Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران – ايرنا- استاندار تهران در آيين افتتاح آبرساني از سد لار به روستاي کلان و پرديس گفت: با اجراي طرح فاضلاب مي توانيم از پسآب صنعتي براي ايجاد و رشد صنايع و به دنبال آن ايجاد اشتغال در پرديس بهره ببريم.

به گزارش ايرنا، محمدحسين مقيمي روز پنجشنبه در حاشيه اين مراسم گفت: تلاش مي کنيم که همزمان با آبرساني و بهره برداري از مسکن مهر در شهرستان پرديس، فاضلاب اين شهرستان هم به بهره برداري برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با اشاره به فرصت ها و جاذبه هاي سرمايه گذاري در اين شهرستان گفت: پرديس ظرفيت الگو شدن در کشور را دارد و همه ما بايد تلاش کنيم که پرديس محلي براي آسايش و آرامش فکري مردم اين شهرستان باشد.
مدير عامل آب منطقه اي تهران نيز در اين آيين گفت: منابع تامين آب شرب استان تهران تهران سد لار، ماملو، طالقان، امير کبير و لتيان است و بعد از سيستان و بلوچستان فقيرترين به لحاظ منابع آبي است.
رضا بختياري افزود: براي برون رفت از اين بحران در سه بخش تامين، تعامل بخشي و رودخانه ها برنامه ريزي کرديم ولي به دليل مشکلات نتوانستيم طي 35 سال گذشته تاسيسات قديمي تهران را نوسازي کنيم.
وي با اشاره شرايط بحراني دشت هاي استان تهران و فرونشست زمين گفت: اين فرونشست در برخي نقاط براي خطوط راه آهن مشکل ايجاد مي کند بطوريکه در جنوب تهران تا 25 سانتيمتر زمين فرونشسته است.
مدير عامل آب منطقه اي استان تهران با اشاره به ساماندهي رودخانه ها گفت: آزاد سازي و پاکسازي رودخانه ها و راه اندازي ديسپاچينگ ، پايش آنلاين رودخانه هاي تهران براي رصد آلودگي در 11 ايستگاه هر 15 دقيقه رودخانه هاي تهران را کنترل مي کنيم.
وي افزود: در پرديس بارگذاري اضافه جمعيت داريم مسکن مهر و صنايع آلاينده که تنها 10 درصد آنها مجوز دارند در حوزه آبريز ماملو و شهرستان پرديس هستند که براي رفع اين مشکل بايد به دنبال راهکار اساسي باشيم.
شهرستان پرديس با 138 هزار نفر جمعيت در شرق استان تهران واقع شده است. از شرق با دماوند و از غرب با شهرستان تهران مرز مشترک دارد.
تهرام/9441//1348
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۴۰۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گذر ۳۰ تیر در طراحی جدید چه تغییراتی می‌کند؟

علیرضا نادعلی سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران درخصوص برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای گذر ۳۰ تیر، اظهار کرد: کاربری سابق این خیابان برای ما قابل قبول نبود و در منزلت و شأن یک گذر فرهنگی و تاریخی در یکی از قدیمی‌ترین نقطه‌های تهران با آثار و ابنیه فاخر نبود.

وی با بیان اینکه درست در فضایی که گردشگران می‌توانستند از فضای تاریخی و فرهنگی این خیابان استفاده کنند، گذر خوراکی شکل گرفته بود، یادآور شد: خوشبختانه بعد از مدت‌ها پیگیری به این نتیجه رسیدند که کاربری این گذر باید تغییر کند و به نقطه‌ای تبدیل شود که کاربری فرهنگی داشته باشد.

نادعلی با اشاره به برپایی غرفه‌های صنایع دستی و محصولات فرهنگی و هنری در این گذر، تصریح کرد: برنامه‌ریزی لازم انجام شده که نسبت به گذشته، غرفه‌های کمتری در این گذر ایجاد شوند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر اینکه آلودگی و بوی ناشی از استقرار غرفه‌های خوراکی و غذا برای بیمارستان موجود در محل زیان‌بار بود، خاطرنشان کرد: اقدامات جدید به این معنا نیست که غرفه عرضه غذا و خوراکی در گذر ۳۰ تیر پیش‌بینی نشده باشد و به اندازه و تناسب تردد شهروندان و گردشگران، این غرفه‌ها مستقر خواهند شد.

وی نسبت به انجام سریع‌تر اقدامات ابراز امیدواری کرد و گفت: هنوز اقدام عملیاتی انجام نشده است؛ البته طراحی فضا بسیار اهمیت دارد و باید الزامات آن رعایت شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • حاشیه رودخانه جاجرود پاک‌سازی شد/ حال رودخانه خوب نیست
  • این خبرها را از دست ندهید
  • پرفروش‌ترین سینماهای کشور در فروردین اعلام شد + آمار
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد
  • پرفروش‌ترین سینماهای کشور در فروردین اعلام شد
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد/ جمع کل؛ بیش از ۱۴۶ میلیارد و ۸۵۱ میلیون تومان
  • گذر ۳۰ تیر در طراحی جدید چه تغییراتی می‌کند؟
  • ورود استاندار تهران به برخی موازی کاری‌ها در پاکدشت
  • محدودیت تردد در دانشگاه شریف در روزهای کنکور
  • احداث چند شهرک صنعتی در باوی