Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار مازندران با تاکید بر رونق اقتصادی در روستاها، گفت: ۱۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی در مازندران تخصیص یافت. ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵ استانها مازندران نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، محمد اسلامی امروز در سیزدهین جلسه شورای اداری مازندران در استانداری اظهار داشت: توسعه استان نیاز به همگرایی و وحدت دارد و تمامی اقدامات به ویژه در زمینه اقتصاد مقادمتی باید مردم محور باشد و با هدف‌گذاری دقیق تسهیل‌گری و حمایت از فعالان تفویض اختیار با اقتدار نقش حاکمیتی دولت برای تسهیل و توسعه کشور و  حذف بروکراسی انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تسهیل‌گری و هموارسازی، فراهم کردن زیرساخت‌ها، برقراری ارتباط برای فعالان اقتصادی از وظایف تک تک دستگاه‌های اجرایی است.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه متاسفانه برخی ادارات همچنان به صورت سنتی عمل می‌کنند که باید موتور محرکه را روشن و جهت توسعه و پیشرفت استان حرکت کنند، تصریح کرد:  برای اینکه در حوزه معدن یک اشتغال فراگیر در منطقه داشته باشیم عبور از البرز توسط راه آهن برقی تهران شمال داشته باشیم .

وی بیان کرد: قرار است هفته آینده جلسه ای در زمینه همکاری پیوست زیست محیطی داشته باشیم و اسکن هوایی صورت گیرد که با اجرای آن سرمایه‌گذاری انجام و زنجیره تکمیلی ارزش افزوده می‌شود تا در استان خام فروشی نشود.

استاندار مازندران گفت: هزار و 100 میلیارد تومان امسال اعتبار روستایی جهت اشتغال فراگیر در استان منابع داریم تا روستاییان با استفاده از ظرفیت‌های منطقه جهت توسعه و پیشبرد اهداف جامعه گام بردارند.

اسلامی بیان کرد: هزار و 600 میلیارد تومان درآمد استان بوده که با هدف‌گذاری درست می‌توانیم به پنج هزار میلیارد تومان برسانیم و سه هزار میلیاردتومان در بحث صادراتی داشته باشیم که می‌تواند استان را دچار تحول کند و شاهد توسعه زیرساخت‌های عمرانی استان و افزایش کیفیت زندگی مردم باشیم.

وی گفت: جامعه به آرامش و امنیت نیاز دارد که مدیون خدمات نیروی نظامی و انتظامی هستیم که در استان نیروی انتظامی عملکرد خوبی داشتبه و سرقتهای استان 80 درصد بلافاصله کشف می‌شود که جای قدردانی دارد.

اسلامی گفت: همه بدانند در قطار پیشرفت نقش داشته باشند و مدیران صداقت و امانت را ملاک قرار دهند و به هنگام نقش خود را بشناسند و به آن را عمل و رعایت کنند در غیر این صورت کنار گذاشته می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه تلاش داریم معدل سنی مدیران را کاهش دهیم و محیط را برای حضور جوانان و بانوان باز کنیم، تصریح کرد: این اقدام نیاز به همت همگانی دارد و سند محرک توسعه را با حضور و مشارکت مردم اقدام کنیم که دستگاه‌ها باید به وظایف خود عمل کنند.

انتهای پیام/ش

R41358/P1377/S6,74/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۳۷۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات مالکیت اراضی آبپخش حل شود

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی سلیمی مفرد سه شنبه شب در نشست با نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن استان بوشهر و مدیر بنیاد مسکن شهرستان دشتستان اظهار داشت: مهم‌ترین چالش پیش‌روی طرح تسهیلات مسکن روستایی در بخش آب‌پخش مربوط به مالکیت اسناد اراضی مسکونی است که به رغم پیگیری‌های صورت گرفته در خصوص تعیین تکلیف مالکیت اراضی مردم آب‌پخش، هنوز نتیجه عملی مطلوبی در این زمینه حاصل نشده است.

بخشدار آب‌پخش با اشاره به تبلیغات صورت گرفته افزود: حجت السلام خداداد رضایی امام جمعه محترم آب‌پخش، بخشداری، شهرداری و دهیاری‌های این بخش تبلیغات لازم در خصوص ترغیب مردم برای دریافت تسهیلات را انجام داده‌اند اما شرایط سخت اعمال شده توسط بانک‌ها برای دریافت تسهیلات مسکن روستایی یکی از مشکلات عمومی مربوط به این طرح است که منجر به کاهش انگیزه مردم در خصوص دریافت این تسهیلات شده است.

کد خبر 6093643

دیگر خبرها

  • رفع تصرف و خلع ید ۱۰۲۹۷ مترمربع اراضی ملی در شهرستان ساری
  • مشکلات مالکیت اراضی آبپخش حل شود
  • تخصیص تسهیلات ۵۰۰ میلیون تومانی برای سازندگان شهر هوشمند
  • عزیمت زائران مازندرانی به عمره مفرده
  • شناسایی بیش از ۳۱۰۰ فقره انشعاب غیر مجاز آب در مازندران
  • تولید بیشتر توت فرنگی با روش علمی
  • لزوم برندینگ شهری با احیای گرافیک محیطی
  • مسابقه مناظره دانش‌آموزی توسط جهاد دانشگاهی مازندران در ساری برگزار شد
  • تعهد اشتغال برای هزار و ۵۵۸ نفر در سمیرم
  • عزیمت ۳ کاروان از مازندران به عمره مفرده