Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در ادامه رسیدگی به بخش هزینه‌ای لایحه بودجه 97 شرکت تولید و توسعه انرژی اتمی ایران را موظف به پرداخت منابع تعیین‌شده به شرکت بهره‌برداری نیروگاه اتمی بوشهر کردند.

به گزارش حوزه پارلمانی گروه سیاسی خبرگزاری آنا، در جلسه علنی امروز (پنج‌شنبه) مجلس شورای اسلامی شرکت تولید و توسعه انرژی اتمی ایران مکلف شد منابع تعیین‌شده در بودجه مصوب سالانه خود را به شرکت بهره‌برداری نیروگاه اتمی بوشهر بابت هزینه‌های بهره‌برداری پرداخت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین مجلس شورای اسلامی مصوب کرد دیگر شرکت‌های فروشنده برق نیروگاه‌های آبی موظفند تمام وجوه حاصل از فروش برق خود را پس از کسر هزینه‌های تولید برای سرمایه‌گذاری در توسعه نیروگاه‌های برق آبی به مصرف برسانند.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۳۵۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسلامی: ما در چارچوب پادمان و ان‌پی‌تی حرکت می‌کنیم

رییس سازمان انرژی اتمی ایران گفت: ما در چارچوب پادمان و ان‌پی‌تی حرکت می‌کنیم و این فضا روابط ما را با آژانس باید به تعامل بیشتر برساند. - اخبار بین الملل -

به گزارش خبرنگار حوزه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، ظهر امروز، سه‌شنبه 18 اردیبهشت ماه محمد اسلامی، رییس سازمان انرژی اتمی ایران و رافائل گروسی در کنفرانس بین‌المللی هسته‌ای ایران حضور پیدا کردند و سخنانی را ایراد کردند.

در ابتدا اسلامی با اشاره به برگزاری این کنفرانس بین‌المللی گفت: ایران که مهد تمدن و تاریخ بوده همواره تولید کننده و صادر کننده علم و فناوری بوده است و توانسته در دنیا تاثیرگذار باشد. پس از پیروزی انقلاب اسلامی این فرصت برای مردم عزیز ما فراهم شده تا در جهت پیشرفت علم و فناوری هسته‌ای کشور گام بردارند.

وی افزود: دانشجویان و اساتید ما همواره توانستند همکاری‌های صنعتی داشته باشند و علوم و فنون شتاب بگیرد تا در زندگی مردم تاثیر داشته باشد. با توجه به القائات، رژیم خصمانه و نظام سلطه علیه ایران سعی در مخدوش کردن افکار در خصوص علم هسته‌ای ایران داشتند و اینها بهانه‌ای برای تحریم علیه کشور شده است و این باعث شده تا ما مسیر خود را محکمتر طی کنیم.

اسلامی اظهار داشت: امروز در ایران علوم و فنون هسته‌ای دارای ظرفیت‌های علمی و پژوهشی است و این ظرفیت‌ها فرصت آفرین شده تا جوانان ما به این رشته ورود بکنند. ما در نظام لجستیکی چون تحریم هستیم نمی‌توانیم خریدی در صنعت هسته‌ای داشته باشیم. وقتی شما موفق به خرید نمی‌شوید بایستی از تحقیقات درون‌زا به فناوری برسانید و تبدیل به صنعت کنید. ما توانستیم فرآیند تبدیل ایده به محصول را طی کنیم و این مرهون تلاش‌ها و نتایج تحقیقات دانشمندان است. این یافته‌ها اکنون به صورت بومی انجام می‌شود و نظام سلطه این را نمی‌پذیرد، چه آنان بپذیرند یا نپذیرند ما حرکت خواهیم کرد.

رییس سازمان انرژی اتمی همچنین گفت: ما در چارچوب پادمان و ان‌پی‌تی حرکت می‌کنیم و این فضا روابط ما را با آژانس باید به تعامل بیشتر برساند. ما با این تعاملات با آژانس تخریب‌های سیاسی را مدیریت می‌کنیم.

وی با بیان اینکه امروز اراده ملی برای تاثیرگذاری صنعت هسته‌ای در زندگی مردم وجود دارد، گفت: برنامه ما بر اساس سند راهبردی طی می‌شود و ما نسخه آن را به آژانس ارائه کردیم.

اسلامی با تاکید بر توسعه منابع انسانی گفت: ما در سال آینده در این خصوص از بورسیه استفاده خواهیم کرد. دبیرستان‌های انرژی اتمی را به مقطع دبستان گسترش دادیم و استعدادها را برای سرمایه گذاری هدف قرار دادیم. ما از استعدادها در مقطع دبستان به دبیرستان و سپس بورسیه و دانشگاه حمایت خواهیم کرد.

در حال تکمیل...

گروسی: پیشنهادی برای ادامه همکاری به ایران ارائه دادماسلامی: ایران و آژانس برای تداوم همکاری‌ها برنامه دارندرایزنی گروسی و اسلامی در اصفهان

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اسلامی: ما در چارچوب پادمان و ان‌پی‌تی حرکت می‌کنیم
  • گروسی: معیار کار آژانس و ایران بیانیه مشترک است
  • گروسی: پیشنهادی را به جمهوری اسلامی ایران برای اتخاذ گام‌های جدید ارائه دادم
  • قدم زدن گروسی کنار پل خواجو+ فیلم
  • اسلامی: به دنبال خلق فناوری در حوزه انرژی اتمی هستیم
  • آغاز به کار پنل‌های تخصصی نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم هسته‌ای
  • آغاز به کار پنل‌های تخصصی نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم هسته ای
  • درآمد ۳۰۰ میلیاردی استان فارسی‌ها از تولید انرژی خورشیدی
  • درآمد ۳۰۰ میلیاردی مردم فارس از تولید انرژی خورشیدی
  • بازخوانی پرونده توسعه برق هسته‌ای در ایران؛ از برجام تا مشارکت مردم