Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@02:48:03 GMT

افزایش بارندگی ها در خلخال

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۳۵۵۴۸

افزایش بارندگی ها در خلخال

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،فرامرز فرض الله پور ،رئیس اداره هواشناسی خلخال افزود: در حالی که بهمن ماه سال گذشته حداکثر بارندگی خلخال 53.8 میلیمتر بوده این میزان در بهمن ماه سال جاری به 82.1 میلیمتر افزایش یافته که از سال پربار زراعی در این منطقه نوید می دهد.

وی به آغاز دور جدیدی از بارندگی ها از صبح امروز با ورود توده هوای مرطوب و بارشی به منطقه در خلخال و مناطق تابعه این شهرستان اشاره کرد و گفت: بارش ها ابتدا بصورت باران در این منطقه آغاز و بتدریج تبدیل به برف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره هواشناسی خلخال اظهار کرد: حداقل دمای هوای روز گذشته این شهر 2 درجه زیر صفر و در زمان فعلی به صفر درجه رسیده است.

محمد قربانی ، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای خلخال گفت: غیر از راه مسدود شده از برف خلخال به پونل در استان گیلان سایر راه های ارتباطی منطقه باز بوده و تردد خودروها در آنها جریان دارد.

وی با اشاره به ادامه بارش برف در گردنه الماس واقع در جاده خلخال به اسالم همراه با محدودیت دید ، رانندگان را به همراه داشتن زنجیر چرخ در زمان عبور از این گردنه توصیه کرد.

انتهای پیام/ع

ورود توده هوای مرطوب و بارشی به خلخال


منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۳۵۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استمرار هوای گرم در مازندران

تاکامی کارشناس هواشناسی مازندران گفت:آسمان مازندران امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش نسبی پیش بینی می‌شود.

او افزود:وضعیت جوی مازندران روز چهارشنبه صاف تا نیمه ابری همراه با کاهش نسبی دما - گاهی با افزایش ابر و در ارتفاعات نیمه غربی با رگبار پراکنده و وزش باد خواهد بود.

کارشناس هواشناسی مازندران گفت:آسمان استان روز پنجشنبه هم صاف تا نیمه ابری همراه با کاهش نسبی دما - گاهی با افزایش ابر و در ارتفاعات نیمه غربی با رگبار پراکنده و وزش باد پیش بینی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • عکس| شکوفه‌های گیلاس در خلخال
  • گرمایش جهانی چگونه بر وقوع بلایای طبیعی تاثیر می‌گذارد؟
  • استمرار هوای گرم در مازندران
  • احتمال افزایش مبتلایان به مالاریا و تب دانگ در پی بارندگی‌های اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • لایروبی کانال آب‌های سطحی شهرک سعدی
  • دمای کشور در ۵۰ سال اخیر روندی افزایشی داشته است
  • تعداد جان‌باختگان سیل در افغانستان افزایش یافت
  • افزایش تدریجی دمای هوای تهران در پنج روز آینده
  • چهارشنبه اوج فعالیت سامانه بارشی درکرمانشاه/دمای هوا کاهش می‌یابد
  • پیش‌بینی بارش رگبار پراکنده باران در آذربایجان‌ شرقی