Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتبی حمزه نژاد روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این سامانه بارشی تا روز دوشنبه هفتم اسفند ماه ادامه دارد که بیشترین تاثیر این سامانه روزهای شنبه و یکشنبه در مناطق شمالی، شمال غربی و شمال شرقی هرمزگان خواهد بود.
وی بیان داشت: این ناپایداری ها سبب افزایش ابر، رگبار باران، رعد و برق، افزایش باد، کاهش نسبی دما، مواج شدن دریا، آبگرفتگی خیابان ها، سیلابی شدن مسیل ها و طغیان رودخانه های فصلی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی هرمزگان اظهار کرد: از روز دوشنبه به تدریج شاهد کاهش ابرناکی و میزان بارندگی در غرب و مرکز این استان و ادامه فعالیت سامانه بارشی در مناطق شرقی در ساعت های ظهر و خروج سامانه بارشی هستیم.
حمزه نژاد افزود: در این مدت با توجه به مواج شدن دریا تمهیدهای لازم صورت گیرد.
وی ادامه داد: فعالیت این سامانه بارشی سبب کاهش 6 درجه ای دما در استان هرمزگان خواهد شد.
این مسئول اضافه کرد: برای امروز و فردا (پنجشنبه و جمعه) نیز پدیده گذر ابر بر روی آسمان هرمزگان و در ساعت های بعد از ظهر وزش باد بر روی دریا خواهد بود و احتمال بارش پراکنده باران در برخی نقاط استان وجود دارد.
وی گفت: تردد شناورهای سبک و قایق های تفریحی به جزیره های هرمزگان طی امروز و فردا در ساعت های بعد از ظهر با احتیاط صورت گیرد.
7195/6048

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۳۸۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سامانه بارشی به استان سمنان

بر اساس تصاویر ماهواره‌ای و نقشه‌های پیش یابی، شدت بارش ها در نواحی جنوبی و شرقی استان سمنان بیشتر است . وزش باد شدید بویژه در نواحی جنوبی ، غربی و مرکزی پیش بینی شده و در این مدت دمای هوا بین ۳ تا ۵ درجه کاهش دارد.

با توجه به رگباری شدن بارش‌ها احتمال جاری شدن سیلاب و رواناب بویژه در مناطق جنوبی استان سمنان وجود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • صدور هشدار سطح قرمز هواشناسی برای امروز
  • ورود سامانه ناپایدار جوی به استان اردبیل از روز جمعه
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی در هرمزگان/ وزش باد‌های نسبتاً شدید
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی در هرمزگان/ مواج شدن دریا
  • بارش باران در اغلب مناطق کشور طی امروز/ ورود سامانه بارشی جدید از دوشنبه
  • ورود سامانه بارشی به استان سمنان
  • ورود سامانه بارشی به آذربایجان شرقی
  • ورود سامانه بارشی به هرمزگان و تلاطم دریا در خلیج فارس
  • ورود سامانه بارشی فعال به خوزستان
  • سامانه بارشی در راه بوشهر/ صدور هشدار نارنجی