Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@16:29:39 GMT

جلیلی: دشمن به دنبال منحرف کردن انقلاب است

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۳۶۸۷۰

جلیلی: دشمن به دنبال منحرف کردن انقلاب است

سعید جلیلی، پنجشنبه در چهارمین همایش بین المللی تحجر و اسلام آمریکایی در مشهد افزود: در طول تاریخ شیاطین و مستبدان هیچگاه در برابر حرکتهای خالص و مقدس دینی ساکت ننشسته اند و در برابر انبیای الهی هم مقاومت می کردند.
وی ادامه داد: دشمنان در برابر هر حرکت ناب، با ارعاب، تهدید و توسل به زور به دنبال متوقف کردن آن هستند چنانکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی هم با انواع توطئه و ترور و جنگ تحمیلی قصد متوقف کردن انقلاب و نابودی آن را داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: دشمنان، بیداری اسلامی را یا تحریف و یا سرکوب کردند اما در برابر انقلاب اسلامی چهل سال است که نتوانسته اند کاری انجام دهند و امروز نظام اسلامی یک درخت تنومند است.
وی افزود: دشمن متوجه شده است با جنگ و سخت افزار نمی تواند انقلاب اسلامی را نابود کند و می خواهد انقلاب را با تحریف از محتوای دینی و اسلامی خود خالی کند و راه آن تبلیغ اسلام لیبرال است.
جلیلی با بیان اینکه گرفتن عنصر مبارزه از اسلام و مردم از اهداف دشمن است، افزود: آنها می خواهند حرکت های اصلی متوجه دشمن اصلی نباشد.
وی گفت: غرب 500 سال بدون رقیب بوده است و اکنون انقلاب اسلامی در برابر آنها عرض اندام می کند و این امر برای دشمن قابل تحمل نیست.
وی افزود: بیش از 200 شبکه ماهواره ای برای ایران برنامه پخش می کنند تا انقلاب و تفکر انقلابی را منحرف کنند؛ آنها می دانند اندیشه انقلاب اسلامی یک خطر جدی برای آنها است.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: دشمنان با تبلیغات بسیار می گویند نظام اسلامی ناکارآمد است اما نمی گویند چرا این همه برنامه مهار راهبردی، برنامه تغییر نظام و برنامه ماهواره‌ای پخش می کنند آنهم برای نظامی که به قول آنها ناکارآمد است.
جلیلی افزود: نمی توانیم نسبت به آنچه در مسیر انقلاب رخ می دهد بی تفاوت باشیم، باید سایه به سایه رصد کنیم و مراقب باشیم اگر حرکتی در جهت تقویت نظام است تضعیف نشود و اگر یک حرکت خلاف شاخص های مقام معظم رهبری و مسیر صحیح انقلاب باشد، هشدار دهیم.
وی ادامه داد: نباید بگذاریم حرکت‌های اشتباه و فرآیند و برآیند کارها طوری باشد که مقام معظم رهبری که همیشه به موقع، دقیق و صحیح وظایف خود را انجام و هشدارهای لازم را داده اند به جای ما از مردم عذرخواهی کنند.
وی گفت: حرکت سیاسی انقلابی مبتنی بر آموزه‌های ناب، یک حرکت مستمر و همیشگی است. جریان حوزه انقلابی باید پا به پای ولایت و در بعد جنبه‌های سلبی و ایجابی حرکت کنند و نشان دهند که دین در عرصه های مختلف حرف برای گفتن دارد، این یعنی اینکه دین از سیاست جدا نیست.
سعید جلیلی افزود: همه ما در هر مسئولیتی باید وظایف خود را بشناسیم و ببینیم برای انجام وظایف و مسئولیت هایی که بر دوش داریم چه کاری انجام داده ایم.
چهارمین همایش بین المللی تحجر و اسلام آمریکایی با حضور بیش از 700 نفر از طلاب و روحانیون در تالار قدس حرم مطهر رضوی برگزار شد.
7507/5132
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۳۶۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمنان شکست خورده در حال تدارک استراتژی جدید برای ضربه زدن به نظام هستند

 

غلامرضا مصباحی مقدم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره شکست توطئه های جدید دشمن علیه ملت ایران اظهار کرد : یاس و نومیدی که شامل حال دشمنان شده آنها را از این مسیر باز نداشته و آنان اکنون در حال اندیشیدن تدابیر جدید برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی هستند و بنابراین باید بسیار هوشیارانه عمل  ودائما آنان را رصد کنیم .

او افزود: طی چهل و پنج سال عمر انقلاب اسلامی شیطان بزرگ و پیروان او دائما در سیاست‌های خود علیه جمهوری اسلامی شکست می‌خورند اما باز هم اقدام به توطئه گری می‌کنند. 

مصباحی مقدم متذکر شد: یکی از مسائلی که باید بسیار به آن اهتمام داشته باشیم تربیت کودکان و نوجوانان است تا نسل جدید تحت تاثیر القائات دشمنان قرار نگیرد .

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: این امر نیازمند آموزش و استفاده از استراتژی دشمن شناسی است بنابراین ضمن ناامید کردن دشمن در عرصه های مختلف باید همواره مراقب باشیم تا به واسطه آنان از روزنه های دیگر گزیده نشویم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  • کارگران رزمندگان حقیقی نظام جمهوری‌ اسلامی هستند
  • کارآفرین و کارگر ۲ بال حرکت اقتصاد و تولید هستند
  • حضور و اراده مردم در سرنوشت کشور بزرگترین پدیده انقلاب اسلامی
  • اتاق فکر دشمنان چگونه در برابر جمهوری اسلامی شکست خورد؟
  • وظیفه «هیئت»، مقابله با جنگ شناختی و عملیات روانی دشمن است
  • حمله به اسرائیل عظمت ایران را نشان داد
  • خزعلی: دشمن در جنگ نرم به دنبال سلب هویت و معنویت ما است
  • کادرسازی برای نظام جمهوری اسلامی اولویت حلقه صالحین باشد
  • دشمن در جنگ نرم به دنبال سلب هویت و معنویت ما است
  • دشمنان شکست خورده در حال تدارک استراتژی جدید برای ضربه زدن به نظام هستند