Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@09:48:35 GMT

سردار قاآنی:منطق، بالاترین قدرت ایران است

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۳۳۹۳۶

سردار قاآنی:منطق، بالاترین قدرت ایران است

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بالاترین قدرت ایران،منطق است و شهدا علمداران استقامت هستند.

به گزارش ایسنا، سردار اسماعیل قاآنی در دومین یادواره شهدای ورزشکار مدافع حرم مازندران در محل بانک ملی بابلسر اظهار کرد: مجلس شهید مجلس عزت و افتخار است و خانواده‌های شهدا الگویی به نام حضرت زهرا (س) دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها برای برقراری ارتباط با شهید خود از کسی الهام می گیرند تا سختی‌ها بر آنها آسان شود. شهدای ورزشکار قهرمانی در ورزش، قهرمانی در میدان مبارزه و ایثاررا با یکدیگر ترکیب کرده و تقدیم جامعه اسلامی کردند.شهدا کسانی هستند که درمکتبی بنیان ساز رشد کرده و پای حرف خود تا آخرین نفس می‌ایستند.

سردار قاآنی با اشاره به این که افرادی که مبانی اعتقادی قوی داشتند به درجه رفیع شهادت رسیدند خاطرنشان کرد: افرادی که مبانی اعتقادی قوی داشته به درجه رفیع شهادت رسیدند و شهدا علمداران استقامت هستند.خانواده‌های شهدا باید سرافراز باشند چرا که فرزندان خود را مقاوم آفریدند؛ شهدا عزت از دست رفته این کشور را برای ملت به ارمغان آوردند.امروز هر ایرانی درهر جای دنیا به دلیل عزت آفرینی شهدا قابل احترام هستند؛ در فلسطین،سوریه،عراق نیز با تاسی از شهدای کشورمان مکتب شهدا را شناختند و عزتمند شدند.اگر امریکا پس از شکست در افغانستان در عراق و سوریه جنگ راه می‌اندازد و فضاحت بار شکست می‌خورد و اساس سازمان آن‌ها از هم می‌پاشد از فضای زندگی مقاومتی شهدای ما است چون منطق جمهوری اسلامی ایران موجب شکست نقشه‌های مختلف آمریکا و دشمنان شده است و بالاترین قدرت کشور، منطق ایران است اما کشوری که اهل منطق باشد را پیدا نمی‌کنیم.

سردار قاآنی با اشاره به این که اگر ایران موشک می‌سازد نیاز به اجازه کسی نیست افزود: آمریکا به توافقنامه‌ای که خود امضاء کرده عمل نمی‌کند آیا با اینها می‌توان منطقی عمل کرد؟ آمریکایی‌ها به دنبال این هستند که ایران مانند صعودی‌ها فلک زده شود. اگر امروز جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک قدرت برتر در جهان مطرح است ، به خاطر خون پاک شهدای عزیز ماست که با نثار خون پاک خود الگوی مناسبی برای جوانان ما شدند.

وی با اشاره به این که راهی که شهدا رفتند با هدف رسیدن به حکومت حضرت مهدی (عج) بوده است، یادآور شد: راهی که شهدا در مقابل ما گشودند قابل استمرارو مجلس شهدا مسیر تجدید بیعت برای رسیدن به سربلندی است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۳۳۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما

سرلشکر  سلامی در پیامی خطاب به رئیس سازمان صداوسیما از تلاش‌های رسانه ملی در انعکاس عملیات وعده صادق و تبیین ، تحلیل و بازخوانی ابعاد این واقعه و نمایش پشتیبانی ملت ایران از سپاه و سایر قوای مسلح قدردانی کرد.

به گزارش ایسنا، متن پیام به این شرح است:

«برادر ارجمند آقای دکتر پیمان جبلی

رئیس محترم سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم؛

عملیات " وعده صادق "جلوه عینی و شکوهمند از تحقق وعده الهی در "پیروزی حق بر باطل " و واقعه ای عظیم برای ظهور و تثبیت " قدرت اراده ملت ایران " و " نیروهای مسلح کشور " در عرصه بین المللی و فروپاشی قدرت اهریمنی و بازدارندگی تار عنکبوتی رژیم خبیث و سفاک صهیونیستی بود، که دستاوردها و پیامدهای تاریخی و راهبردی آن مایه مباهات ایرانیان غیرتمند و بلکه امت اسلامی و حق طلبان و آزادیخواهان جهان است.

بی تردید  نقش "رسانه ملی" در انعکاس این اقدام حماسی و تبیین، تحلیل و بازخوانی ابعاد و زوایای شگفت انگیز و معنادار آن در شبکه‌های مختلف ملی و برون‌مرزی صدا و سیما به ویژه نمایش حمایت‌ها و پشتیبانی‌های ملت ایران از حماسه سازی فرزندان رشید و شجاع خود در "سپاه پاسداران انقلاب اسلامی" و سایر قوای مسلح و نیز ارائه واکنش ها و بازتاب‌های بین‌المللی آن تحسین برانگیز و درخور تقدیر است.

بر خود وظیفه می‌دانم از مجاهدت‌های عالمانه و هنرمندانه "رسانه ملی" تحت راهبری هوشمندانه آن برادر عزیز در این صحنه باشکوه و قدرت ساز تاریخی و نیز همکاری و هم افزایی با " روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی " در این موقعیت خطیر قدردانی و سپاسگزاری نمایم.

دوام توفیق جنابعالی ، معاونین، مدیران و آحاد کارکنان شریف و رسالت آشنای سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران تحت عنایات حضرت ولی عصر (عج ) و تبعیت از تدابیر، فرامین و رهنمودهای حکیمانه مقام عظمای ولایت و رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای ( مد ظله العالی ) را از خدای قادر متعال مسئلت می‌جویم .»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین کنگره شهدای جامعه اطلاعاتی هرمزگان در بندرعباس
  • هویت ۸ شهید در استان فارس شناسایی شد
  • ۱۲۰۰ وصیت نامه شهدای استان سمنان چاپ شده است
  • فرمانده کل سپاه، پیام صادر کرد +جزئیات
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما
  • تقدیر از خانواده های شهدای فاطمیون در البرز
  • گلستان شهدای جروکان ساماندهی شد
  • لحظات خداحافظی غم‌بار بستگان با شهدا در رفح+ فیلم
  • استان بوشهر خط مقدم محور مقاومت ایران اسلامی است + تصویر
  • مشارکت شهرداری در احداث یادمان شهدای جاویدالاثر تکاب