Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-28@00:49:41 GMT

ستاره لیگ برتر قید حضور در تیمش را زد

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۴۱۲۸۹

ستاره لیگ برتر قید حضور در تیمش را زد

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، در آستانه بازی حساس پدیده مقابل ذوب‌آهن بحران این تیم مشهدی بیش از پیش شد. در این زمینه از مشهد خبر رسید که بعد از بدقولی آخر مدیران پدیده که قرار بود امروز چک‌های پرداخت شده بازیکنان وصول شود، آقای گل این تیم قید حضور در تمرینات تیم مهاجری را زد.


محمد قاضی با توجه به اتفاقات رخ داده در باشگاه پدیده و اینکه باشگاه بعد از چندین بار قول و قرار و پیگیری این بازیکن مطالبات او را پرداخت نکرده است براساس شرایط قراردادی‌اش قید حضور در تمرینات این تیم را زد و احتمالا در صورت تداوم این شرایط قراردادش را با این باشگاه به صورت یک طرفه فسخ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وکیل محمد قاضی با تایید این خبر گفت: محمد قاضی موکل بنده با توجه به شرایط باشگاه پدیده و بدقولی‌های مکرر مدیران این تیم قصد دارد دیگر در تمرینات این تیم شرکت نکند و حتی احتمالا بازی با ذوب آهن هم بازی نخواهد کرد.


وی ادامه داد: محمد قاضی با توجه به بندی در قراردادش به راحتی می‌تواند قرارداد خود را با پدیده فسخ کند و فرصت سوزی‌هایی که این باشگاه برای قاضی به خصوص در نیم فصل و بعد از پیشنهاد استقلال به عمل آوردند با بدقولی‌های آنها باعث شده موکل من دیگر تمایلی به شرکت در تمرینات تا روشن شدن وضعیت نداشته باشد.

میزان

110

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۴۱۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار ستاره های سه تیم به کمیته انضباطی بسکتبال

به گزارش "ورزش سه"، چهار بازیکن جهت ارائه پاره‌ای از توضیحات در خصوص اتفاقات بازی‌های مرحله یک چهارم نهایی بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال به کمیته انضباطی و کمیته فنی دعوت شدند.

سعید داورپناه از طبیعت به کمیته انضباطی و آرمان زنگنه از تیم طبیعت، محمد جمشیدی از تیم مهرام تهران، سالار منجی و کریم علمی از تیم شهرداری گرگان به کمیته فنی دعوت شدند.

همچنین مبین مرشدی، محمد تالاری، محمد جواد جعفزی و فرهاد بابایی از تیم خانه بسکتبال کاشان در جریان رقابت‌های لیگ دسته یک ملی بسکتبال نیز به کمیته انضباطی فراخوانده شدند.

با توجه به در پیش بودن بازی های حساس نیمه نهایی، باید دید کمیته انضباطی در خصوص برخی ستاره های حاضر در این تیم های حاضر در این مرحله چه تصمیمی خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • ستاره‌ی پرسپولیس بازی با سپاهان را از دست می‌دهد؟
  • شایعه عجیب: خط خوردن صلاح از ترکیب لیورپول!
  • احمدزاده بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • نقی معمولی، ستاره میدان اراک!
  • فجر با این تماشاگران شایسته لیگ برتر است
  • خوشحالی ستاره سیتی: همه باید از ما بترسند
  • جواب شهر راز را در زمان خودش می‌دهیم/تمرکزمان روی صعود به لیگ برتر است
  • بارسلونا به ستاره پی اس جی ساخت!
  • احضار ستاره های سه تیم به کمیته انضباطی بسکتبال
  • ستاره لیورپول تحمل دیدن باخت را نداشت (عکس)