Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سید علی آقازاده در این پیام که نسخه ای از آن در اختیار ایرنا قرار گرفته، آورده است: صعود غرور آفرین تیم والیبال شهروند اراک به لیگ برتر کشور با تلاش و همت جوانان عزیز و برومند استان مرکزی به دست آمده که با این صعود بار دیگر شایستگی و توانمندی جوانان ورزشکار سرزمین آفتاب به تصویر کشیده شده و موجب شادی و مسرت هم استانی ها و مایه مباهات جامعه ورزش به ویژه دوستداران و هواداران والیبال استان مرکزی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در این پیام اضافه کرده است: ورزشکاران استان مرکزی با درخشش خود در میادین مختلف ثابت نمودند که با وجود تمام محدودیت ها می‌توانند با اراده مصمم خود و با تمسک به خداوند متعال به هر موفقیتی دست یابند.
استاندار مرکزی در این پیام، راهیابی تیم والیبال شهروند اراک به لیگ برتر کشور را به مردم شریف و جامعه ورزشی استان مرکزی به ویژه دست اندرکاران، مربیان، کادر فنی و بازیکنان تیم والیبال شهروند اراک تبریک عرض کرده و حمایت همه دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط با حوزه ورزش و مردم از فعالیت های آتی این تیم را خواستار شده است.
تیم شهروند اراک روز گذشته (چهارشنبه) با پیروزی مقابل تیم گل گهر سیرجان در رقابت های لیگ دسته یک والیبال باشگاه های کشور سهمیه حضور در مسابقات لیگ برتر سال 97 را به دست آورد.
3005/3075
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۴۰۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحید مرادی سرپرست تیم ملی والیبال شد

به گزارش قدس آنلاین، مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های سال ۲۰۲۴ در گروه مردان از یکم ۱۶ خرداد تا سوم تیرماه سال جاری پیگیری می‌شود و با معرفی تیم‌های صعود کننده به مرحله نهایی به پایان خواهد رسید که به عنوان آخرین مرحله صعود به المپیک پاریس از حساسیت و اهمیت زیادی برخوردار است.

مائوریسیو موتا پائز سرمربی تیم ملی والیبال هم امروز وارد تهران شد تا اردوهای تیم ملی با جدیت دنبال شود. 

از طرف دیگر وحید مرادی نایب رئیس فدراسیون به عنوان سرپرست گروه ومدیر تیم ملی بزرگسالان انتخاب شد. 

دیگر خبرها

  • صعود دانش‌آموزان والیبالیست ایران به جمع چهار تیم برتر جهان
  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ووشو
  • درخواست استاندار جدید لرستان برای خودداری از نصب بنر تبریک
  • دستور استاندار لرستان بر خودداری از خرید گل و نصب بنر تبریک انتصاب
  • سرخپوشان پایتخت درصدد انتقام از آلومینیوم اراک/ بازی راحت سپاهان برای صعود در خوزستان
  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ملی‌پوشان ووشو
  • شروع رقابت‌های آزمون سراسری در استان مرکزی
  • پیام تبریک روز روانشناس ۱۴۰۳ + متن، عکس و استوری روز مشاور
  • احساساتی شدن جان تری پس از پیام تبریک مورینیو به مناسبت ورود به تالار مشاهیر لیگ برتر / زیرنویس فارسی
  • وحید مرادی سرپرست تیم ملی والیبال شد