Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- معاون قضایی رییس کل دادگستری و رییس شورا‌های حل اختلاف آذربایجان شرقی گفت: از ابتدای سال جاری تعداد ۱۴۴ نفر از افرادی که در اجرای ماده ۳ قانون نحوه اجرای محکومیت‌های مالی از سوی واحد‌های اجرای احکام شورا‌های حل اختلاف استان آذربایجان شرقی به زندان معرفی شده بودند آزاد شدند.

محبوب علیلو معاون قضایی رییس کل دادگستری و رییس شوراهای حل اختلاف آذربایجان شرقی در گفت‎وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، از آزادی 144 نفراز محکومین مالی جرایم غیر عمد شوراهای حل اختلاف استان از زندان خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: از ابتدای سال جاری تعداد 144 نفر از افرادی که در اجرای ماده 3 قانون نحوه اجرای محکومیتهای مالی از سوی واحدهای اجرای احکام شوراهای حل اختلاف استان آذربایجان شرقی به زندان معرفی شده بودند آزاد شدند.


معاون قضایی رییس کل دادگستری و رییس شوراهای حل اختلاف استان آذربایجان شرقی بیان کرد: مجموع محکوم به این تعداد از زندانیان آزاد شده 111840279599 ریال بوده که بخشی از مبالغ اشاره شده یعنی 12942486432 ریال با تلاش اعضاء و کارکنان شوراهای حل اختلاف و دست اندرکاران ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند استان و ترغیب و تشویق محکوم لهم از سوی آنها (محکوم لهم) بخشیده شده و قسمتی از آن نیز به میزان 13540121800 ریال به صورت بلاعوض از طریق ستاد دیه به محکوم لهم پرداخت گردیده است.


وی با سپاس از همراهی و همکاری صمیمانه ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند بویژه اعضای هیئت مدیره و مدیر عامل آن و مساعی اعضاء و کارکنان شوراهای حل اختلاف استان در اصلاح ذات البین بر ضرورت توجه بیش از پیش شعب شوراهای حل اختلاف از جمله شعب ویژه زندان به مقوله برقراری صلح و سازش و تأکید و براز امیدواری نمود تا پایان سالجاری زمینه آزادی تعداد دیگری از محکومین مالی جرایم غیر عمد با تلاشهای صورت گرفته فراهم شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۳۳۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونق ساخت‌وساز و اقتصاد ارومیه با ابلاغ و اجرای طرح جامع

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مرتضی پیری اظهار کرد: برنامه ها و فعالیت شوراها باید بر مبنای شعار سال ۱۴۰۳ جهش تولید با مشارکت مردم باشد.

وی با اشاره به اینکه شوراها نماد مشارکت مردمی هستند، افزود: امیدوارم در سالی که مقام معظم رهبری سال تولید و مشارکت مردمی نامیدند؛ دولتمردان و قانون‌گذاران ما همگی دست به دست هم داده تا بتوانیم به نحو احسن در تحقق شعار سال گام برداریم.

عضو شورای اسلامی شهر ادامه داد: اعضای شورا از استاندار آذربایجان‌غربی خواستار تسریع در یکی از اصلی‌ترین مطالبات شهروندان ابلاغ و اجرای طرح جامع شهر ارومیه بوده که نقش اساسی برای رونق ساخت و ساز، رونق اقتصادی و توسعه شهر ارومیه دارد.

وی تصریح کرد: آزادی و استقلال عمل اعضای شورا در تصمیمات موجبات افزایش خلاقیت شوراها را فراهم کرده و شرایط توسعه پایدار را به نفع جامعه رقم زده و از این منظر تمدن‌سازی وتمدن آفرینی را برای جامعه به ارمغان خواهد آورد.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه در پایان با اشاره به لزوم تشکیل جلسات همفکری با مقام عالی استان و معاونین در راستای بررسی و حل مشکلات شهری خاطرنشان کرد: شورا در جهت آبادانی، توسعه و پیشرفت شهری با تمام توان در کنار ارگان‌های دولتی و اجرایی بوده و در جهت رفع مشکلات شهری و شهروندی همپای سازمان‌ها و نهادهای اجرایی است

دیگر خبرها

  • آمار پلیس فتا از جرایم غیراخلاقی در اینستاگرام
  • برگزاری چهارمین همایش معاونان و رؤسای شورا‌های حل اختلاف شمالغرب کشور در تبریز
  • رئیس پلیس فتا: اینستاگرام بیشترین حجم آلودگی جرایم غیر اخلاقی را دارد
  • پلیس فتا با محتواهای مبتذل در فضای مجازی برخورد می‌کند
  • طرح عملیاتی پلیس برای برخورد با تولیدکنندگان محتوای مبتذل
  • طرح عملیاتی پلیس برای برخورد با تولید کنندگان محتوای مبتذل
  • طرح پلیس فتا برای برخورد با لایوهای مستهجن و محتوای مبتذل
  • رونق ساخت‌وساز و اقتصاد ارومیه با ابلاغ و اجرای طرح جامع
  • واریز ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان به دهیاریهای آذربایجان شرقی
  • فرهنگ صلح و سازش مردم یزد باید مستند شود