Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - هواوي ميت 10 و ميت 10 پرو موبايل هايي بسيار خوش استايل بودند و به نظر مي رسد که پرچمدار بعدي اين کمپاني، همان روند را ادامه خواهد داد. وب سايت اندرويد آتوريتي اخيراً به نسخه پروتوتايپ «هواوي P20» دسترسي يافته که طي ماه آتي ميلادي در پاريس معرفي خواهد شد و به گفته اين خبرگزاري، بايد منتظر تغييراتي در زبان طراحي دستگاه باشيم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پيش از هر چيز، هواوي با کاهش دادن هرچه بيشتر حاشيه ها، ظرافت بيشتري به طراحي خود بخشيده و اين مدل پروتوتايپ در بخش بالايي و پاييني، حاشيه بسيار کمتري نسبت به P10 دارد و به سري ميت 10 شباهت يافته. لبه هاي دستگاه هم تقريباً هيچ حاشيه اي ندارند. گفتني است که امکان روشن کردن دستگاه مورد آزمايش وجود نداشته و به همين خاطر معلوم نيست نمايشگر تا کجا ادامه مي يابد.

در اين مدل از دستگاه، خبري از دکمه هاي فيزيکي ولوم نيست. در بخش سمت راستي P20، دکمه پاور به همراه نشانگري لمسي قرار گرفته که گرچه مشخص نيست چه کاربردي دارد، اما احتمالاً دکمه مجازي ولوم است. امکان سوايپ کردن انگشت به سمت بالا يا پايين براي کنترل صدا، مي تواند وجه تمايزي جالبي با موبايل هاي هوشمند فعلي باشد.
تا پيش از اين در سري P هواوي، دوربين از رنگ متفاوتي نسبت به ديگر بخش هاي موبايل بهره مي برد که باعث مي شد کاملاً در چشم باشد؛ اما اين بار پيرامون دوربين بيش از پيش با بدنه دستگاه ادغام شده و ظاهري يکپارچه تر به P20 بخشيده است. علاوه بر اين دستگاه لبه هاي گردتري نسبت به P10 دارد که سبب مي شود بهتر در دست قرار گيرد.

تغيير بزرگ ديگر به محل قرارگيري اسپيکر باز مي گردد. در اين پروتوتايپ، اسپيکر دوگانه زير نمايشگر قرار گرفته و ديگر خبري از اسپيکر واحد P10 نيست. البته از آن جايي که امکان روشن کردن دستگاه نبوده، اندرويد آتوريتي با استناد به دو بخش مشبکي که زير نمايشگر تعبيه شده به گمانه زني درباره اسپيکر دوگانه پرداخته؛ در حالي که شايد هواوي صرفاً در حال دنبال کردن رد پاي ساير توليدکنندگان در طراحي متقارن موبايل خود باشد.
يکي از شايعات مربوط به P20، امکان تجهيز آن به دوربين اصلي سه گانه بوده است. در اين پروتوتايپ تنها دو دوربين مشاهده مي شود اما منابع مي گويند که بايد منتظر دو مدل از P20 باشيم؛ يک مدل معمولي و يک مدل پرو يا پلاس با دوربين سه گانه. ناگفته نماند که کارکرد سنسور سوم کماکان نامشخص است. از طرف ديگر، P20 به پورت USB-C تجهيز شده و خبري از جک هدفون نيست که نشان مي دهد P20 تا حدودي از مشخصات ميت 10 الهام گرفته است.


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۳۳۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره امداد و کمک‌های اولیه در شهرکرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: به همت هیأت کوهنوردی و صعود‌های ورزشی شهرستان شهرکرد و با همکاری سازمان هلال احمر شهرستان شهرکرد دوره امداد و کمک‌های اولیه ویژه بانوان برگزار شد
سلیمی افزود: دوره امداد و کمک‌های اولیه با تدریس مسلم حیدری و با حضور ۱۵ شرکت کننده در سازمان هلال احمر برگزار شد.
وی ادامه داد: در این دوره نحوه برخورد مناسب با حادثه و مصدوم، ارزیابی صحنه حادثه، معاینه و ارزیابی مصدوم، اقدامات درمانی و انتقال مصدوم به شرکت کنندگان آموزش داده شد.

دیگر خبرها

  • ناسا با دوربین ۳۶ پیکسلی به اکتشاف فضا می‌رود
  • هواوی مخفیانه از مسابقات تحقیقاتی در آمریکا حمایت مالی می‌کند
  • آواتر 15 ؛ یک شاسی بلند جدید دیگر با زبان طراحی نادر فقیه زاده (+تصاویر)
  • برگزاری دوره امداد و کمک‌های اولیه در شهرکرد
  • فیلتر کوچکی که دوربین موبایل را گران می‌کند
  • قیمت آیفون ۱۳ پرو مکس امروز ( ۱۶ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین iPhone 13 pro max
  • موضع تازه و متفاوت یک روزنامه درباره گشت ارشاد
  • هر آنچه از سیستم VRF باید بدانید
  • نمونه‌برداری غیرتهاجمی‌تر از خون با الهام گرفتن از زالو
  • نمونه‌برداری غیرتهاجمی‌تر از خون با الهام از زالو