Web Analytics Made Easy - Statcounter

میرالم پیانیچ، هافبک یوونتوس معتقد است که رقابتی نزدیک بین یووه و ناپولی تا پایان باقی خواهد ماند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ناپولی با یک امتیاز برتری نسبت به یووه در صدر جدول سری آ قرار گرفته و این در حالیست که تنها ۱۳ بازی تا پایان باقی مانده است. حال پیانیچ مدعی شد که تا پایان فصل، رقابتی نزدیک بین دو تیم باقی خواهد ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت:

رقابتی نزدیک بین ما و ناپولی تا بازی پایانی وجود خواهد داشت. ما یک گام از آنها عقب تر هستیم، بنابراین بازی به بازی به جنگیدن ادامه خواهیم داد. پس اگر بخواهیم از آنها جلو بزنیم باید برای هر بازی برنامه داشته باشیم. یک دوره عجیب را پشت سر گذاشتیم و چندین بازی خارج از خانه انجام دادیم؛ ولی نتایج خوبی کسب کرده ایم و این خیلی مهم است که صد در صد آماده باشیم. امیدواریم هر چه سریعتر نتایج بهتری به دست آوریم و تمام تیم نیز اماده باشند. با آمادگی تیم، تا پایان فصل کار آسانتری خواهیم داشت.”

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۳۸۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریچارلیسون امیدوار به آینده درخشان اسپرز: ترکیب تاتنهام در فصل آینده رقابتی‌تر خواهد بود

مهاجم برزیلی اسپرز امیدوار است ترکیب اسپرز برای فصل آینده، به طور محسوس تقویت شود. 

ریچارلیسون، مهاجم تاتنهام، از هیجان خود نسبت به تغییرات آتی که برای تیم تحت نظر آنژ پوسته کوعلو در نظر گرفته شده است، صحبت کرد.

طرفداری | به گزارش ایونینگ استاندارد، سرمربی اسپرز هفته گذشته رویکرد خود را برای بازار نقل و انتقالات تابستانی تشریح کرد و ابراز اطمینان کرد که باشگاه از او برای ایجاد «تغییرات اساسی» در تیم حمایت خواهد کرد. این در حالیست که باخت‌های پیاپی تاتنهام در هفته‌های پایانی فصل، آن‌ها را در آستانه از دست دادن سهمیه لیگ قهرمانان قرار داده است.

به نظر می‌رسد یک بازسازی اساسی در تابستان محتمل است و ریچارلیسون مشتاق است تا «تیمی بسیار رقابتی‌تر» را ببیند.

ما نسبت به فصل گذشته فوتبال پویاتر و به اصطلاح، ظریف‌تر و زیباتری بازی کرده‌ایم. ما پیشرفت کرده‌ایم، خیلی هم پیشرفت کرده‌ایم و همان‌طور که این هفته اعلام شد، سرمربی تغییراتی ایجاد خواهد کرد. بنابراین من فکر می‌کنم او در فصل آینده یک تیم بسیار رقابتی‌تر را جمع می‌کند.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • کوین اونز: 9 ماه از قراردادم باقی مانده و از آینده مطمئن نیستم/ اخبار WWE
  • ریچارلیسون امیدوار به آینده درخشان اسپرز: ترکیب تاتنهام در فصل آینده رقابتی‌تر خواهد بود
  • آغاز مذاکرات: معاوضه رقیب سردار با ستاره ناپولی
  • کار نکونام سخت‌تر از قبل شد
  • کار نکونام سخت‌تر از قبل شد/ شرط موفقیت استقلال در ۵ هفته آخر لیگ
  • گلایه پیولی از خبرنگاران: نمی‌توانم شما را کنترل کنم!
  • میرالم پیانیچ از بازی‌های ملی خداحافظی کرد
  • اولین واکنش پیولی به توافق با ناپولی و اعتصاب هواداران افراطی میلان
  • ترامپ طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد، اما ...
  • خداحافظی بیرانوند با یک عنوان مهم؟ | شماره یک تیم ملی نباید در ۵ بازی باقی‌مانده لیگ گل بخورد وگرنه...