Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-29@22:58:41 GMT

مخالفت شورشیان غوطه شرقی باتوقف درگیری‌ها

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۳۶۰۳۸

مخالفت شورشیان غوطه شرقی باتوقف درگیری‌ها

به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، سایت شبکه روسیا الیوم نوشت: سرلشگر یوری یوتشنکو، رئیس مرکز حمیمیم در بیانیه‌ای اعلام کرد: افراد مسلح در غوطه‌ شرقی به درخواست‌های مکرر نظامیان ما برای تحویل دادن سلاح‌هایشان و آغاز روند مذاکرات پاسخ مثبت ندادند.

وی افزود: ما هیچ پاسخی از این گروه‌های مسلح در منطقه دریافت نکردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این مسؤول روس گفت: افراد مسلح به غیرنظامیان اجازه خروج از منطقه را نمی‌دهند و وضعیت انسانی در این منطقه بسیار نامساعد و خطرناک است. افراد مسلح بر گذرگاه‌ها به سمت داخل منطقه مسکونی مسلط هستند.

سرلشگر یوتشنکو اظهار داشت: دمشق و روستاهای اطرافش با ده‌ها حمله خمپاره‌ای طی روزهای گذشته روبه‌رو بوده‌اند.

این در حالی است که دیمیتری پسکوف،‌ سخنگوی کرملین به طور کل اتهامات در زمینه دست داشتن روسیه در کشتار غیرنظامیان در غوطه شرقی را رد کرد.

وی به خبرنگاران گفت: این اتهامات بی‌اساس است و مشخص نیست بر چه اصول و منابعی تکیه دارد. این اتهامات غرض ورزانه و بدون دلیل است.

این اظهارات پسکوف در واکنش به بیانیه وزارت خارجه آمریکا بود که گفته است، روسیه از حملات هوایی ارتش سوریه در غوطه شرقی در ریف دمشق حمایت می‌کند.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۳۶۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۶ پهپاد ارتش اوکراین در منطقه «کراسنودار» روسیه منهدم شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه امروز شنبه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که سامانه‌های پدافندی ارتش این کشور بامداد امروز ۶۶ پهپاد مهاجم ارتش اوکراین در منطقه «کراسنودار» در جنوب روسیه و ۲ پهپاد در شبه‌جزیره کریمه رهگیری و منهدم کردند.

وزارت دفاع روسیه پنج‌شنبه گذشته نیز از انهدام شمار دیگری از تسلیحات نظامی ارتش اوکراین خبر داد. در بیانیه وزارت دفاع روسیه آمده است که نیروهای واحدهای یگان جنوب ارتش روسیه موفق شدند ۷ حمله نیروهای مسلح اوکراین را دفع کنند.

بنا به اعلام وزارت دفاع روسیه، تلفات ارتش اوکراین در این محور در نتیجه درگیری با نیروهای مسلح روسیه به بیش از ۴۷۰ نیروی نظامی رسید.

بنا به این گزارش، واحدهای گروه وستوک ارتش روسیه، ضد حمله جنگنده های ارتش اوکراینی را در منطقه روستای اوراژاینو در دونتسک دفع کردند. در نتیجه درگیری در این منطقه، ارتش اوکراین ۱۱۰ نظامی خود را از دست داد.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که نیروهای این کشور یک کارگاه تولید پهپاد و یک مرکز ذخیره سوخت نیروهای مسلح اوکراین را هدف قرار دادند. سامانه‌های پدافند هوایی روسیه همچنین ۲۹۹ پهپاد اوکراینی را سرنگون کردند.

کد خبر 6089516

دیگر خبرها

  • درگیری بزرگ در لیگ یونان: نتوانستند مربی را کنترل کنند! (+عکس)
  • تأکید بن سلمان بر مخالفت عربستان با کوچ اجباری مردم فلسطین
  • درگیری بزرگ در لیگ یونان: نتوانستند مربی را کنترل کنند!
  • فوری | حمله خونین افراد مسلح به نمازگزاران در هرات افغانستان
  • شواهدی مبنی بر دفن افراد شکنجه‌شده در آودیوکا وجود دارد
  • آغاز طرح انسداد مرز‌های شرقی کشور
  • بلینکن: پیشنهادی «سخاوتمندانه» به حماس داده شده است
  • همدلی نیروهای مسلح مثال‌زدنی است
  • رنگ بدنه خودرو با روش غوطه وری در استخر (فیلم)
  • ۶۶ پهپاد ارتش اوکراین در منطقه «کراسنودار» روسیه منهدم شدند