Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@03:52:15 GMT

آب باید به کالای اقتصادی تبدیل شود

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۴۰۶۰۳

آب باید به کالای اقتصادی تبدیل شود

زنجان-مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان تاکید کرد: امروز نیاز داریم که آب به یک کالای اقتصادی تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا جزءقاسمی ظهر پنج شنبه در بازدید استاندار زنجان از شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان با بیان اینکه امروز زمان آن فرا رسیده است که آب به یک کالای اقتصادی تبدیل شود، افزود: تجربه نشان داده است که مردم به هر چیزی که برای به دست آوردن آن قیمت واقعی‌اش را هزینه می‌کنند، ارزش قائل شده و در مصرف آن به گونه‌ای رفتار می‌کنند که رفتارهای غلط کمتر دیده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با ابراز تأسف از اینکه هنوز در زمینه مصرف صحیح آب در بخش‌های مختلف با آنچه که نیاز امروز منابع آبی است، فاصله داریم و اگر این فاصله‌ها زود از میان برداشته نشود، مشکلات زیادی به سراغمان خواهد آمد، ادامه داد: شرکت آبفای استان با وجود دغدغه‌های زیادی که در زمینه تأمین منابع مالی دارد، طرح‌های قابل توجهی را در دست اجرا دارد تا بتواند با بهره‌برداری از آن‌ها خدمات بهتری را به شهروندان استان ارائه دهد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان با اشاره به اینکه یکی از رویکردهای اصلی این شرکت اهتمام به توسعه شبکه فاضلاب شهری است، یادآور شد: در همین راستا چندین طرح فاضلاب در شهرهای مختلف استان در حال اجرا است که در این راستا می‌توان به طرح فاضلاب شهر زنجان با سرمایه‌گذاری ۱۱۰۰ میلیارد ریال به‌عنوان یکی از طرح‌هایی که در این زمینه در حال اجرا توسط این شرکت است،

جزء قاسمی افزود: همچنین طرح‌های دیگری در این زمینه شامل طرح فاضلاب شهرهای خرم‌دره با پیشرفت فیزیکی ۲۵ درصد، طرح فاضلاب زرین‌آباد با پیشرفت ۷۳ درصد، طرح فاضلاب دندی با پیشرفت ۷۴ درصد و طرح فاضلاب ماه‌نشان را در حال اجرا داریم تا بتوانیم با توسعه این طرح‌ها، در بخش ساماندهی فاضلاب و استفاده از پساب‌هایی که مدیریت نمی‌شود، گام بلندی برداریم.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۴۰۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاسیسات آب و فاضلاب ایلام خسارت دید

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب ایلام گفت: وزش باد شدید به تاسیسات آب و فاضلاب خسارت وارد کرد.

اکبر حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: به علت وزش شدید باد و آسیب دیدن برق تأسیسات سد ایلام، آب مناطق حوزه سد شامل خیابان شهدا، بلوار جمهوری، خیابان رسالت، میدان میلاد، بلوار فارابی، جانبازان، رزمندگان. بلوار نماز، بلوار شهید صدوقی و مسکن مهر در ساعت آینده با کمبود و قطعی آب مواجه خواهند شد.

وی ضمن پوزش از شهروندان، افزود: شهروندان نسبت به ذخیره‌سازی آب مورد نیاز خود اقدام و شرکت آب و فاضلاب را در جهت خدمت رسانی مطلوب‌تر یاری کنند.

کد خبر 747622

دیگر خبرها

  • کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان
  • برنامه ملی بازآفرینی در کشور اجرا می‌شود
  • آبفای لرستان ۱۰۰ پروژه در دست اجرا دارد
  • پیش بینی تولید ۱۵۰۰ قلم کالای دانش بنیان در مازندران
  • گام بلند مناطق نفت‌خیز جنوب در بومی‌سازی تجهیزات
  • انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان کشف شد
  • روایت رئیسی از محدودیت های امنیتی برای حضورش در برخی اجتماعات پاکستان /برق آبی سریلانکا از سوی شرکت ایرانی با تکنولوژی پیچیده اجرا شده است
  • تخلیه ماهانه۵۰۰ تن زباله و لجن از کانال‌ های آب تهران | روایت کارگرهایی که در مسیر پاکسازی کانال‌های شهر جان می‌ دهند
  • تاسیسات آب و فاضلاب ایلام خسارت دید
  • وزش باد شدید به تاسیسات آب ایلام آسیب زد