارد اما برای کسانی که محل حادثه را دیده‌اند روشن است که چنین اتفاقی کاملا غیر ممکن است.

ایمان احمدپور کوهنورد حاضر در محل بیان داشت: احتمال این ‌که کسی در برخورد هواپیما با کوه در لحظه حادثه زنده مانده و سپس بر اثر خونریزی یا سرما فوت کرده باشد کاملاً غیر ممکن و دور از ذهن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کسانی که این شایعات را در قالب احتمالات مطرح کرده‌اند هیچ درکی از محل حادثه ندارند.

وی افزود: از هواپیمای سانحه دیده‌، بزرگترین قطعه‌ای که باقی مانده است یک صفحه فلزی 2 در 3 متری است و حتی موتور هواپیما تکه تکه شده است. کسی که محل حادثه و وضع پیکرها را دیده باشد متوجه می‌شود که امکان زنده ماندن سرنشینان کاملا غیر ممکن است.

هواپیمای مسافربری ATR-72 متعلق به شرکت هواپیمایی آسمان با 66 سرنشین که از تهران به سمت یاسوج در پرواز بود، روز یکشنبه حدود 50 دقیقه پس از برخاستن از فرودگاه مهرآباد تهران از رادار مرکز کنترل هوایی ناپدید شد. این هواپیما در اطراف شهر سمیر استان اصفهان و در رشته کوه های دنا سقوط کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۳۱۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل‎ و کولاک در ١٣ استان/ امدادرسانی به ٨٠٠ حادثه‌دیده

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر از ‎امدادرسانی به ٨٠٠ نفر در حادثه سیل و آبگرفتگی طی ۴۸ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمودی، رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با اشاره به گزارش عملیات امداد ونجات در سیل و آبگرفتگی در ۴۸ ساعت گذشته، گفت: ١٣ استان اصفهان، ایلام، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خراسان‌جنوبی، خوزستان، فارس، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بوراحمد، مرکزی، هرمزگان و همدان متأثر از سیل و آبگرفتگی بوده است.

وی در ادامه افزود: در این مدت توسط ١۵٣ نفر از نیرو‌های امدادی هلال‌احمر در قالب ۴٩ تیم در ۵١ عملیات امدادی، به ٨٠٠ نفر امدادرسانی شده است.

رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به اینکه ٣۴ نفر در ۴۸ساعت گذشته از خدمات اسکان اضطراری برخوردار شدند، بیان کرد: با تلاش امدادگران هلال‌احمر، ١۶ نفر به مناطق امن منتقل شدند و آب ٣٠ واحد مسکونی تخلیه شد.

محمودی تصریح کرد: ٩ دستگاه چادر، ١۴۴ تخته‌پتو، ١٠۵ تخته‌موکت، ۵٢ بسته‌غذایی، ١٠٠ قوطی انواع کنسرو و ٨٩٩ کیلوگرم نایلون میان متأثران از سیل و آبگرفتگی توزیع شد.

دیگر خبرها

  • فداکاری بانوی روستایی برای نجات جان راننده خودرو سانحه دیده
  • برخورد پراید با کامیون در محور بروجن به لردگان با دو مصدوم و حادثه دیده
  • امدادرسانی به پنج حادثه دیده برجا‌ی مانده از انحراف پراید در روستای کوفی
  • امدادرسانی به ۳۵ حادثه دیده سیلاب در ایلام
  • سیل‎ و کولاک در ١٣ استان/ امدادرسانی به ٨٠٠ حادثه‌دیده
  • مصدومیت ۴ تن در سانحه رانندگی پیرانشهر
  • نیروی دریایی آمریکا چند هواپیما و از چه انواعی در اختیار دارد؟ (+عکس)
  • یک کشته و ۲ مصدوم در سانحه رانندگی در قزوین 
  • (ویدئو) زنده ماندن معجزه‌‌‌آسای عابر پیاده از واژگونی تریلی
  • سوخت گیری در آسمان چگونه و چقدر طول می‌کشد؟