Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-29@00:17:11 GMT

همسر اسحاق از او شکایت کرد! / امنیت جانی ندارم!

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۳۲۰۳۳

حوادث رکنا: دیگر زندگی با یک مرد الکلی برایم بسیار آزاردهنده است امنیت جانی ندارم و می ترسم حادثه جبران ناپذیری رخ دهد. امروز هم به طور اتفاقی از یک فرصت استفاده کردم و با فرار از چنگ همسرم به قانون پناه آوردم تا ...

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، زن 27 ساله که کودک سه ساله ای را در آغوش می فشرد هراسان وارد کلانتری شد و با بیان این که از چنگ همسرم گریخته ام راز پنج سال زندگی توام با ترس و وحشت و کتک کاری را فاش کرد، گفت: هفت سال قبل با شور و شوق عجیبی وارد دانشگاه شدم می خواستم با ادامه تحصیل مسیر زندگی ام عوض شود اگرچه در یکی از رشته های کاردانی تحصیل می کردم اما دوست داشتم در مقاطع بالاتر ادامه بدهم و این گونه با فردی تحصیل کرده و شایسته ازدواج کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تازه بعد از پایان مقطع کاردانی خودم را برای آزمون کارشناسی آماده می کردم که «اسحاق» به خواستگاریم آمد. او تا سوم راهنمایی درس خوانده بود و خانواده ما هیچ شناختی از او و خانواده اش نداشتند.
تنها واسطه این خواستگاری که زن همسایه بود از پدر اسحاق به عنوان مردی ساده و با ایمان نام می برد که با کارگری و سختی روزگارش را می گذراند. 
پدرم وقتی این حرف ها را شنید گفت همین اندازه که پدرش مردی زحمت کش است و حلال و حرام را تشخیص می دهد کافی است چرا که حتما فرزندانش را هم خوب تربیت کرده و به همین دلیل بدون انجام هیچ گونه تحقیقی موافقت خودش را با ازدواج ما اعلام کرد.
این گونه بود که چند روز بعد من درحالی پای سفره عقد نشستم که درگیری و فحاشی هنگام برگزاری مراسم عقدکنان بین چند نفر از جوانان مهمان رخ داد. عده ای می گفتند از دوستان داماد هستند که به خاطر نوشیدن مشروبات الکلی از حالت طبیعی خارج شده اند. با این وجود اسحاق همه چیز را انکار کرد و گفت آن ها را نمی‌شناسد! 
درست یک هفته از ازدواجمان می گذشت که شبی بوی زننده مشروبات الکلی در فضای اتاق پیچید آن جا بود که فهمیدم همسرم مشروبات الکلی مصرف کرده است. آن شب درگیری لفظی بین ما درحالی رخ داد که او از حالت طبیعی خارج شده بود و من می ترسیدم بیشتر از آن ماجرا را کش بدهم. طولی نکشید که دریافتم اسحاق به مصرف مواد الکلی اعتیاد دارد. 
چندین بار تلاش کردم او را از این کار زشت بازدارم تا مصرف مشروبات را ترک کند اما موفق نشدم. وقتی موضوع را با خانواده اش مطرح کردم پدرش گفت: مسائل خانوادگی شما به ما مربوط نمی شود و ما در این گونه مسائل دخالت نمی کنیم.
تو باید زندگی خودت را اداره کنی! این در حالی بود که هر روز اخلاق همسرم وحشتناک تر می شد به طوری که یک بار درحالی که از خود بیخود شده بود، سعی کرد فرزند کوچک ام را از پنجره بیرون بیندازد. دیگر هر بار که از این زهرماری ها می نوشید مرا کتک می زد و داخل سرویس بهداشتی حبس می کرد.

کارش به جایی رسید که دیگر به راحتی در منزل مشروبات الکلی تهیه می کرد تا مجبور به خرید آن نباشد. کاری از دست من ساخته نبود . برای آخرین بار یک روز تمام مرا در سرویس بهداشتی حبس کرد که من بی هوش شدم. بعد از این حادثه Incident از یک فرصت مناسب استفاده کردم و با در آغوش گرفتن پسرم از چنگ او گریختم و به قانون Law پناه آوردم. اما ای کاش ...

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۳۲۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسم غلط تیراندازی در عروسی عنبرآبادی‌ها دو قربانی برجای گذاشت 

ایسنا/کرمان فرماندار عنبرآباد از کشته شدن دو نفر در اثر تیراندازی در جشن عروسی خبر داد و گفت: متاسفانه در اثر تیراندازی شامگاه هفتم اردیبهشت ماه در جشن عروسی، دو نفر کشته شدند. 

یزدان افشاری‌پور در گفت و گو با ایسنا با ابراز تاسف از بکارگیری سلاح گرم در مراسم شادی به عنوان یک سنت غلط که به دفعات شاهد تبعات مرگبار بودیم، اظهار کرد: شامگاه جمعه هفتم اردیبهشت ماه در یک جشن عروسی، یکی از میهمانان اقدام به تیراندازی کرده که براثر این اقدام، خواهر و خاله داماد در دم جان باختند. 

وی استفاده از مشروبات الکی را نیز در عدم کنترل احساسات فردی از دیگر علل تیراندازی‌های مرگبار به عنوان یک فرهنگ غلط نام برد و افزود: متاسفانه حادثه اخیر به دست فردی رقم خورده که در اثر استفاده از مشروبات الکلی و با سلاح جنگی اقدام به تیراندازی نموده و دو خانم ۲۴ و ۳۰ ساله قربانی این جهالت و هنجارشکنی شدند. 

در حالی فرماندار عنبرآباد از هشدار نسبت به خطرات جانی ناشی از تیراندازی ها در جشن‌ها سخن به میان آورد که متاسفانه علی رغم تذکر به صاحبان مراسم شادی و عروسی، شاهد اتفاقات ناگوار بودیم. 

اگر چه رئیس شورای تامین شهرستان عنبرآباد از اهتمام ویژه در برخورد با عاملان هر گونه هنجارشکنی در سطح منطقه و جشن‌ها خبر می‌دهد که پیش از این دستگاه‌های قضایی و امنیتی طی نشست‌های خبری از جمع آوری تعداد قابل توجهی سلاح غیرمجاز خبر داده‌اند. 

افشاری پور برخورد جدی با تهیه، توزیع و مصرف کنندگان مشروبات الکلی و سلاح‌های غیرمجاز را از برنامه‌های ویژه عنوان کرد که در سطح جنوب کرمان به صورت جدی در دستور کار قرار دارد. 

فرماندار عنبرآباد از متولیان امر فرهنگ و هنر خواست در این راستا ورود کنند و با این شیوه تبعات مرگبار استفاده از سلاح در جشن‌ها و مصرف مشروبات الکلی را به تصویر بکشند که در کاهش آسیب‌های اجتماعی موثر خوهد بود. 

اینکه فرماندار عنبرآباد دست استمداد به سوی جامعه فرهنگ و هنر دراز کرده، جای خرسندی است اما از طرفی تاکنون هیچ گونه اقدام عملی از طرف شورای فرهنگ عمومی و دست اندرکاران فرهنگ و هنر نسبت به بازار گرم هنجارشکنی‌های ناشی از بکارگیری سلاح‌های غیرمجاز دیده نشده است. 

به گزارش ایسنا، در حالی این روزهای شاهد ضریب نفوذ محتواهای شبکه‌های اجتماعی در بدنه جامعه هستیم که حتی از این ابزار ارزان قیمت و قابل دسترس هم آنگونه که انتظار می‌رود در راستای روشنگری نسبت به تبعات دو فرهنگ غلط و کشنده بنام حمل سلاح و مصرف مشروبات الکلی استفاده نشده و هر روز به نوعی شاهد تلفات جانی هستیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مسمومیت ۲۹ پزشک با مشروبات الکلی تقلبی در شیراز | یک پزشک زن فوت کرد و یک پزشک دیگر در کما
  • مسمومیت ۲۹ پزشک با مشروبات الکلی تقلبی در شیراز
  • تیراندازی در عروسی جان دو نفر را در عنبرآباد گرفت
  • تیراندازی در عروسی؛ تکرار یک رسم غلط ٢ قربانی گرفت
  • تیراندازی در عروسی/ تکرار یک رسم غلط ٢ نفر قربانی گرفت
  • تیراندازی در عروسی دو نفر را به کام مرگ فرستاد
  • رسم غلط تیراندازی در عروسی عنبرآبادی‌ها دو قربانی برجای گذاشت 
  • دو زن قربانی تیراندازی در مراسم عروسی
  • مرد نقاش، راز آتش زدن همسر و فرزندش را فاش کرد
  • تیراندازی در عروسی ۲ قربانی گرفت