Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-03@03:51:40 GMT

حمله گسترده موشکی مقاومت علیه مواضع تروریست ها در دمشق+ فیلم

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۳۸۰۹۵

حمله گسترده موشکی مقاومت علیه مواضع تروریست ها در دمشق+ فیلم

‍‍‍‍‍‍

حمله موشکی گسترده مقاومت در غوطه شرقی دمشق، منجر به کشته و زخمی شدن ده ها تروریست شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازصاحب نیوز؛ همزمان با رسیدن صدها نیروی سوری و مقاومت به اطراف منطقه غوطه شرقی دمشق، یگان موشکی مقاومت در چند روز گذشته با شناسایی تروریست ها به شدت مواضع آن ها را در مناطق مختلف مورد هدف قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یگان موشکی مقاومت با هدف انهدام پایگاه ها،انبارهای سلاح، تونل های حفر شده و قطع خطوط کمک رسانی تروریست ها به یکدیگر، مناطق «دوما، حرستا، عربی،بیت سوا، الریحان و …» واقع در غوطه شرقی دمشق را مورد هدف قرار دادند.

سایت خبری «المراسلون» سوریه اعلام کرد: ده ها تن از عناصر گروه های تروریستی «جیش الاسلام، جبهه النُصره، فیلق الرحمن، احرارالشام و …» در اثر حمله موشکی مقاومت در مناطق مختلف غوطه شرقی کشته و زخمی شدند.

نمایشگر ویدیو       00:00   00:29      

دریافت فیلم:

بر اساس اعلام «المیدان»، یگان موشکی ارتش سوریه از موشک های زمین به زمین«جولان» علیه مواضع تروریست ها در منطقه استفاده می کند.

موشک زمین به زمین «جولان» ساخت کشور سوریه است و قدرت تخریب بالایی دارد و در غوطه شرقی دمشق با هدف انهدام تونل ها و پایگاه های تروریست ها از آن استفاده می شود.

تروریست های موجود در مناطق غربی غوطه از جمله «حرستا، عربین، جوبر و …» با هدف افزایش فشار بر نیروهای مقاومت برای توقف عملیات در منطقه، ده ها خمپاره را به مناطق مسکونی مرکز شهر دمشق پرتاب کردند که در نتیجه این حمله وحشیانه، بیش از 50 تن از اهالی مناطق شهید و زخمی شدند.

از محور جنوبی شهر دمشق خبر می رسد، درگیری بین گروه های تروریستی در محور اردوگاه «یرموک» افزایش پیدا کرده است.

گروه های تروریستی مختلف موجود در اردوگاه در چند روز گذشته با حمله گسترده علیه مواضع یکدیگر قصد دارند تمام اردوگاه را تحت اشغال خود دربیاورند.

بخش هایی از شرق و جنوب شهر دمشق همچنان تحت اشغال گروه های تروریستی«جیش الاسلام، جبهه النُصره، احرارالشام، فیلق الرحمن و …» است.

 المراسلون

انتهای پیام/

56 دانلود

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۳۸۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله رژیم صهیونیستی به ساختمانی در حومه دمشق

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الحدث، حمله رژیم صهیونیستی به ساختمانی در حومه دمشق چند مجروح بر جای گذاشت.

براساس گزارش‌ها، حمله‌ای هوایی یک پایگاه در جنوب غربی فرودگاه دمشق صورت گرفته است.

در حال تکمیل...

کد خبر 6095403

دیگر خبرها

  • حمله موشکی از عراق به مقر موساد در تل آویو
  • حمله مقاومت اسلامی عراق به اهدافی در عمق فلسطین اشغالی
  • حمله رژیم صهیونیستی به ساختمانی در حومه دمشق
  • حمله موشکی مقاومت عراق به تل‌آویو
  • آخرین وضعیت دیپلمات مجروح حمله اسرائیل به سفارت ایران + عکس
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به بندر ایلات در فلسطین اشغالی
  • حمله هوایی و موشکی روسیه به مقر فرماندهی ارتش اوکراین/حمله پهپادی اوکراین به مناطق مختلف روسیه/اوکراین ۳۰۰ هزار پهپاد می‌خرد
  • حمله هوایی و موشکی روسیه به مقر فرماندهی ارتش اوکراین/حمله پهپادی اوکراین به مناطق مختلف روسیه
  • واکنش حزب‌الله به حمله‌های رژیم صهیونیستی علیه روستاهای لبنانی
  • قسام با موشک «رجوم» شهرک حولیت را به آتش کشید