Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@08:32:12 GMT

در مقابل نفوذ و جنگ نیابتی داخلی باید هوشیار باشیم

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۴۱۴۴۶

معاون امور راهبردی و اشراف ستادکل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه دشمن امروز نمی‌تواند عملیات نظامی انجام دهد در نتیجه وارد مرحله جدید از طریق ماهواره و فضای مجازی شده است، گفت: رزمندگان اسلام در هر مرحله‌ای دشمن وارد شده، او را مغلوب کردند.

به گزارش ایسنا، سردار سرلشکر مصطفی ایزدی (پنجشنبه) در مراسم بزرگداشت شهید سال 96 استان همدان «سردار شهید سعید قهاری‌سعید» در حسینیه امام خمینی(ره) شهر همدان، با بیان اینکه بزرگداشت شهیدان، بزرگداشت ارزش‌های متعالی است، افزود: این شهیدان ارزشمندترین سرمایه وجود خود را تقدیم این نظام کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با تأکید بر اینکه این انقلاب، انقلاب ارزش‌هاست، تصریح کرد: مسیر انقلاب اسلامی، شهدا و رزمندگان ما مسیر ولایت و امامت است و حضرت زهرا(س) نیز مجاهد و شهید در راه ولایت بودند.

معاون ستادکل نیروهای مسلح با بیان اینکه انقلاب پیش می‌رود و روز به روز بهتر خواهد شد، ادامه داد: راه شهیدان راه ولایت و بزرگداشت شهیدان میثاق با آرمان‌های مقدس آنان است.

ایزدی با بیان اینکه بسیج دژ مستحکم انقلاب اسلامی است، تأکید کرد: هر کس هر کجا باید بداند چه رسالتی دارد و در مقابل نفوذ و جنگ نیابتی داخلی باید هوشیار باشیم.

وی با اشاره به بیانات امام راحل(ره) که فرمودند مانند امام حسین(ع) وارد این جنگ شدیم و مثل امام حسین(ع) باید به شهادت برسیم، افزود: برای رسیدن به فلاح و زندگی ارزشمند و داشتن نفس مطمئنه باید در مسیر ولایت گام برداشت.

ایزدی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی، انقلاب جهاد است و جهاد فقط به معنی حضور در صحنه‌های جنگ نیست، اضافه کرد: خوشا به حال آنان که متن و محتوای این انقلاب را دریافتند و توانستند به مقامات والا برسند و در تلاش خود دارای نفس مطمئنه شدند.

وی خاطرنشان کرد: علی(ع) بزرگمرد تاریخ اسلام و تشیع می‌فرمایند همانا جهاد دری از درهای بهشت است که خداوند سبحان بر روی خاصان اولیای خود می‌گشاید.

ایزدی با اشاره به اینکه انسان‌های انقلاب اسلامی پرورش‌یافتگان امام (ره) به افرادی بدل شدند که پیش از شهادت خود می‌دانستند در آینده نزدیک به شهادت می‌رسند، یادآور شد: این انقلاب اسلامی است که انسان‌ها را در صحنه‌های مختلف می‌سازد.

معاون ستادکل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه هر کسی در هر موقعیتی می‌تواند رهپوی شهید همدانی، شهید قهاری‌سعید، شهید محمد بروجردی باشد، اظهار کرد: مردم این استان کسانی هستند که نشان دادند در صحنه‌های مختلف دفاع از انقلاب همواره حضور داشتند.

وی خاطرنشان کرد: شما همدانی‌ها شهیدان، رزمندگان، سرداران بزرگی چون شهید سعید قهاری‌سعید، شهید همدانی، شهید ترک، شهید ابراهیمی، شهید علی چیت‌سازیان، شهید سردار علی خوش‌لفظ و شهید احمد شوهانی که در کردستان سهم بسزایی داشت و متفاوت با دیگر عملیات‌های نظامی بود را در دیار خود دارید.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی باید زندگی شهد خوش‌لفظ را به دنیا ارائه دهد، ادامه داد: شهید خوش‌لفظ یک رزمنده بسیجی همدانی بود که در آتش عشق به شهادت می‌سوخت و این چنین کارنامه‌ای دارد؛ کارنامه او در واقع کارنامه سردار شهیدسعید قهاری‌سعید است

ایزدی افزود: انسان در مواجهه با شهید سعید قهاری‌سعید احساس می‌کرد با یک نفس مطمئنه مواجه شده چرا که فردی بسیار نجیب، آرام، بااخلاص، بی‌ادعا، سختکوش، اهل‌تهجد، اخلاق‌خوش، با تواضع و مردمی بود.

معاون ستادکل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه شهید قهاری‌سعید به همه خانواده‌های شهدا توجه داشت و رسیدگی می‌کرد، ادامه داد: شهید قهاری‌سعید فردی آرام، شجاع، مدبر و مطیع فرمانده بود.

وی با بیان اینکه شهید قهاری‌سعید در عمق 120 کیلومتری خاک عراق عملیات انجام داد، خاطرنشان کرد: امنیتی که در منطقه کردستان، مریوان، کرمانشاه و ... وجود دارد، حاصل تلاش‌های سرداران، رزمندگان، پاسداران، ارتشیان، نیروی انتظامی، پایگاه هوایی ارتش، یگان‌های رزمی زمینی و ...این استان بوده است.

وی با بیان اینکه شهید قهاری‌سعید در جهاد اکمل، جهاد افضل و جهاد کبیر انسان بصیری بود، تصریح کرد: اگر اقدامات ایثارگرانه رزمندگان اسلام در شامات و عراق نبود، امروز باید سرنوشت دیگری می‌داشتیم.

وی با بیان اینکه اکنون کشور در یک وضعیت استوار و پا برجایی قرار گرفته است، یادآور شد: امروز جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف پیش رفته است و بعد از سال‌ها و قرن‌ها رزمندگان اسلام در کنار دریای مدیترانه علیه استکبار می‌جنگند.

ایزدی در پایان گفت: سردار شهید سعید قهاری‌سعید از کسانی است که زندگی، سلوک و رفتار ایشان برای ما می‌تواند الگو باشد.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۴۱۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

السنوار شطرنج باز قهاری است/ هر بار ما را غافلگیر می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری شهاب، روگل البر تحلیلگر صهیونیست تداوم جنگ غزه را بیهوده دانست و درباره تبعات آن بر وجهه این رژیم به شدت هشدار داد.

وی افزود: چرا اسرائیل در جنگش شکست خورد؟ این سئوالی که اسرائیلی درباره آن وحدت دیدگاه ندارند در حالی که افراطی‌ها علت را عدم به کارگیری قدرت کافی می‌دانند اما مخالفان علت را نبود چشم انداز روشن جنگ عنوان کردند.

البر اذعان کرد: دیدگاه سومی هم وجود دارد که هضمش برای اسرائیلی‌ها دشوار است و آن باهوش‌تر بودن السنوار از اعضای کابینه جنگ است. او آینده نگر است و گام‌های آتی را به خوبی ارزیابی می‌کند و به پیش می‌رود و هر بار اسرائیل را غافلگیر می‌کند.

وی گفت: واقعیتی که نباید از نظر پنهان داشت این است که السنوار شطرنج باز قهاری است.

کد خبر 6091131

دیگر خبرها

  • فوتسال ایران بر بام آسیا ایستاد
  • مروری بر جنایات گروهک منافقین؛ترور یک نوجوان پیش چشمان مادر
  • السنوار شطرنج باز قهاری است/ هر بار ما را غافلگیر می‌کند
  • ادین ترزیچ: نه تنها نتیجه، بلکه باید از سبک بازی‌مان نیز ناراضی باشیم
  • پیروزی شباب الاهلی مقابل العین در حضور 82 دقیقه‌ای عزت اللهی
  • سعی کردیم به واقعیت وفادار باشیم / فیلم دفاع مقدس باید برای نسلی که جنگ را یک روز هم ندیده جذاب باشد
  • سعی کردیم وفادار به واقعیت باشیم/فیلم دفاع مقدس باید برای نسلی که جنگ را یک روز هم ندیده جذاب باشد
  • سعید واسعی؛ از پشت دروازه فولاد تا نوک خط حمله مس رفسنجان
  • استفانو پیولی: اینتر قوی‌ترین تیم 4 سال اخیر سری آ بوده است؛ مقابل یوونتوس می‌جنگیم
  • حمله به اسرائیل عظمت ایران را نشان داد